Cinikus sarc a fizetős M0-s

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2014.12.11. 08.30

A kormány ne tegye fizetőssé az M0-s autóutat, követeli a Budaörsön élők érdekében Wittinghoff Tamás, a település polgármestere.

A kormány ne tegye fizetőssé az M0-s autóutat, követeli a Budaörsön élők érdekében Wittinghoff Tamás, a település polgármestere, mert szerinte ez az intézkedés “egyszerre tisztességtelen, káros és végrehajthatatlan”.


A városvezető az MTI-hez eljuttatott közleményben kifejti, az agglomerációs településeket és a külső kerületeket drámaian érintené az intézkedés, hiszen nyilvánvaló, hogy amikor az M0-s elkerülésére kényszerítik majd az autósokat, azok “tömegével zúdulnak rá” a városkörnyéki településekre és a peremkerületekre. Ugyanez lesz az autópályák bevezető szakaszainak esetében is, és a kormány büntetni készül azokat az autósokat, akik nem a települések belső útjait terhelik.

A település polgármestere felhívja a figyelmet arra is, hogy Budaörsön a reggeli és a délutáni csúcsforgalmi időszakban már ma is alig elviselhető a közlekedési terhelés. Ennek növekedésével teljesen ellehetetlenülne a településen belüli autós forgalom, és nőne a zaj- és légszennyezés. “Teljesen nyilvánvaló, hogy mindenféle egyeztetés és hatástanulmányok nélküli, kétségbeesett ötletelés folyik ismét, hogy pénzhez jusson a költségvetés” – fogalmazott közleményében Wittinghoff Tamás.

Mivel a 4-es metró budaörsi virágpiacig történő megépítése még tervekben sem létezik, így továbbra is arra kényszerítik a Budapest nyugati agglomerációjában élőket, hogy autóval közelítsék meg a fővárost. “Ennek fényében elképesztő cinizmus, hogy éppen ezeknek az embereknek az újabb megsarcolására készülnek” – olvasható a közleményben.

A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) szerdán megerősítette, megszűnik januártól az M0-s általános díjmentessége: újfajta, megyei matricákat vezetnek be, amelyek egy évre ötezer forintba kerülnek majd.

(Forrás: MTI)

Kommentek

  • dugo56

    Ez egy idiótisztikus agyrém. Újra ráengedni a lakott területre a forgalmat.
    Ez szándékos merénylet a lakosság egészsége, idegei ellen.
    Az M0-ást direkt azért építették, hogy Budapestet megkíméljék az átmenő forgalomtól.
    Lehet, hogy túl sok üveg maradt a Lendvai utcában.

  • pqowieurzt

    T Wittinghoff Úr

    jóreggelt kivánok. Az agglomerációs települések jórészén eddig is ez volt a helyzet, és nem minden település volt eddig ilyen szerencsés helyzetben, mint az Öné, hogy mellette díjmentes volt a párhuzamos autópálya.

    Ott örülnek hogy ezentúl 5000 forintért is használni lehet majd az autópályát, így a településeken átmenő forgalom is csökkenhet.

  • Iceman.

    Már megint egy ilyen homályos baromság. Mostanában úgy néz ki a törvényhozás, hogy valaki bedob egy ötletet és kihagyva a hónapokig tartó szakmai vitát, a hatástanulmányokat 20 nappal később bevezetik… Mintha csak dilettánsokból állnának a döntéshozóink!

  • lewega

    Szemetek!

Kabaréba illő jelenet egy nyíregyházi parkolóban

Az egy dolog, hogy szabálytalanul parkolt két autós is, de a kiállni készülő kolléga sem volt a helyzet magaslatán.

Ez az autózás jövője. Kipróbáltuk!

Az új Smart, abból is főleg az elektromos változat autóbuzi szemmel egy érdektelen kis izé. Ugyanakkor ez a kocsika az európai nagyvárosi közlekedés közeljövőjének meghatározó eleme, az utcákat elárasztó igazi slágertermék lehet.

F1: Durva, mennyit változtak hátulról az autók

Remekül mutatja a 2017-es autók másmilyenségét két fotó.

Alfa Stelvio: SUV, ami sportkocsinak képzeli magát

Még a hivatalos menetpróba előtt vezethettük az Alfa új szabadidőautóját. Kapaszkodhat a konkurencia!

F1: A Force India visszaszólt a Renault-nak

Még el sem kezdődött a 2017-es szezon, de máris kialakult egy kisebb vita a Renault és a Force India között.

F1: Nézd meg Hamilton új sisakját!

A mercedeses Lewis Hamilton 2017-ben a szurkolóktól kért sisakfestési terveket, most pedig kihirdette a győztes művet. Ebben versenyez idén a háromszoros világbajnok.

F1: A Red Bull szerint több pénz jár a nagyoknak

A Red Bull sportigazgatója, Dr. Helmut Marko szerint a nagyobb csapatok több pénzt érdemelnek, mert többet is adnak a Forma-1-nek.

Hirdetőtáblát vett a hátára a legújabb Forma-1-es

Szerda délután a Silverstone-ban a Force India is lerántotta a leplet 2017-es Forma-1-es modelljéről. Szerencse, hogy a VJM10-es nem szépségversenyen indul.

Alternatív üzemanyagot talált fel egy pécsi férfi? Nem, csak bosszúra szomjazott

Egyszerű bosszú vezérelte a férfit, aki mosóport és vajat öntött a szomszéd autójába. Zavarta a gyerekek zajongása.

F1: Így ismerhetjük fel idén Ricciardót

Max Verstappen után a Red Bull másik pilótája, Daniel Ricciardo is megmutatta 2017-es sisakdizájnját.

F1: Bottas szigorú szabályokra számít

Valtteri Bottas úgy véli, a korábbi évek történései után a Mercedesnél szigorú szabályai lesznek a csapattársak közötti versenynek.

F1: Vettel még nem ábrándult ki a Ferrariból

Sebastian Vettel azt mondja, a tavalyi, nem túl fényes idény után is hisz még a Ferrariban – előbb-utóbb csak bajnokok lesznek együtt.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.