340 fölött száguld az E-osztály

Posaidon RS 850

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.12.03. 09.00

Másfélszeresére növelt teljesítménnyel és forgatónyomatékkal büntet a német tuningcég által kezelésbe vett E63 AMG.

Aki azt mondja, 585 lóerő és 800 Nm nem elég, vagy nem normális, vagy nem tudja, miről beszél. Még az itt látható rémtettet elkövető Posaidon is elismerte, hogy valójában nincs szükség a teljesítménynövelésre – de persze tudjuk, hogy a szükséges és a kívánatos között nagyon nagy a különbség a tuningszakmában.
Ezért lecserélték az általuk ványadtnak ítélt gyári turbófeltöltőket, új kipufogórendszert építettek be, és átprogramozták a motorvezérlő elektronikát.
Az eredményt kimondani is félelmetes: 1300 Nm forgatónyomaték, és nem kevesebb mint 853 lóerő teljesítmény vár bevetésre. 
Hogy az első próbálkozás ne legyen rögtön az utolsó, a mérnökök átdolgozták a hátsó felfüggesztést, és belenyúltak a sebességváltóba is. 
A tuningcégek szokásával ellentétben a Posaidon maga is sebességkorlátozást épített be az autóba, igaz, nem a gyári 250 km/óránál: mostantól 345 km/óránál szabályoz le az elektronika. Vajon mire volna képes az autó, ha ezt az értelmetlennek hangzó korlátot is eltörölnék?
Ahogy ez a műfajban szokásos, a cég lépcsőkben bocsátja ügyfelei rendelkezésére a tuningcsomagot; ha valaki beéri 630, netán 749 lóerővel, nekik is tudnak mit kínálni.

Kommentek

  • hova

    Kit vagy mit büntet ez az autó?

Mindent túlél a Citroën WRC gépe

Igazán szédítő bukfenc után tért vissza Kris Meeke Citroën C3 WRC-je az argentin rali futamán.

Ritka Ferrarit emésztettek fel a lángok

Porrá égett egy korai Ferrari F40-es, az anyagi kár jelentős, az autó pótolhatatlan darabja az olasz sportkocsigyár történelmének.

Újabb hajmeresztő ötlettel állt elő a Tesla-vezér

Föld alatt utaztatná az embereket Elon Musk, amivel teljesen megreformálná a városi közlekedést. A dugók csökkennének és az emberek gyorsabban jutnának el a célhoz.

Meglepte leghűségesebb vevőjét a Lexus

100 évesen a 25-ödik Lexusát készült megvásárolni, ezért a japán gyártó egy igazán különleges darabot készített hűséges vevőjének.

Használt autó: melyik a legjobb üzleti limuzin?

Erősek, mint egy dízelmozdony, pallérozott a modoruk, keveset fogyasztanak és jutányosan az áruk. Melyik használt német üzleti limuzint válasszuk?

F1: Alonso oda megy, ahol nyerhet

Fernando Alonso egyértelmű üzenetet küldött a McLaren-Hondának, ha csak nem történik valami csoda, távozni fog, ugyanis olyan csapatnál akar vezetni, ahol lehetősége van a győzelemre.

Könnyfakasztó vadászautó Lada Niva helyett

Csupán három darab ilyen Aston Martin V8 vadászkombi készült az angliai gyárban, most pedig eladó az egyik legjobb kondícióban lévő példány.

F1: Massa csak tette, amit a mérnök mondott

Felipe Massa nagyon elégedetten nyilatkozott az Orosz Nagydíj időmérője után, a 6. helye azt mutatja, hogy a Williams immár versenyben van a Red Bull-lal.

Ricciardo: Az ötödik hely volt a mai maximum

A Red Bull továbbra is csak fut az élmezőny után, de Daniel Ricciardo igyekszik pozitívan hozzáállni a szezonhoz. Csapattársa, Max Verstappen viszont továbbra is küzd az autójával.

F1: Lakáscserében fogadott Massa, Ricciardo és Verstappen

A Red Bull pilótái és a williamses Felipe Massa a vasárnapi Orosz Nagydíjon az valószínűleg egymással küzd majd, a “házon belüli” csatának érdekes tétje lesz.

F1: Hamilton szuboptimális formában

Lewis Hamilton elismerte, hogy a Forma-1-es Orosz Nagydíj időmérőjén egyszerűen nem volt elég gyors, ugyanakkor az előzmények alapján a futamtól sem remélhet sokat.

Alonso: Megint tökéletes időmérőm volt

Fernando Alonso sosem fogy ki az öndicséretből, a szocsi kvalifikáció után a Honda-motort szidta és annak örült, hogy újonc csapattársát héttizeddel verte.

Kimi: Azért az első sor nem rossz a csapatnak

A Orosz Nagydíj időmérőjén Sebastian Vettel biztosította be a vasárnapi pole pozíciót, mögötte Kimi Raikkönen és Valtteri Bottas végzett. Az első három nyilatkozatai Szocsiból.

F1: A Ferrari kiütötte a Mercedest az időmérőn

A Forma-1-es Orosz Nagydíj időmérőjén a Ferrari “robbantott”, Sebastian Vettelé lett a pole-t, Kimi Räikkönen 2. helyével meglett a teljes első sor. A mercedeses Valtteri Bottas a 3., Lewis Hamilton szétesett.

F1: A Ferrari megint verte a Mercedest

A Forma-1-es Orosz Nagydíj utolsó szabadedzésén is határozott előnnyel verte a Ferrari a Mercedest, Sebastian Vettel a leggyorsabb, Lewis Hamilton csak a 4.

300 km/h fölött hasít az új Alpina kupé

Bemutatta legfrissebb újdonságát az Alpina. A B4 S Bi-Turbo a BMW M4 költséges alternatívája.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.