340 fölött száguld az E-osztály

Posaidon RS 850

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.12.03. 09.00

Másfélszeresére növelt teljesítménnyel és forgatónyomatékkal büntet a német tuningcég által kezelésbe vett E63 AMG.

Aki azt mondja, 585 lóerő és 800 Nm nem elég, vagy nem normális, vagy nem tudja, miről beszél. Még az itt látható rémtettet elkövető Posaidon is elismerte, hogy valójában nincs szükség a teljesítménynövelésre – de persze tudjuk, hogy a szükséges és a kívánatos között nagyon nagy a különbség a tuningszakmában.
Ezért lecserélték az általuk ványadtnak ítélt gyári turbófeltöltőket, új kipufogórendszert építettek be, és átprogramozták a motorvezérlő elektronikát.
Az eredményt kimondani is félelmetes: 1300 Nm forgatónyomaték, és nem kevesebb mint 853 lóerő teljesítmény vár bevetésre. 
Hogy az első próbálkozás ne legyen rögtön az utolsó, a mérnökök átdolgozták a hátsó felfüggesztést, és belenyúltak a sebességváltóba is. 
A tuningcégek szokásával ellentétben a Posaidon maga is sebességkorlátozást épített be az autóba, igaz, nem a gyári 250 km/óránál: mostantól 345 km/óránál szabályoz le az elektronika. Vajon mire volna képes az autó, ha ezt az értelmetlennek hangzó korlátot is eltörölnék?
Ahogy ez a műfajban szokásos, a cég lépcsőkben bocsátja ügyfelei rendelkezésére a tuningcsomagot; ha valaki beéri 630, netán 749 lóerővel, nekik is tudnak mit kínálni.

Kommentek

  • hova

    Kit vagy mit büntet ez az autó?

F1: Bottas szigorú szabályokra számít

Valtteri Bottas úgy véli, a korábbi évek történései után a Mercedesnél szigorú szabályai lesznek a csapattársak közötti versenynek.

F1: Vettel még nem ábrándult ki a Ferrariból

Sebastian Vettel azt mondja, a tavaly, nem túl fényes idény után is hisz még a Ferrariban – előbb-utóbb csak bajnokok lesznek együtt.

Kívül-belül megújult a Škoda Rapid

Friss formavilág, xenon fényszórók, fedélzeti wifi, modernizált kezelőszervek és új motor a Škoda köztes modellcsaládjában.

Off-road buszokon járhatnak iskolába a gyerekek

Az Iveco iskolabuszok eltérnek az amerikai változatoktól, ugyanakkor jól boldogulnak terepen és még mozgáskorlátozott gyerekek szállítására is alkalmasak.

F1: Labdába sem rúgnak idén a kisebb csapatok?

A Renault főnöke szerint a 2017-es Forma-1-es idény újabb fegyverkezési versenyt hoz, ami még esélytelenebbé teheti a független kis- és középcsapatokat.

Rozsdagyűjtő, erdőben lassan rohadó autók romantikája

Autóroncs szinte minden árokparton akad sajnos. De néha valódi értékes, ritka, veterán típusok is elhagyva gyűjtik a rozsdát a gyéren lakott területeken. Vannak, akik meglátják ebben is a fotótémát, és kattintanak. Elhagyott autók gyűjteménye az Instagram oldaláról.

Mi a fene lóg ki ebből a régi Škodából?

A helyes megfejtőnek jár a kétkazettás magnó, és hozzá a “Világslágerek magyarul”.

Három BMW-st szégyenített meg ez az audis

Nem nagyon bírták az áradást a bajor gyártó modelljei, nem úgy, mint az Audi, ami úgy húzott el köztük, mintha mi sem történt volna.

F1: Kukkantsd meg az új Mercedest!

A Mercedes-csapat néhány részletfotóval készíti elő új autója, a W08-as csütörtöki leleplezését. Kék szín is kerül a járgányra.

F1: 95 százalékban új a Renault motorja

Nemcsak a Honda, a Renault is szinte teljesen új erőforrást épített a 2017-es Forma-1-es idényre. Az év végére szeretnék beérni a Mercedest.

Ennyit költhetsz a legnépszerűbb használt autóra, ha elromlik

Már jó néhány éve Hármas BMW-ből kerül a legtöbb Magyarországra, ha külföldről behozott használt autókról beszélünk, ezen belül is az E46-os sorozat a legnépszerűbb választás. Nézzük meg, hogy mennyibe kerülnek a legdrágább alkatrészek ehhez a modellhez.

Őszinte cetli figyelmezteti az autósokat Budapesten

Az üzenet egyértelmű, aki mégis oda parkol, az vessen magára.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.