Várhatóan jövőre lezárul a Bugatti Veyron gyártása, már csak 8 megvehető autó van. Persze nem maradnak autó nélkül a tömött zsebű milliárdosok, jó ideje fejlesztik a modell utódját, amelynek prototípusát most le is fotózták. A képeken ez a kocsi látható.

A legutolsó pletykák szerint a Veyron utódja formailag inkább a jelenlegi modell továbbfejlesztése lesz, mint teljesen önálló karakter, viszont műszaki szempontból változások várhatók.  Az itt látható modellben már az új motort és hajtásláncot próbálgatja a Volkswagen-konszernhez tartozó márka.

Az autó új padlólemezre épül, amely átveszi a Volkswagen egységesített elektronikai rendszerét. Állítólag ez az oka annak, hogy a prototípusban egy Volkswagen kormány van. Az új rendszerrel a VW-nél rendelkezésre álló összes új biztonsági és kényelmi rendszer bekerül, így a dugóban is működő távolságtartó tempomat is.

Továbbra is 8,0 literes, 16 hengeres motor kerül a Bugattiba, de közvetlen üzemanyag-befecskendezéssel és villanymotorral – nem kipufogógázzal – pörgetett turbófeltöltőkkel. A motor várhatóan 1200 lóerős lesz, azaz olyan teljesítményű, mint a jelenlegi erősebb, azaz SuperSport variáns. A jövőben az erősebb kivitel viszont 1500 lóerősnek ígérkezik. A márka célja ugyanis, hogy továbbra is ők gyártsák a világ leggyorsabb autóját.  

2,5 másodperces 0-100 km/óra sprintidőre és 440 km/órás végsebességre lehet számítani. 

Nemcsak gyorsabb lesz elődjénél, de takarékosabb is az új Bugatti. A már említett motorfejlesztésen túl a gyár tervez hibrid opciót is. A sebességváltóba épített villanymotor segítene be induláskor, illetve egy kisebb akkumulátorban tárolt energiával rövid távon képes lenne az autót önállóan is mozgatni.

Összesen 450 darabot terveznek az új Bugattiból, amely erősebb, gyorsabb, könnyebb és persze drágább lesz, mint elődje.