Így lehet féláron autózni

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2014.11.29. 11.00

Akár felére is csökkenthetik autós kiadásaikat a cégek, ha nem fix gépjárműparkkal működnek, hanem közösségi kocsikat használnak – állítja a car-sharing hazai úttörője.

Számos kis-és középvállalatnak jelent problémát, hogy autóik naponta akár órákon át is kihasználatlanul állnak: ilyenkor azon felül, hogy nem termelnek profitot a tulajdonosnak, vagy a bérlőnek, a finanszírozási vagy az amortizációs költségek miatt gyakorlatilag viszik a pénzt.

Erre kínál egyfajta megoldást az Avalon Care Services Kft. A cég tapasztalatai szerint átlagosan 5 flottaautó váltható ki 3 közösségi autóval, így a car-sharing rendszerben a jobb kihasználtság miatt átlagosan 20%-kal növekszik az egy autóra jutó futásteljesítmény. Ráadásul mivel a felhasználók azonnal szembesülnek a költségekkel, a statisztikák azt mutatják, hogy a felhasználás hatékonysága is nő. Az autóhasználó munkatársak jobban szervezik és rövidítik útjaikat, így az összesített futásteljesítmény is általában 20%-kal csökken.

Egyelőre öt budapesti parkolóházban várják az autók a használókat

Miközben Nyugaton főként a magánszemélyek között terjed a közösségi autóhasználat, náluk a céges felhasználók fedezték fel elsőként a car-sharing előnyeit. Olyannyira, hogy a Avalon szerint az aktív hazai céges felhasználók már most is átlagosan kétszer hosszabb időre foglalnak, és ugyanennyivel hosszabb utakat tesznek meg, mint a német felhasználók.

Pedig a járműfelvevő pontok közelében élő magánszemélyek számára is költséghatékony megoldás lehet ez. Mi egy hétig próbáltuk a rendszert, a tapasztalatainkról és a költségeinkről itt olvashat részletesebben.

Kommentek

Ezért nincsenek szponzorok az F1-ben?

A Force India tulajdonos-főnöke szerint a Forma-1 nemrég megbuktatott ura, Bernie Ecclestone hozzáállása és nyilatkozatai miatt fogyatkoztak meg a szponzorok.

Borsos áron eladó a Need For Speed egyik sztárja

A GTA Spano másolata igazi sztár. Nem csak a Need For Speed moziban tűnt fel, de a világ egyik legnépszerűbb előadójának klipjében is. Most bárki licitálhat rá.

F1: Itt van Vettel és Räikkönen új Ferrarija

A Ferrari is leleplezte 2017-es Forma-1-es modelljét, Sebastian Vettel és Kimi Räikkönen új járgánya az SF70H névre hallgat.

F1: Hamiltonnak nem hiányzik Rosberg

Lewis Hamilton azt mondja, kicsit furcsa lesz, hogy immár Valtteri Bottas dolgozik a garázs túlfelén, de nem igazán izgatja a dolog.

F1: Besült a Toro Rosso első futása

A Toro Rosso csütörtökön küldte pályára első ízben 2017-es modelljét, de motorhiba miatt nem jutott messzire az STR12-es.

Szavazz! Melyik legyen Az Év Autója?

Március 6-án kiderül, melyik típus nyeri a hét döntős közül Az Év Autója 2017 címet. Addig szavazzon Ön is!

Videóra vették, ahogy a rendőr beléjük rohan a Kálvárián

Kollégánk feleségének autójába rongyolt egy szirénázó rendőr a Kálvária téren, miközben gyermekük az első ülésen utazott, gyerekülésben.

A legerősebb Porsche… egy hibrid szedán!

680 lóerős rendszerteljesítmény, 310 km/óra végsebesség, 2,9 liter/100 km átlagfogyasztás: a Panamera új csúcsmodellje a Turbo S E-Hybrid.

Lopás miatt pereskedik a Google cég

Ipari kémkedés, ellopott találmányok: az autonóm mobilitási piac sem a tiszta lelkű Grál-lovagok játéktere.

Luxus-Passatot épít a Volkswagen

A Passat fölé pozicionált kupélimuzinnal kecsegtet a Volkswagen. Az Arteon prémium középkategóriás termék lesz, ha úgy tetszik, az Audi A5 Sportback házon belüli konkurense.

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.