Szokatlan fordulattal pontosan ugyanakkora a CLA Shooting Brake, mint a négyajtós kupé alapverzió: hossza 4630 mm, szélessége 1777, csupán a magasság nőtt meg 3 mm-rel (1435 mm-re). Ez utóbbit a tetővonal eltérő ívelése adja ki, ami pedig a kombi legfontosabb praktikus előnyét testesíti meg, hiszen a máshogy domborodó tető alatt nagyobb (egészen pontosan 40 mm-rel nagyobb) férőhely jut a hátsó utasok fejének.
A csomagtartó is nőtt, 470-ről 495 literre – ugyanúgy lesz tehát erőssége a szállítás a kombinak, mint a lapos fenekű CLA-nak, de az utastérrel közös, magasabb légtér, no meg a meredekebbre állítható hátsó üléstámlák (plusz 100 litert nyerhetünk velük) jobb kihasználhatóságot ígérnek. Ezt fokozza a motoros hátfal-mozgatás, az összecsukható tárolórekeszből, rögzítőhálóból és 12 voltos aljzatból álló rakodócsomag, és a csúszásgátló betétekkel ellátott alumínium koptatósávok – az ebben a mondatban felsorolt összes tétel feláras opció.
Noha a kupé-limuzin világrekord értékét nem éri el, kombinként több mint kedvezőnek mondható a 0,24-es Cw-érték. Ennek köszönhetően jobb hatásfokon üzemelhetnek a modellhez választható motorok:
Mercedes-Benz CLA Shooting Brake motorválaszték:
 Típus  200 CDI 220 CDI 180 200250 (4Matic) 45 AMG
 Lökettérfogat (cm3) 2143 2143 1595 1595 1991 1991
 Teljesítmény (LE) 136 177 122 156 211 360
 Forgatónyomaték (Nm) 300 350 200 250 350 450
 Átlagos üzemanyag-fogyasztás (l/100lkm) 3,9 4,0 5,3 5,3 5,5 (6,8) 6,9
 CO2-kibocsátás (g/km) 101 105 124 124 132 (156) 161
 Gyorsulás 0-100 km/óra, mp 9,9 8,3 9,4 8,8 6,9 (6,8) 4,7
 Végsebesség, km/óra 215 228 210 225 240 250
Az alapkivitelben ütközésmegelőző és elbóbiskolásra ügyelő rendszerekkel felszerelt CLA Shooting Brake forgalmazása januárban veszi kezdetét. Az összkerékhajtású 45 AMG modell (képeinken) márciustól vásárolható meg.