Tovább csökken mindkét üzemanyag ára

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2014.11.24. 15.59

Szerdán folytatódik a benzin és a gázolaj árának csökkenése, immár 3,5 éve mélyponton járnak.

Csökkenti bruttó 3 forinttal a 95-ös benzin, és 4 forinttal a gázolaj literenkénti nagykereskedelmi árát szerdán a Mol – közölte az MTI. A 95-ös benzin literenkénti átlagára 373-374 forintra, a gázolajé 392-393 forintra mérséklődik.
    
A benzin literenkénti átlagára több éve nem mozgott 370 forint körül, legutóbb 2011 július elején kellett 370 forintot fizetni érte.    

A Mol legutóbb múlt pénteken változtatott az árakon, akkor bruttó 4-4 forinttal csökkentette a 95-ös benzin és a gázolaj literenkénti nagykereskedelmi árát. A benzinár 2012. április elején érte el csúcsát, akkor egy liter átlagosan 451 forintba került. A gázolaj literje 2012. január közepén volt a legdrágább, átlagosan 449 forint.
   
Természetesen az autósok akár 30 forintos árkülönbséget is tapasztalhatnak a kutaknál, azonos márkán belül is.

Kommentek

  • geotrinus

    2011 júliusában 22 ezer forintba került egy hordó Brent, ma 19,7 ezer forintba.
    Ha 2011-ben 370 forint volt egy liter benzin, akkor ma 332 forintba kellene kerülni.

    Köszönjük Viktor, éljen a rezsicsökkentés!

  • Sokéves

    V8-at vennék! SÜRGŐS!!!!! :)

  • menőmanó

    “…immár 3,5 éve mélyponton járnak.”

    Jó is lenne! Kár, hogy nem igaz! Egy hiányzó betű mindent megváltoztat.

  • Kempelen

    Javaslom, hogy aki ezt nem könnyebbségként éli meg, az a különbözetet dobja be pl. bármelyik adománygyűjtő buborékba. Sokan lesznek érte hálásak neki.

    Geotrinus! Az országban lakik pár millió ember, akiknek a rezsi egyáltalán nem takar semmilyen üzemanyag költséget. Ők vannak többen, te is inkább nekik adakozz hülyeségek harsogása helyett.

  • geotrinus

    A szokásos személyeskedés helyett próbálj meg elgondolkodni, hogy az üzemanyagárak hogyan épülnek be azon termékek és szolgáltatások árába, amelyet a gépjárművet nem használó “milliók” is vásárolnak és igénybe vesznek.

F1: A Williams megtalálta az új Maldonadót?

A barcelonai Forma-1-es teszt harmadik napján a Williams újonca délelőtt és délután is eldobta az autót, de legalább fizet. Az élen a Mercedes és a Ferrari.

F1: Nézd meg Ricciardo pihenőkamionját belülről!

Daniel Ricciardo megmutatta, hogy hol pihenhet a tesztelés szüneteiben Barcelonában.

F1: Hivatalos, halott a kiscsapat

A tavaly év végén csődbe ment, februárra bezárt Manor-csapat hivatalosan is visszavonta Forma-1-es nevezését, véget ért a történet.

Alonso: Az új autók elértéktelenítik a pilótákat

Fernando Alonso szerint az új autók miatt még nehezebb lesz megítélni, hogy melyik pilóta nyújtja a legjobb teljesítményt.

F1: Rosberg ijesztőt jósolt az idei szezonra

A tavaly visszavonult címvédő, Nico Rosberg szerint annyira nehéz lesz vezetni az idei autókat, hogy a pilóták akár futamgyőzelmeket is bukhatnak a fáradtság miatt.

F1: A Mercedes megállíthatatlan a teszten

A Mercedes folytatja: a barcelonai teszt harmadik napjának délelőttjén is az ezüst nyíl futotta a legtöbbet, Valtteri Bottas ráadásul félelmetes köridőt is autózott. A McLaren ezúttal úgy-ahogy működik.

F1: Kanada is szerződést hosszabbított

Oroszország után Kanada is meghosszabbította Forma-1-es szerződését, 2029-ig biztos a montreali futam jövője.

Bajnokságon kívüli versenyen kísérleteznének az F1-gyel

A Forma-1 sportszakmai vezetője, Ross Brawn felvetette, hogy a világbajnokságon kívüli futamon kísérletezhetnének a versenyhétvégék formátumával.

Így sikerült a Volkswagen és az Ikarus összeházasítása

Kész szenzáció volt, amikor a budai várban először megjelentek a kis kerekű midibuszok. Ennek ellenére nem húzták sokáig, a BKV 5 év után lecserélte őket.

Erről a sebességhatárról biztosan nem tudtál

Nemrég Lengyelországban jártunk, és olyan sebességhatárokkal találkoztunk, amiről eddig nem is tudtunk.

F1: Egy csapat már elhasalt a trükkös felfüggesztéssel

A Nemzetközi Automobil Szövetség lépése után az egyik Forma-1-es csapat már biztosan kénytelen lesz változtatni a “trükkös” felfüggesztésén.

Az EU-s országok nem akartak új fogyasztásmérést

Egyes uniós tagállamok hátráltatták a károsanyag-kibocsátási tesztek szigorítását, és nem fordítottak elegendő energiát az emissziós adatokat manipuláló autógyártók leleplezésére – írták az Európai Parlament dízelbotránnyal foglalkozó vizsgálóbizottságának (EMIS) friss jelentésében.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.