Megnyitott a budapesti autókiállítás

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2014.11.21. 13.30

Megnyitott a Mobilitás 2014, a hazai kereskedők által létrehozott autókiállítás. A legfontosabb újdonságokat, a Mondeót, a Passatot, a Corsát is meg lehet nézni.

Közel 10 éves kihagyás után ismét autószalon zajlik Budapesten. November 21. és 23. között a Syma Csarnokban kap helyet a Mobilitás 2014 Autókiállítás és Vásár, melyen a népszerű márkák legfrissebb modelljeivel ismerkedhettek meg.

Többek között bemutatkozik az új Ford Mondeo, a faceliftes Focus, az új Škoda Fabia, Audi TT Roadster, az Opel Corsa, a Renault Twingo, a Citroën C4 Cactus, a BMW 2-es Active Tourer. A Harley Davidson a Mobilitás 2014 Autókiállítás és Vásáron mutatja be 2015-ös modelljeit.

Az eseményen kiemelt szerepet kap az e-mobilitás, ehhez kapcsolódóan a Magyarországon elérhető elektromos autók teljes palettája látható, így a Nissan Leaf, a Volkswagen e-Golf és e-up, Audi e-tron, az Opel Ampera is. Ezúttal nem az importőrök szervezték a kiállítást, hanem neves kereskedők.

Ha vezetnéd az autókat, akkor is itt a helyed, a vásár helyszínén kialakított tesztpályán közel 30 márka mintegy 100 modelljét lehet tesztelni. A kiállításon a márkakereskedők mellett a finanszírozás, biztosítás, járműkarbantartás és alkatrész-kereskedelem képviselői is megjelennek.

Látogassátok meg a Vezess.hu standját is, ahol különleges szimulátorokon bizonyíthatjátok, milyen gyorsak vagytok egy Forma-1-es autóval a Hungaroringen. A leggyorsabb résztvevő egy wellnesshétvégével és az időszakra nyújtott tesztautóval lesz gazdagabb.  De nem kell akkor sem kétségbe esni, ha nem vagy jó szimulátoron, ha összegyűjtöd a kiállításon elhelyezett jelszavainkat, akkor is esélyes vagy egy ugyanilyen nyereményre.

Kommentek

  • v_johny

    Szerencsétlen Focus… A kozmetikázás(?) előtti messze jobban néz ki…

  • Ankhiszesz

    V_johny: Én pont fordítva látom a helyzetet, nem lett szép, de valamelyest szebb lett, mint az elöző :)

F1: A Williams megtalálta az új Maldonadót?

A barcelonai Forma-1-es teszt harmadik napján a Williams újonca délelőtt és délután is eldobta az autót, de legalább fizet. Az élen a Mercedes és a Ferrari.

F1: Nézd meg Ricciardo pihenőkamionját belülről!

Daniel Ricciardo megmutatta, hogy hol pihenhet a tesztelés szüneteiben Barcelonában.

F1: Hivatalos, halott a kiscsapat

A tavaly év végén csődbe ment, februárra bezárt Manor-csapat hivatalosan is visszavonta Forma-1-es nevezését, véget ért a történet.

Alonso: Az új autók elértéktelenítik a pilótákat

Fernando Alonso szerint az új autók miatt még nehezebb lesz megítélni, hogy melyik pilóta nyújtja a legjobb teljesítményt.

F1: Rosberg ijesztőt jósolt az idei szezonra

A tavaly visszavonult címvédő, Nico Rosberg szerint annyira nehéz lesz vezetni az idei autókat, hogy a pilóták akár futamgyőzelmeket is bukhatnak a fáradtság miatt.

F1: A Mercedes megállíthatatlan a teszten

A Mercedes folytatja: a barcelonai teszt harmadik napjának délelőttjén is az ezüst nyíl futotta a legtöbbet, Valtteri Bottas ráadásul félelmetes köridőt is autózott. A McLaren ezúttal úgy-ahogy működik.

F1: Kanada is szerződést hosszabbított

Oroszország után Kanada is meghosszabbította Forma-1-es szerződését, 2029-ig biztos a montreali futam jövője.

Bajnokságon kívüli versenyen kísérleteznének az F1-gyel

A Forma-1 sportszakmai vezetője, Ross Brawn felvetette, hogy a világbajnokságon kívüli futamon kísérletezhetnének a versenyhétvégék formátumával.

Így sikerült a Volkswagen és az Ikarus összeházasítása

Kész szenzáció volt, amikor a budai várban először megjelentek a kis kerekű midibuszok. Ennek ellenére nem húzták sokáig, a BKV 5 év után lecserélte őket.

Erről a sebességhatárról biztosan nem tudtál

Nemrég Lengyelországban jártunk, és olyan sebességhatárokkal találkoztunk, amiről eddig nem is tudtunk.

F1: Egy csapat már elhasalt a trükkös felfüggesztéssel

A Nemzetközi Automobil Szövetség lépése után az egyik Forma-1-es csapat már biztosan kénytelen lesz változtatni a “trükkös” felfüggesztésén.

Az EU-s országok nem akartak új fogyasztásmérést

Egyes uniós tagállamok hátráltatták a károsanyag-kibocsátási tesztek szigorítását, és nem fordítottak elegendő energiát az emissziós adatokat manipuláló autógyártók leleplezésére – írták az Európai Parlament dízelbotránnyal foglalkozó vizsgálóbizottságának (EMIS) friss jelentésében.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.