Középmotoros, négykerékhajtású raliautó: ennél a mai napig nem találtak ki izgalmasabbat az autósportban. Így gondolta ezt Ken Nagasaka is, aki ezt a konfigurációt találta ki megálmodott – méghozzá milyen szépen megálmodott! – Ford raliautójához. Az 1,6 literes turbómotorral felszerelt autó gondolata önmagában is vonzó, a kivitelezés azonban még ígéretesebbé teszi.
Egyrészt Nagasaka a modern sportfelszerelések stíluselemei (áttört felületek, ívelt peremek, színkódolt felszínváltások) alkalmazta az autón, másrészt a teljes karosszériát aerodinamikai funkciókkal ruházta fel: a kerekek fölött vágott járatokban áramló levegő egyrészt leszorítóerőt termel, másrészt hűs levegőt szállít a motornak és a fékeknek.
Tudományos tény, hogy a dögösen kinéző versenyautók gyorsabbak*, ezért a tervező a Ford hagyományos kék-fehér egyenszíneit alkalmazva megjelölte ezeket a légbeömlő, illetve kivezető nyílásokat, ami különösen marketing és szurkoló-őrjítő szempontból előnyös.

A hátsó szárny alatt látható a köztes töltőlevegőhűtő

* nyilván nem