Nem sok dolguk akadt a dizájnereknek a Mazda6 és a CX-5 év végi frissítése során: egy kicsit megrángatták a ráncokat, finomítottak az anyagokon, és már mehettek is vissza az aktuális munkájukhoz.
Annál több dolga akadt a mérnököknek. A Mazda6 ezentúl összkerékhajtással is választható, míg a CX-5 legnagyobb motorja mostantól a 2,5 literes benzinmotor, aminek Európában gyakorlatilag semmi létjogosultsága.
Annál inkább fogják szeretni mifelénk az i-ActivSense aktív biztonsági fejlesztéseket, illetve az MZD Connect infotainment csomagot. Utóbbi folyamatosan frissíthető funkcióival megoldja a fedélzeti beépített rendszerek legnagyobb hátrányát, a gyorsan elavuló tartalmaz, míg az előbbiek a holttérfelügyelettől kezdve a sávváltásban segítő rendszeren át az adaptív LED-es fényszórókig számos modern technológiát tartalmaz. 
Szintén átkerül mindkét modellbe a Mazda3-ból az ott debütált Head-up kijelző.