Háromhengeres motor a legkisebb Audiban

A1 facelift

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.11.14. 09.15

Módosított orrkialakítása és új színválasztéka mellett gazdagabb felszereltséggel és háromhengeres motorokkal lép színre az Audi kezdőmodellje.

Két háromhengeres motorral debütál a modellfrissítésen átesett Audi A1. A belépő modellt az egyliteres, 95 lóerős benzinmotor hajtja, míg a dízelek között az 1,4-es jelenik meg, 90 lóerős teljesítménnyel. A két háromhengeres újdonság mellett a másik négy motor is megújult, mindegyikük erősebb és akár 10 százalékkal takarékosabb lett. 

A futóművet is alaposan átdolgozták. Új az elektromechanikus kormányszervó, megjelent a kínálatban az adaptív lengéscsillapítás, amelyet a motorkarakterisztikával és a minden motorhoz rendelhető duplakuplungos sebességváltóval együtt három állásban szabályoz a szintén új Drive Select rendszer. 
Az utastérben hangvezérelt MMI navigációs rendszer, internetes csatlakozási lehetőség, valamint fedélzeti wifi-hálózat zárkóztatja fel nagyobb testvéreihez az A1-est, amely átrajzolt homlokzata és fényszórói mellett két centiméterrel megnövelt karosszériahosszáról (398 cm) is felismerhető. A tetőkeret, illetve a tetőlemez eltérő színű fényezéssel is rendelhető. 
Átdolgozták a felszereltségi szinteket, új kivitelek jelentek meg a kínálatban. A zászlóshajó S1 azonban nem változott: kétliteres benzinmotorja továbbra is 231 lóerős, az autó 5,8 mp alatt gyorsul 100 km/órára.
A1

Kommentek

Lefotózta a traffipax? Segítünk!

Átírattuk a rendőrség honlapját, pedig nem akartuk. Csak egy hús-vér rendőrt kértünk.

Jó vétel vagy nagy bukó? – Szörnyeteggé tuningolt Honda CR-X háromötvenért

A Honda CR-X mára átcsúszott a fehér holló ritkaságú típusok közé, pedig jó tizenöt éve minden diszkó előtt parkolt egy-egy, neonnal a lábtérben, tűzköpő hátsó dobbal tiltásig veretve. Most ezt az érzést kaphatjuk meg 350 ezer forintért.

F1: Videón Rosberg mercis búcsúkörei

A Mercedes a hétvégén Sindelfingenben ünnepelt, a visszavonuló Nico Rosberg megtette utolsó métereit a csapat színeiben.

Nem kerüli ki többé a Mercedes a csirkeadót

Teljes egészében amerikai kezek által összerakott Sprintereket kaphat a jövőben az USA. Legalábbis a következő generációtól kezdve.

F1: A Ferrari szerint nem gyengül a Mercedes

A Ferrari vezetője, Sergio Marchionne szerint a Mercedes nem lesz gyengébb attól, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Kipróbáltuk a legnagyobb Škodát

Ismeretlen terepre merészkedtek a csehek, a Škoda Kodiaq mégis minden részében ismerős. A hétszemélyes újdonságot Mallorca szigetén vezettük először.

F1: “50 százalék”, hogy Alonso megy a Mercedeshez

A McLaren-Honda főnöke szerint kizárt, hogy Fernando Alonso legyen Nico Rosberg utódja a Mercedesnél, a pilóta honfitársa másképp gondolja.

Mazda3: nemcsak szép, okos is

Látszólag alig változott, technológiailag azonban sok újdonságot hordoz a Mazda3 megújult változata. Kipróbáltuk a Golf japán konkurensét.

F1: Hamilton megússza a büntit Rosberg miatt

A Mercedes nem bünteti meg Lewis Hamiltont az Abu-Dzabiban történtek miatt. Most más gondjai vannak a csapatnak.

Ez történik az autóddal a hidegben

Nem csak az embernek és egyéb élőlényeknek pokoli az éjszaka, ha mondjuk mínusz tíz fokban kell a szabadban tölteni, a fagy autónak is betesz.

F1: A motoroslegendát is érdekelné a Mercedes-ülés

A MotoGP-veterán Valentino Rossi sem mondana nemet, ha a Mercedes-főnök Toto Wolff felhívná.

F1: Oválpályán repesztett Vettel és Räikkönen – videó

A Ferrari rég nem látott dolgot hozott tető alá: vasárnap az USA egyik legendás oválpályáján, Daytonában száguldottak a vörös Forma-1-es autók.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.