Háromhengeres motor a legkisebb Audiban

A1 facelift

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.11.14. 09.15

Módosított orrkialakítása és új színválasztéka mellett gazdagabb felszereltséggel és háromhengeres motorokkal lép színre az Audi kezdőmodellje.

Két háromhengeres motorral debütál a modellfrissítésen átesett Audi A1. A belépő modellt az egyliteres, 95 lóerős benzinmotor hajtja, míg a dízelek között az 1,4-es jelenik meg, 90 lóerős teljesítménnyel. A két háromhengeres újdonság mellett a másik négy motor is megújult, mindegyikük erősebb és akár 10 százalékkal takarékosabb lett. 

A futóművet is alaposan átdolgozták. Új az elektromechanikus kormányszervó, megjelent a kínálatban az adaptív lengéscsillapítás, amelyet a motorkarakterisztikával és a minden motorhoz rendelhető duplakuplungos sebességváltóval együtt három állásban szabályoz a szintén új Drive Select rendszer. 
Az utastérben hangvezérelt MMI navigációs rendszer, internetes csatlakozási lehetőség, valamint fedélzeti wifi-hálózat zárkóztatja fel nagyobb testvéreihez az A1-est, amely átrajzolt homlokzata és fényszórói mellett két centiméterrel megnövelt karosszériahosszáról (398 cm) is felismerhető. A tetőkeret, illetve a tetőlemez eltérő színű fényezéssel is rendelhető. 
Átdolgozták a felszereltségi szinteket, új kivitelek jelentek meg a kínálatban. A zászlóshajó S1 azonban nem változott: kétliteres benzinmotorja továbbra is 231 lóerős, az autó 5,8 mp alatt gyorsul 100 km/órára.
A1

Kommentek

Borsos áron eladó a Need For Speed egyik sztárja

A GTA Spano másolata igazi sztár. Nem csak a Need For Speed moziban tűnt fel, de a világ egyik legnépszerűbb előadójának klipjében is. Most bárki licitálhat rá.

F1: Itt van Vettel és Räikkönen új Ferrarija

A Ferrari is leleplezte 2017-es Forma-1-es modelljét, Sebastian Vettel és Kimi Räikkönen új járgánya az SF70H névre hallgat.

F1: Hamiltonnak nem hiányzik Rosberg

Lewis Hamilton azt mondja, kicsit furcsa lesz, hogy immár Valtteri Bottas dolgozik a garázs túlfelén, de nem igazán izgatja a dolog.

F1: Besült a Toro Rosso első futása

A Toro Rosso csütörtökön küldte pályára első ízben 2017-es modelljét, de motorhiba miatt nem jutott messzire az STR12-es.

Szavazz! Melyik legyen Az Év Autója?

Március 6-án kiderül, melyik típus nyeri a hét döntős közül Az Év Autója 2017 címet. Addig szavazzon Ön is!

Videóra vették, ahogy a rendőr beléjük rohan a Kálvárián

Kollégánk feleségének autójába rongyolt egy szirénázó rendőr a Kálvária téren, miközben gyermekük az első ülésen utazott, gyerekülésben.

A legerősebb Porsche… egy hibrid szedán!

680 lóerős rendszerteljesítmény, 310 km/óra végsebesség, 2,9 liter/100 km átlagfogyasztás: a Panamera új csúcsmodellje a Turbo S E-Hybrid.

Lopás miatt pereskedik a Google cég

Ipari kémkedés, ellopott találmányok: az autonóm mobilitási piac sem a tiszta lelkű Grál-lovagok játéktere.

Luxus-Passatot épít a Volkswagen

A Passat fölé pozicionált kupélimuzinnal kecsegtet a Volkswagen. Az Arteon prémium középkategóriás termék lesz, ha úgy tetszik, az Audi A5 Sportback házon belüli konkurense.

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

F1: Hamilton aggódik az előzések miatt

Lewis Hamilton bízik benne, hogy a mérnökök tévednek, és az új szabályok nem nehezítik meg az előzéseket.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.