Az Európai Parlament volt elnöke, Pat Cox szerint 50 és 100 ezer euró (15-30 millió Ft) körüli veszteség vár a Toyotára minden egyes eladott hidrogén üzemanyagcellás gépkocsi után, derült ki a Green Autoblog beszámolójából. A politikus, aki jelenleg a transzeurópai közlekedési hálózat magas beosztású koordinátoraként dolgozik, egy öko-mobilitási konferencián beszélt a hidrogén üzemű közlekedés elterjedését lassító nehézségekről. 

A Toyota FCV piaci ára 50 ezer euróra várható, de valószínűleg 50-100 ezer eurót veszít minden egyes példányon a gyártó, tette hozzá Cox. A Toyota illetékesei sem a tervezett vételárat, sem az állítólagos veszteséget nem erősítették meg. 
A Toyota FCV (amely várhatóan Mirai néven kerül piacra) hatótávolsága meghaladja a 480 kilométert, álló helyzetből 10 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, nagynyomású üzemanyagtartályát (ld. alább) pedig mintegy 3 perc alatt lehet teljesen feltölteni cseppfolyós hidrogénnel. 
A különleges modell áprilistól Japánban kapható, az észak-amerikai és európai forgalmazás 2015 nyarán veszi kezdetét.