Sokan találnak olcsóbb kötelezőt, mégsem váltanak

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2014.11.12. 15.00

Bár az idei kampányban az összes kalkuláló 66 százaléka még talál a megajánlott díjnál olcsóbb kötelezőt, váltásra már csak extrém eltérés esetén szánják rá magukat.

Bár az idei kampányban az összes kalkuláló 66 százaléka még talál a megajánlott díjnál olcsóbb kötelezőt, váltásra már leginkább csak extrém eltérés esetén szánják rá magukat. Az idei kampányban az tavalyi 34-ről 22 százalékra csökkent a kötelezőt saját biztosítójuknál felmondó és újrakötő autósok aránya – írta a Netrisk.hu online alkusz.
 


A jelenlegi biztosító által kiküldött díjértesítőkben (ezt szerdáig minden évvégi évfordulósnak meg kellett kapnia) szereplő adatok azért fontosak, mert az autósok az ebben szereplő, a következő biztosítási időszakra vonatkozó éves díjhoz tudják hasonlítani a többi biztosító ajánlatát.
 
Az első tíz napon elvégzett kalkulációk során a személyautók üzembentartóinak kétharmada talált a kiajánlottnál olcsóbb lehetőséget, esetükben a díjértesítőben szereplő összegnél átlagosan 3300 forinttal volt alacsonyabb a legolcsóbb díjajánlat. A kiajánlott díjak tavalyitól való eltérését a Netrisk.hu egy olyan harmincezer fős saját mintán vizsgálta, amelynek tagjai tavaly váltottak szerződést. Ebben a körben az átlagos emelkedés jóval a várakozások feletti, 30 százalékos volt, ami a gyakorlatban 4000 forint pluszt jelent éves szinten.
 
A váltók száma ennek ellenére piaci szinten elmarad a tavalyi értékektől. A biztosításváltásra ma már jellemzően csak azok az autósok szánják rá magukat, akiknél egyrészt a díjkülönbözet az előző évhez képest extrém mértékű, másrészt a kalkuláció során találnak jóval olcsóbb ajánlatot is. Ez azonban együttesen már korántsem teljesül mindenkinél.
 
Összességében visszaszorulni látszik az a gyakorlat, amely a hűséges ügyfélnek magasabb díjat kínál, mint az újonnan hozzájuk szerződőnek. Míg ennek következtében tavaly még az összes új szerződő 34 százaléka a szerződése felmondását követően a jelenlegi biztosítójánál kötötte újra kgfb-jét, idén ez az arány már csak 22 százalék.
 
Az eddigi kötéseket tekintve az idei szerződéskötések listáját az első harmadban továbbra is a K&H vezeti, a második helyen a KÖBE áll, míg a harmadikra időközben a Groupama kúszott fel. Hárman együttesen az összes szerződés kétharmadát szerezték meg.

Kommentek

Átnevezték az összes budapesti metrómegállót

Az anagrammavonatról nincs leszállás.

F1: Kiderült, miért volt kavarás Hamilton öccsével

Lewis Hamilton sok kritikát kapott amiatt, hogy nem ment el az Autosport Awards díjátadóra. Itt az oka.

A Ferrari nem ad el több Forma-1-es autót

A Ferrari a 2014-es modellévtől már nem adja el régi Forma-1-es autóit a veteránprogramjában.

Használt Audi, kegyetlenül őszintén eladó

“Vidd el mert hányingerem van tőle ha meglátom!”

Elektromos buszokkal járhatnak iskolába a gyerekek

Egy kanadai cégnek köszönhetően immáron a gyereknek sem kell füstokádó buszokon utazni.

Mazda3: nem csak szép, okos is

Látszólag alig változott, technológiailag azonban sok újdonságot hordoz a Mazda3 megújult változata. Kipróbáltuk a Golf japán konkurensét.

F1: A miniszter sem tudott az új Francia Nagydíjról

Hétfőn hivatalossá vált, hogy 2018-ban visszatér a versenynaptárba a Francia Nagydíj. Még a sportminiszter sem tudott a dologról.

F1: A Red Bull kitart szuperautós partnere mellett

Jól működik az Aston Martin és a Red Bull együttműködése, erre tekintettel gyorsan meg is hosszabbították a felek.

F1: Alonsót sem zárja ki a Mercedes-főnök

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff szerint mindenképpen meg kell fontolniuk a mclarenes Fernando Alonsót is Nico Rosberg lehetséges utódjaként. Pascal Wehrlein előléptetése messze nem garantált.

Itt az első Halálos iramban 8 videó

Ez a rövid beharangozó megmutat néhány képkockát a Halálos iramban 8-ból.

F1: A Mercedes leigazolja a kis Schumachert?

Német sajtóértesülés szerint a hétszeres világbajnok Michael Shumacher fia, Mick hamarosan bekerül a Mercedes Forma-1-es istállójába.

F1: Mindkét pilótáját elveszítheti a Ferrari

A Ferrari elnöke, Sergio Marchionne nem zárja ki, hogy 2018-ban már Sebastian Vettel és Kimi Räikkönen sem lesz a csapatnál.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.