Megerősíthetem: mérlegeljük annak a lehetőségét, hogy más piacokon is bevezessük a Lagondát – mondta az Aston Martin rég várt sportszedánjának világpremierkén Andy Palmer, a cég elnök-vezérigazgatója. Hogy ez vajon azt jelenti-e, hogy a Lagonda Taraf névre keresztelt limuzin Európába is eljut, nem tudni, az esélyek mindenesetre jobbak, mintha kategorikusan kizárták volna ennek a lehetőségét. 

Az 1976-os szedán egyes stílusjegyeit magán hordozó Lagonda Taraf bemutatóján nem sok szó esett műszaki részletekről. Annyit lehet tudni, hogy az autó szénszálas panelekből épül fel, és azon a gyártósoron készül, ahol korábban a One-77 szupersportkocsit rakták össze. 
A motor továbbra is rejtély, de logikusan nem lesz vadonatúj konstrukció, sokkal inkább a márka hatliteres V12-esének megnövelt teljesítményű variánsa. A becslések szerint legalább 610 lóerőre számítunk, hátsókerék-hajtással és nyolcfokozatú automata sebességváltóval.