A BMW, a Volvo babérjaira tör a Suzuki

Tengeri vitorlásversenyt támogatnak

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.11.09. 08.00

Prémiumgyártóknál szokásos szponzori szerződést között a Suzuki Franciaországban. A nemzetközi hajóverseny kiemelkedően jó publicitást hozott a márkának.

A Volvo Ocean Race több mint négy évtizede fogalom a hajósportban, a regatta által ihletett különkiadások rendszeresen megjelennek a svéd márka kínálatában. Hasonló hírnevet jelent a BMW-nek az America’s Cup ismételt támogatása; de a bajor márka egy sor más tevékenységgel is igyekszik erős kötődést kiépíteni a vitorlás közösséggel. 

Most kihívója akadt a nagy presztízsű márkáknak a hajós piacon, mégpedig váratlan kihívója: az Európában nem meghatározó jelentőségű (a márka piaci részesedése közvetlenül a válság előtt érte el csúcspontját 1,82 százalékkal; jelenleg 1,23 százalékon áll) Suzuki az Atlanti-óceán körüli Route du Rhum szóló verseny rajtjánál jelent meg szponzorként. 
A Route du Rhum viszonylag kicsi a regatták világában, ám a becslések szerint így is több mint kétmillió potenciális ügyfelet érhet el rajta keresztül a Suzuki a térségben. Az idén tizedik alkalommal megtartott, négyévente megrendezett Route du Rhum a franciaországi St. Malo városától Guadeloupe legnagyobb városáig, Pointe-a-Pitre-ig tart; a 3542 tengeri mérföldes (6560 km) távon az eddig legjobb idő 7 nap 17 óra. 


A Suzuki saját bevallása szerint több prospektust osztott ki a verseny rajtjánál, mint a Párizsi Autószalonon; a márkakereskedések meghívták fontosabb vevőiket az eseményre, és országszerte igyekeznek összekapcsolni a vízi közlekedéshez hajómotorjai révén is kapcsolódó márka nevét a Franciaországban különösen népszerű versennyel. 
Miközben Európában a huszadik hely körül tanyázik, globális szinten a Suzuki a világ kilencedik legnagyobb autógyártója; éves szinten 2,48 millió személyautót és valamivel több mint 400 000 könnyű haszonjárművet gyárt.

A Suzukiban hiszel, vagy más márka a kedvenced? Kattints az alábbi képre, szavazz, és nyerj éves autóMagazin előfizetést!

Kommentek

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.