Az év végi kampány első 24 órájának adatai szerint tavalyhoz hasonlóan ismét koncentrált a verseny az új kgfb-szerződésekért – írta a Netrisk online alkusz közleménye. A szereplők azonban teljesen kicserélődtek: míg tavaly ilyenkor az Allianznál, a Postánál és a Groupamánál kötötték a szerződések kétharmadát, most a K&H, a KÖBE és az MKB hasított ki együttesen ugyanekkora szeletet az új kötések piacából.
 
A tavalyi kampány új kötéseinek átlagdíja az első napokban a teljes időszak átlaga alatt, 10 400 forint körül alakult. Most viszont már az első napon is 11 400 forintos átlagdíjat regisztráltak, ami azt a várakozást igazolja, hogy idén átlagosan csaknem tízszázalékos díjemelkedés következhet be.
 
Bár a kampányban érintett járművek száma közel félmillióval alacsonyabb, mint tavaly, a Netrisknél már az első napon is húszezren kalkuláltak. Tekintettel arra, hogy az autósok többsége a jelenlegi biztosítójától a következő napokban fogja kézhez kapni jövő évi, többségében magasabb díjat tartalmazó díjértesítőjét, várható, hogy a díjkalkuláció iránt a következő napokban is fokozott lesz az érdeklődés.