A holnap nyitó, brazíliai Sao Pauló-i Autószalonon állítja ki pickup-tanulmányát a Dacia, illetve a Renault, hiszen Dél-Amerikában az anyacég nevén forgalmazzák a romániai fejlesztésű típusokat. 
Az elmúlt hetekben több ízben is találkozhattunk a Dusterből faragott kisteherrel. Az a példány azonban puritán és célszerű volt, ezzel szemben a Duster Oroch kecses és látványos darab – persze könnyű neki, hiszen teli van a tanulmányautókra jellemző, semmire nem kötelező látványelemekkel. 
A bevallottan szabadidő-pickupnak szánt Duster Oroch dizájnja egy két évvel ezelőtti, szintén Brazíliában kiállított tanulmány formai elemei mellett a márka megújult arculati momentumai is felfedezhetők rajta. 
A masszív első és hátsó lökhárítók feszes, dinamikus vonalvezetést zárnak közre, az ötszemélyes kabint felülről integrált tetősínek határolják, amelyek a hivatalos szöveg szerint bukókeretként védelmezik a panoráma-üvegtetőt – ez persze illúzió csupán, borulás esetén nem számíthatunk semmi jóra, de nem hibáztatjuk a Renault dél-amerikai dizájnereit, egy olyan piacon, ahol évente közel egymillió pick-up talál gazdára, muszáj kitűnni valamivel a tömegből. 
A Duster Oroch platóján jópofa polcos tárolót alakítottak ki, amelyben számos kitesurf deszka elfér – a vitorlázás, ejtőernyőzés és hullámlovaglás keresztezéséből létrejött sport igen népszerű Brazíliában, több távolsági világcsúcsot is a hatalmas ország hosszú partszakaszán állítottak be. 
Az üléseket, az ajtókat és a műszerfalat az extrém vízi sportolók által használt neoprén ruhákat idéző anyaggal vonták be, az ülések plusz réteg szivacsot kaptak, ami a gyár szerint tartósabbá teszi azokat. 
A 18 colos kerekeken gördülő Oroch hátulján kettő kamerát is elhelyeztek; ezek a műszerfalról vezérelhetők, képük pedig egy hatalmas monitoron jeleníthető meg.