A márkaszerviz addig jó, amíg tart a garancia

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2014.10.28. 11.00

A Kutatópont piackutató felmérése szerint a márkaszervizek munkájával az autósok összességében elégedettebbek, mint a márkafüggetlen szervizekkel.

A Kutatópont piackutató felmérése szerint a márkaszervizek munkájával az autósok összességében elégedettebbek, mint a márkafüggetlen szervizekkel, de az árakat továbbra is túl magasnak tartják.

A márkaszervizek fix áras szervizcsomagokkal próbálják megfogni az öregebb autók tulajdonosait is

A márkaszervizek fix áras szervizcsomagokkal próbálják megfogni az öregebb autók tulajdonosait is


A Kutatópont elemzése szerint a szerviz kiválasztásakor elsősorban az autó életkora a meghatározó: minél fiatalabb egy autó, annál nagyobb arányban viszik márkaszervizbe, az életkorral egyenes arányban aztán nő azok száma, akik máshol javíttatnak.

A garanciaidő lejártáig az ügyfelek 83 százaléka marad a márkaszerviz mellett, utána ez a szám fokozatosan csökken. Budapesten jobb a helyzet, itt a garanciaidő lejártával is többen választják a márkaszervizt.

A piackutató szerint az autósok akkor is a márkaszerviz segítségét kérik, ha olyan probléma jön elő, amit az egyéb műhelyekben nem tudtak megoldani, vagyis komoly szaktudást vagy diagnosztikai műszert igénylő beavatkozásra van szükség. Ezt egy korábbi ADAC-felmérés nemzetközi szinten is megerősítette.

Kommentek

  • daramis

    Nemrég olvastam, hogy még kampányoltak is a márkaszervizek. Talán ők voltak az értünkhozzáponthu? (bocs). Elromlott a klímakompresszor a haverom Lagunájában. A szerelő mondta, hogy csapágycserés, de mivel ritka ez csapágy, 15 körül lesz. polcon volt neki, csinált már ilyet.A cserére meg párezret mondott. A csávókámat nem érdekelte, gondolta majd a márkaszervíz. Na, mi lett a vége? Persze kompresszorcsere. 320,000+áfáért. A 17-18 ezer helyett. Értünkhozzá… Sok helyről hallani, hogy ők nem javítanak, csak cserélnek… Én tényleg abszolút nem értem, hogy miért nem oda viszi mindenki a kocsiját:) Ha kell, sorolhatok még rémtörténeteket. Az a baj, hogy nem csak a munkadíj, meg az alkatrészár a sok, hanem a hozzáállás is a fenti okok miatt.

F1: Bottas szigorú szabályokra számít

Valtteri Bottas úgy véli, a korábbi évek történései után a Mercedesnél szigorú szabályai lesznek a csapattársak közötti versenynek.

F1: Vettel még nem ábrándult ki a Ferrariból

Sebastian Vettel azt mondja, a tavaly, nem túl fényes idény után is hisz még a Ferrariban – előbb-utóbb csak bajnokok lesznek együtt.

Kívül-belül megújult a Škoda Rapid

Friss formavilág, xenon fényszórók, fedélzeti wifi, modernizált kezelőszervek és új motor a Škoda köztes modellcsaládjában.

Off-road buszokon járhatnak iskolába a gyerekek

Az Iveco iskolabuszok eltérnek az amerikai változatoktól, ugyanakkor jól boldogulnak terepen és még mozgáskorlátozott gyerekek szállítására is alkalmasak.

F1: Labdába sem rúgnak idén a kisebb csapatok?

A Renault főnöke szerint a 2017-es Forma-1-es idény újabb fegyverkezési versenyt hoz, ami még esélytelenebbé teheti a független kis- és középcsapatokat.

Rozsdagyűjtő, erdőben lassan rohadó autók romantikája

Autóroncs szinte minden árokparton akad sajnos. De néha valódi értékes, ritka, veterán típusok is elhagyva gyűjtik a rozsdát a gyéren lakott területeken. Vannak, akik meglátják ebben is a fotótémát, és kattintanak. Elhagyott autók gyűjteménye az Instagram oldaláról.

Mi a fene lóg ki ebből a régi Škodából?

A helyes megfejtőnek jár a kétkazettás magnó, és hozzá a “Világslágerek magyarul”.

Három BMW-st szégyenített meg ez az audis

Nem nagyon bírták az áradást a bajor gyártó modelljei, nem úgy, mint az Audi, ami úgy húzott el köztük, mintha mi sem történt volna.

F1: Kukkantsd meg az új Mercedest!

A Mercedes-csapat néhány részletfotóval készíti elő új autója, a W08-as csütörtöki leleplezését. Kék szín is kerül a járgányra.

F1: 95 százalékban új a Renault motorja

Nemcsak a Honda, a Renault is szinte teljesen új erőforrást épített a 2017-es Forma-1-es idényre. Az év végére szeretnék beérni a Mercedest.

Ennyit költhetsz a legnépszerűbb használt autóra, ha elromlik

Már jó néhány éve Hármas BMW-ből kerül a legtöbb Magyarországra, ha külföldről behozott használt autókról beszélünk, ezen belül is az E46-os sorozat a legnépszerűbb választás. Nézzük meg, hogy mennyibe kerülnek a legdrágább alkatrészek ehhez a modellhez.

Őszinte cetli figyelmezteti az autósokat Budapesten

Az üzenet egyértelmű, aki mégis oda parkol, az vessen magára.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.