Közel tíz éve fejleszti kétkerekű girokopterjét Dezso Molnar, azaz Molnár Dezső a kies Kaliforniában, és ha minden jól megy, néhány hónapon belül a levegőbe emelkedhet a furcsa szerkezet. 

Itt még közös egységet alkot az utascella és a hajtási blokk

A girokopter, más néven autogiro, egy olyan szerkezet, amelyet helikopterekéhez hasonló, ám meghajtás nélküli, pusztán a rajta átáramló levegő által meghajtott (autórotáció) felső forgószárny emel a magasba. Az 1920-as években kifejlesztett konstrukció egyszerű, könnyű és különösen alkalmas a lassú haladásra; sokak szerint ez a legbiztonságosabb repülő konstrukció, amely képes akár 15-30 méteres kifutópályán fel-, illetve leszállni.
Dezső G2 névre keresztelt repülő motorkerékpárját egy Suzuki GSX-R 162 lóerős blokkja hajtja, és a szárazföldi teszteken sikeresen teljesített akár 222 km/óra sebességig. A két egymás mögötti üléssel felszerelt jármű a Piaggio MP3 különleges, bedönthető dupla kerekes első felfüggesztését kapta meg, így kis sebességnél is képes támkerekek nélkül haladni a motorkerékpár. 
Jelenlegi fázisában a G2-ről még hiányzik a felső, emelő légcsavar, és bár a levegőben történő vízszintes haladáshoz szükséges toló légcsavar a helyén van (az utascella és az erőforrás között), még ezt is be kell üzemelniük a fejlesztőknek. 
Amint elkészül a repülő motor, alkotója versenyezni szeretne vele. Máris tervezi egy nagyobb erőforrás beépítését, és készen állnak egy elektromos verzió vázlatai. 
Nyitóképünkön és az alábbi videó első képkockáin a repülő szerkezet első generációs prototípusa látható
Forrás: Gizmag