Egy SUV mind felett?

Range Rover Ultimate kémfotók

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.10.24. 10.00

Nyújtott tengelytávjával és sportautóból átemelt motorjával a Range Rover újdonsága egyszerre tipor a luxuslimuzinok és a sportterepjárók bütykére.

Húzódj félre, BMW X5 M, adj utat, ML 63 AMG, itt jön a Range Rover Ultimate. Minden szabadidőjárművek fejedelme. Legalábbis papíron. 
Még csak prototípus, ezt sugallja a matricázás a nagy autó oldalán, és az igazat megvallva, ha nem lenne rajta a rejtőfólia, fel sem tűnne talán, hogy nem egy hétköznapi Range Roverrel állunk szemben. 
Hátulról már gyanúsabb a dolog, a kétszer kettes kipufogóvégződés az igazán sportos járművek kiváltsága. És ha lehet hinni a híreknek, ez az autó nem is okoz csalódást: ugyanaz az ötliteres, kompresszoros V8-as dolgozik benne, mint ami a Jaguar XFR-S-t hajtja, és amit a közelmúltban a Range Rover Sport SVR orrába is belekanalaztak. 
Mégsem sportautónak szánja új zászlóshajóját a Land Rover, hanem fejedelmi utazógépnek, a Panamera Executive, az S600 Lang, az Audi A8L ellenfelének. Ez ugyanis a Land Rover nyújtott tengelytávú változata, és ez a két jellemző együtt olyan kvalitásokat nyújt, amiket jelenleg egyetlen más szériagyártású autó sem a világon. 
Mindennek persze megkérik az árát: a várhatóan 5,5 másodperc körüli gyorsulásra képes monstrumért hazai piacán akár hatvanmillió forintot (150 000 font) is elkérhetnek majd, amikor 2015 derekán piacra kerül.

Kommentek

Új gumikat kaptak a koraszülöttmentők

Hét mentőautóra szerelték fel azokat a nyári gumikat, amelyeket az Abroncs Kereskedőház adományozott a Magyar Koraszülött és Újszülött Mentő Alapítvány számára.

Ismét csökken az üzemanyagok ára

A szerdai árcsökkentés után pénteken folytatódik az áresés a hazai benzinkutakon.

Soha nem látott új rendszer jöhet az autókba

A Continental egy olyan rendszer kifejlesztésén dolgozik, amely felismeri a különböző útviszonyokat.

16 ezer kilométeres túrára indul a Nissan Leaf

Egy e-mobilitási szervezet benevezett egy Nissan Leafet a barátságos, de kíméletlen Mongol-ralira. 16 ezer kilométert kell megtennie a villanyautónak.

Azért még az Ikarus az úr

Megannyi vadonatúj, luxus és kevésbé luxus kivitelű buszok között még mindig egy Ikarus a sztár. A zsámbéki Busexpón jártunk.

F1: Te jó ég, hát ezért olyan rossz a Honda-motor!

Így már minden világos, de ezzel a mindent megmagyarázó rajzzal hamarabb is elő lehetett volna állni!

Eszement adóra kényszerítenék a Forma-1-et

Az indiai legfelső bíróság úgy döntött, hogy a Forma-1-nek adót kell fizetnie a 2011-2013-ig rendezett három helyi futam után.

Vettel: A Ferrari tavaly alapozta meg az idei sikert

Sebastian Vettel szerint a Ferrari számára győzelem nélkül véget ért 2016-os idény alapozta meg az idei feltámadást.

Ez most a legjobb Suzuki!

Jó vezetni, alig eszik, igényes és komfortos belül, szép kívül. Ez most a legjobb Suzuki – pontosabban ez lehet, ha az ára is van olyan jó, mint a kocsi maga. De vajon van-e?

Vajon hány garázsban pihen még ilyen makulátlan veterán, mint ez a Volga?

A Volga M21-esből komoly mennyiséget, 639 000 darabot gyártottak, így nem meglepő, hogy a kitartó kutatók még mindig találnak egy-egy megkímélt példányt.

Zsír új BMW E30 M3-ast valaki?

Egészen hihetetlen, ahogy időről-időre előbukkannak olyan autók, amik évtizedeket töltöttek egy garázsban, miután megvásárolták őket.

F1: Brazília elvesztésével riogat Ecclestone

A Brazil Nagydíj szerződéshosszabbítási tárgyalásainak lebonyolításával megbízott Bernie Ecclestone nem túl bizakodó az interlagosi futam jövőjét illetően.

F1: Szocsitól mamuszban versenyez Vettel

Az Orosz Nagydíjtól Sebastian Vettel cipő helyett versenymamuszban ül a Ferrariba.

F1: Már jövőre jöhet a New Jersey-i futam?

Felpörögtek az események az USA-ban, három helyszínen is folyik a Forma-1-es futam előkészítése.

Egészen félelmetes, ahogy elalszik a volán mögött a kamionos

Végig azt várod majd, hogy melyik autós lesz a szerencsétlen áldozata az elbóbiskoló kamionosnak.

F1: Alonso jutalékot kér Buttontól

Fernando Alonso nyugodtan készül az Indy 500-ra, biztos benne, hogy a McLaren nélküle is meglesz Monacóban. Bár pontszerzési esélye lenne Monte-Carlo utcáin, Indianapolist nagyobb lehetőségnek látja.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.