Megszűnik a Honda Accord

...de csak Európában

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.10.22. 12.45

Jövőre volna esedékes a modellváltás, a Honda azonban úgy döntött, Európában elbúcsúzik az Accordtól. Az észak-amerikai modell marad a kínálatban.

Már májusban felröppent a hír, hogy a Honda beszüntetheti az európai specifikációjú Accord gyártását, most pedig megérkezett a bejelentés is: a jelenlegi modell 2015-ös leköszönése után nem gyárt több Accordot Európának a márka. 

A döntést az európai piac gyengélkedésével indokolták. Az észak-amerikai piacra szánt, alapvetően eltérő fejlesztésű modell továbbra is marad a kínálatban. 
Az Accord elvesztése nem csak nekünk fáj: egyedülálló módon Ausztráliában mindkét modellt, tehát az európai és az USA-specifikáció szerinti típust is forgalmazták.
A Honda közel negyven évvel ezelőtt, 1976-ban vezette be az első generációs Accordot. A jól felszerelt autó a japánok közül elsőként kínált fordulatszámmérőt, rádiót, szakaszos ablaktörlőt. Jelenleg nyolcadik (Észak-Amerikában kilencedik) generációjánál tart a modell.

Kommentek

  • passatcctdi

    Érthetetlen…
    A céges vásárlások zömét Európában ez a szegmens teszi ki. Erre a Honda kivonul.

    Gyártson fűnírókat ezután :(

  • subtotal

    Valamit nagyon nem éreznek Európában a japók: Galant/Primera már kihalt, most az Accord, mint tudjuk az Avensis bár megbízható de gyk. nem kell senkinek. Marad a 6-os ha ránézünk kiderül miért is tud megmaradni: mert elmozdult a dögunalmas dizájntól és nem a különc idióta Lexusos értelemben.

  • Kempelen

    Megmondom én mit nem éreznek: a piaci igényeket. Üdítő kivétel a Mazda, ami felébredt.

F1: Bottas szigorú szabályokra számít

Valtteri Bottas úgy véli, a korábbi évek történései után a Mercedesnél szigorú szabályai lesznek a csapattársak közötti versenynek.

F1: Vettel még nem ábrándult ki a Ferrariból

Sebastian Vettel azt mondja, a tavaly, nem túl fényes idény után is hisz még a Ferrariban – előbb-utóbb csak bajnokok lesznek együtt.

Kívül-belül megújult a Škoda Rapid

Friss formavilág, xenon fényszórók, fedélzeti wifi, modernizált kezelőszervek és új motor a Škoda köztes modellcsaládjában.

Off-road buszokon járhatnak iskolába a gyerekek

Az Iveco iskolabuszok eltérnek az amerikai változatoktól, ugyanakkor jól boldogulnak terepen és még mozgáskorlátozott gyerekek szállítására is alkalmasak.

F1: Labdába sem rúgnak idén a kisebb csapatok?

A Renault főnöke szerint a 2017-es Forma-1-es idény újabb fegyverkezési versenyt hoz, ami még esélytelenebbé teheti a független kis- és középcsapatokat.

Rozsdagyűjtő, erdőben lassan rohadó autók romantikája

Autóroncs szinte minden árokparton akad sajnos. De néha valódi értékes, ritka, veterán típusok is elhagyva gyűjtik a rozsdát a gyéren lakott területeken. Vannak, akik meglátják ebben is a fotótémát, és kattintanak. Elhagyott autók gyűjteménye az Instagram oldaláról.

Mi a fene lóg ki ebből a régi Škodából?

A helyes megfejtőnek jár a kétkazettás magnó, és hozzá a “Világslágerek magyarul”.

Három BMW-st szégyenített meg ez az audis

Nem nagyon bírták az áradást a bajor gyártó modelljei, nem úgy, mint az Audi, ami úgy húzott el köztük, mintha mi sem történt volna.

F1: Kukkantsd meg az új Mercedest!

A Mercedes-csapat néhány részletfotóval készíti elő új autója, a W08-as csütörtöki leleplezését. Kék szín is kerül a járgányra.

F1: 95 százalékban új a Renault motorja

Nemcsak a Honda, a Renault is szinte teljesen új erőforrást épített a 2017-es Forma-1-es idényre. Az év végére szeretnék beérni a Mercedest.

Ennyit költhetsz a legnépszerűbb használt autóra, ha elromlik

Már jó néhány éve Hármas BMW-ből kerül a legtöbb Magyarországra, ha külföldről behozott használt autókról beszélünk, ezen belül is az E46-os sorozat a legnépszerűbb választás. Nézzük meg, hogy mennyibe kerülnek a legdrágább alkatrészek ehhez a modellhez.

Őszinte cetli figyelmezteti az autósokat Budapesten

Az üzenet egyértelmű, aki mégis oda parkol, az vessen magára.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.