Halálos baleset a 4-es főúton

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2014.10.21. 12.30

Teljes útlezárás a baleset helyszínén Szolnok külterületén.

Halálos kimenetelű közúti közlekedési baleset történt kedd délelőtt 11 óra 45 perc körüli időben a 4-es számú főút 94. kilométerszelvényénél, Szolnok külterületén. 
A jelenleg rendelkezésre álló adatok alapján két gépjármű frontálisan ütközött – egy kamion és egy teherautó – az adott útszakaszon. A balesetben az egyik jármű vezetője a helyszínen életét vesztette és (az elsődleges információk alapján) további két személy szenvedett sérülést.  
 
Halálos baleset a 4-es főúton 1
A rendőrség teljes útlezárás mellett kezdte meg a baleset helyszínelését. A főút forgalmát  mindkét irányból Szolnok város belterületén át terelik. Az arra közlekedők számítsanak a lassúbb haladásra.
Halálos baleset a 4-es főúton 2
Halálos baleset a 4-es főúton 3

Húsz percen múlt

Svékus Gergő kollégánknak Szolnokon volt dolga ma délelőtt, és ha távolról is, de járt a helyszínen. 

“Alig húsz perccel azelőtt történhetett a baleset, hogy Szolnokról Budapestre tartva odaérkeztünk a helyszínre. Mivel odafelé láttuk, hogy a 4-es úton lámpával védett sávlezárás van, először nem aggódtunk a torlódás láttán. Még az sem volt gyanús, hogy tömegével fordulnak meg az autók, kamionok – pedig ha valaki egy nyerges vontatóval bevállalja a macerát egy kétszer egy sávos úton (igaz, pont ott volt egy parkolóféleség, azzal a toldással együtt épp elfértek), akkor már nagy lehet a baj. Amint közelebb mentünk, látszott, hogy legalább két, megkülönböztető jelzést használó autó áll az út szélén, mellettük az árokban egy gyanúsan amorf, gyanúsan magas fekete valami. 


Tevékeny terelésről ekkor még szó sem volt, épp csak nem lehetett átjutni. Úgyhogy megfordultunk, és Nagykőrös, majd Cegléd felé kerültünk egy félórácskát. Aztán a 4-esre visszajutva pár percen belül minket is majdnem megölt egy szemből érkező furgon, úgy gondolta, még belefér az előzés. Szóval ma húsz percen és tíz centin (tényleg tízen) múlt az életem. Soha nem esett még ennyire jól visszaülni a számítógéphez.”


A grafikon jól mutatja, hogyan csökkent a halálos közlekedési balesetek száma hazánkban 2001 és 2013 között, ami annak lehet a következménye, hogy a válság és az üzemanyagárak növekedése miatt egyre kevesebbszer ültek volán mögé az autótulajdonosok.
Halálos baleset a 4-es főúton 4
Police.hu, MTI
Olvass valami sokkal vidámabbról! Kattints a képre:

Kommentek

  • Vorserie

    Jó pár éve nagyon veszélyes út a 4-es.
    Legutóbb tejködben 50méteres látótávolságnál 80-nal haladva szembetaláltam magam a sávomban egy 7.5tonnás teherautóval amint épp előzi a melette már szinte állóra fékezett autót….az se sokon múlt.

  • zoldfulu2000

    Amit Svékus Gergő írt az sajna ott mindennapos, nagy trafibeszerzés helyett sokkal többet tennének a belesetek csökkentéséért ha módszeresen ellenőriznék a különösen agresszív románokat, lehetőleg úgy hogy később ki is tudják szedni hogy igazoltassák.

    Mert nem a gyorshajtás a gond hanem az olyan mutatványok amelyek a józan észt mellőzik.

  • menőmanó

    Valóban sok a baleset a 4-esen, de azért mert a legtöbben nem tudnak előzni, de erőltetik. A tudást ill. a lóerők hiányát bátorsággal pótolják. Sokan meg csak vonatoznak mint a birkák. :)
    Nekem a kedvenc útjaim egyike. Szeretem a kihívásokat. Most nyáron péntek délután mentünk le rajta csúcsforgalomban. Nagyon tetszett.
    A rég szép időket juttatta eszembe, amikor a 3-as úton csak Gyöngyösig volt autópálya. Azt is halálútnak hívták akkoriban a sok hülye miatt. Másfél évig kéthetente jártam arra Miskolcig aztán tovább a 37-esen.

  • Vorserie

    Menőmanó!

    Te egy igazán jó söfőr vagy! :)
    Elismerésem! Biztosan sokkal jobban vezetsz a sok hülyénél!
    Örülök,hogy neked tetszik az ezen utakon uralkodó közlekedési morál.
    Örülök,hogy te pozitívan közelíted meg a problémát.

    Remélem a jövőben sem fogod gyarapítani a fent látható éves statisztikai számokat.

    Minden jót és jó utat! :)

  • apu0062

    Részvétem a hozzátartozóknak. A kollégáktól pedig kérnék egy kis segítséget: “két gépjármű frontálisan ütközött – egy kamion és egy személyautó”
    Sajnálatos módon 32 éves jogosítvánnyal nem tudom megállapítani, hogy a cikkben szereplő első képen a kettő közül melyik jármű látható… Lehet, hogy fogalom zavaros vagyok? Vagy nem én vagyok fogalom zavaros?

Elektromos teherautókat tesztelnek az osztrákok

Elektromos teherautók kísérleti üzemét kezdi meg városi forgalomban a MAN Truck & Bus haszonjármű-gyártó Ausztriában.

F1: Te jó ég, mit neveztek el Bottasról!

A Mercedes új pilótája, Valtteri Bottas bemutatta a Bottas-Burgert, amit róla neveztek el egy büfében.

F1: A Red Bull is kukázná az állítható szárnyat

A Red Bull támogatja azokat a törekvéseket, amelyek száműznék a Forma-1-ből a DRS-t.

Fekete-sárga a Renault új Forma-1-ese

Kedd délután Londonban a Renault leleplezte új, 2017-es Forma-1-es autóját. Színében, formájában is sokat változott a tavalyi modellhez képest.

Olyat videózott az autós, hogy neked is fájni fog

Vajon melyik OKJ-s képzésen lőtte emberünk a birkapásztor oklevelet?

Árokba lökte a nagyi a lassú motorost

Egy ideig türelmesen követte autójával a robogóst, majd úgy előzte meg, hogy közben belökte az árokba.

Nézd élőben a Renault F1-es bemutatóját

A Renault-csapat ma 15.30-kor leplezi le 2017-es Forma-1-es modelljét, az R.S. 17-est. Videós közvetítés a bemutatóról.

F1: Itt van Verstappen és Vandoorne bukója – videó

A Red Bull-os Max Verstappen és a McLaren újonca, Stoffel Vandoorne is megmutatta ma 2017-es sisakfestését.

F1: Film készült a McLarenről

Pontosabban az alapítójáról, Bruce McLarenről. Az alkotás hamarosan látható lesz a mozikban.

F1: Verstappen idén még nem lesz bajnok

A Red Bull ifjoncának édesapja, Jos Verstappen szerint idén még korai lenne világbajnoki szezont várni a tinitől. Majd jövőre.

Így néz ki egy 1 milliót futott Porsche

Ezek a sportautók nem arról híresek, hogy több százezer kilométert beleraknak tulajdonosaik, de néha azért előfordul.

F1: Esőnapot hirdetett Barcelona

A jövő hétfőn kezdődik a Forma-1-es tesztelés, amelyen a Pirelli kérésére a nyolcból egy napon vizes pályán mennek majd az autók. A barcelonai pálya bejelentette, mikor locsolnak.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.