Halálos baleset a 4-es főúton

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2014.10.21. 12.30

Teljes útlezárás a baleset helyszínén Szolnok külterületén.

Halálos kimenetelű közúti közlekedési baleset történt kedd délelőtt 11 óra 45 perc körüli időben a 4-es számú főút 94. kilométerszelvényénél, Szolnok külterületén. 
A jelenleg rendelkezésre álló adatok alapján két gépjármű frontálisan ütközött – egy kamion és egy teherautó – az adott útszakaszon. A balesetben az egyik jármű vezetője a helyszínen életét vesztette és (az elsődleges információk alapján) további két személy szenvedett sérülést.  
 
Halálos baleset a 4-es főúton 1
A rendőrség teljes útlezárás mellett kezdte meg a baleset helyszínelését. A főút forgalmát  mindkét irányból Szolnok város belterületén át terelik. Az arra közlekedők számítsanak a lassúbb haladásra.
Halálos baleset a 4-es főúton 2
Halálos baleset a 4-es főúton 3

Húsz percen múlt

Svékus Gergő kollégánknak Szolnokon volt dolga ma délelőtt, és ha távolról is, de járt a helyszínen. 

“Alig húsz perccel azelőtt történhetett a baleset, hogy Szolnokról Budapestre tartva odaérkeztünk a helyszínre. Mivel odafelé láttuk, hogy a 4-es úton lámpával védett sávlezárás van, először nem aggódtunk a torlódás láttán. Még az sem volt gyanús, hogy tömegével fordulnak meg az autók, kamionok – pedig ha valaki egy nyerges vontatóval bevállalja a macerát egy kétszer egy sávos úton (igaz, pont ott volt egy parkolóféleség, azzal a toldással együtt épp elfértek), akkor már nagy lehet a baj. Amint közelebb mentünk, látszott, hogy legalább két, megkülönböztető jelzést használó autó áll az út szélén, mellettük az árokban egy gyanúsan amorf, gyanúsan magas fekete valami. 


Tevékeny terelésről ekkor még szó sem volt, épp csak nem lehetett átjutni. Úgyhogy megfordultunk, és Nagykőrös, majd Cegléd felé kerültünk egy félórácskát. Aztán a 4-esre visszajutva pár percen belül minket is majdnem megölt egy szemből érkező furgon, úgy gondolta, még belefér az előzés. Szóval ma húsz percen és tíz centin (tényleg tízen) múlt az életem. Soha nem esett még ennyire jól visszaülni a számítógéphez.”


A grafikon jól mutatja, hogyan csökkent a halálos közlekedési balesetek száma hazánkban 2001 és 2013 között, ami annak lehet a következménye, hogy a válság és az üzemanyagárak növekedése miatt egyre kevesebbszer ültek volán mögé az autótulajdonosok.
Halálos baleset a 4-es főúton 4
Police.hu, MTI
Olvass valami sokkal vidámabbról! Kattints a képre:

Kommentek

  • Vorserie

    Jó pár éve nagyon veszélyes út a 4-es.
    Legutóbb tejködben 50méteres látótávolságnál 80-nal haladva szembetaláltam magam a sávomban egy 7.5tonnás teherautóval amint épp előzi a melette már szinte állóra fékezett autót….az se sokon múlt.

  • zoldfulu2000

    Amit Svékus Gergő írt az sajna ott mindennapos, nagy trafibeszerzés helyett sokkal többet tennének a belesetek csökkentéséért ha módszeresen ellenőriznék a különösen agresszív románokat, lehetőleg úgy hogy később ki is tudják szedni hogy igazoltassák.

    Mert nem a gyorshajtás a gond hanem az olyan mutatványok amelyek a józan észt mellőzik.

  • menőmanó

    Valóban sok a baleset a 4-esen, de azért mert a legtöbben nem tudnak előzni, de erőltetik. A tudást ill. a lóerők hiányát bátorsággal pótolják. Sokan meg csak vonatoznak mint a birkák. :)
    Nekem a kedvenc útjaim egyike. Szeretem a kihívásokat. Most nyáron péntek délután mentünk le rajta csúcsforgalomban. Nagyon tetszett.
    A rég szép időket juttatta eszembe, amikor a 3-as úton csak Gyöngyösig volt autópálya. Azt is halálútnak hívták akkoriban a sok hülye miatt. Másfél évig kéthetente jártam arra Miskolcig aztán tovább a 37-esen.

  • Vorserie

    Menőmanó!

    Te egy igazán jó söfőr vagy! :)
    Elismerésem! Biztosan sokkal jobban vezetsz a sok hülyénél!
    Örülök,hogy neked tetszik az ezen utakon uralkodó közlekedési morál.
    Örülök,hogy te pozitívan közelíted meg a problémát.

    Remélem a jövőben sem fogod gyarapítani a fent látható éves statisztikai számokat.

    Minden jót és jó utat! :)

  • apu0062

    Részvétem a hozzátartozóknak. A kollégáktól pedig kérnék egy kis segítséget: “két gépjármű frontálisan ütközött – egy kamion és egy személyautó”
    Sajnálatos módon 32 éves jogosítvánnyal nem tudom megállapítani, hogy a cikkben szereplő első képen a kettő közül melyik jármű látható… Lehet, hogy fogalom zavaros vagyok? Vagy nem én vagyok fogalom zavaros?

Halálos baleset a veteránautó-versenyen

Egy pilóta meghalt, utasa pedig életveszélyes sérüléseket szenvedett, amikor veterán Jaguarjuk fának ütközött egy amerikai túraralin.

Eladja a Ducatit az Audi?

A hírek szerint a Volkswagen-csoport megkezdte az olasz sportmotor-márka eladásának előkészítését. A Ducati Ferdinand Piëch szíve csücske volt.

Kémfelvételen a Škoda Yeti utódja

Karoq néven érkezik egy hónap múlva a második generációs kompakt Škoda SUV. Csehországban lefilmezték egy prototípusát.

Nem működik a Toyota stratégiája

A világ minden részén népszerűek a plug-in hibridek – mindenütt, kivéve Kínát. Az ázsiai ország miatt a Toyota kénytelen lesz újragondolni stratégiáját.

Kipakol egy kamionsofőr, ezért hagyja ott a pályát

Egy férfi nemrég azzal kereste meg szerkesztőségünket, hogy elmondja miért hagyja abba a kamionvezetést. A hatóságok utaznak a teherautókra, az autósokat pedig szidják a kamionsofőröket.

F1: Megmutatjuk Vettel kedvenc zenéit

Szokatlan playlisteket állítottak össze Sebastian Vettelel kapcsolatban, de a rádiós beszólásai alapján telitalálat a két lista.

F1: Torpedóval a fején indul az orosz pilóta

A hazai versenyére érdekes sisakfestést választott a Toro Rosso versenyzője, Danyiil Kvjat. A Vettel-balesettel viccel az orosz pilóta, torpedóval a fején versenyez majd.

Lengén öltözött hölgyek olasz autókra gerjednek

Az életet igenlő szenvedély, a nagy kanállal habzsolt élvezet minden valamire való olasz autóban megbújik, és az alábbi képek alapján nagyon úgy tűnik, hogy a hölgyek tisztában vannak ezzel a ténnyel. Hiába, egy Ferrari V8-as hörgése többet mond ezer szerelmes szónál.

Ezért változott a lámpaprogram a Nagykörúton

A Budapest Közút szerint a nagykörúti lámpaprogram módosítása a közlekedők érdekében történik, aminek a tömegközlekedéssel és a közúti közlekedéssel közlekedők is kedvezményezettjei lehetnek.

F1: Megosztottak a pilóták az új fejvédőről

A héten eldőlt, hogy a glóriának nevezett fejvédő rendszer végleg süllyesztőbe kerül, helyette a pajzs névre keresztelt eszközzel kezdenek kísérletezni.

Franciaországban magára hagytak egy Lada-kereskedést, tele autókkal

Úgy tűnik, Franciaországban tényleg a kutyának sem kellett a Lada, egy komplett kereskedés áll évek óta elhagyottan, autókkal együtt.

TOP10: Halott márkák örökéletű szépségei

Biztos lehet benne mindenki, nem az ő szépségükön múlt gyártójuk megszűnése. Halott autómárkák egykori csodálatos alkotásaiból következik szubjektív válogatás.

F1: Meglepő dolgot mondtak a Mercedes-motorról

Sergio Perez, a Force India pilótája szerint a Mercedes motorelőnye eltűnt, csak a Hondát előzik biztosan a németek.

F1: Egyéves problémát oldhat meg a Haas

A fékekkel a tavalyi bemutatkozás óta küszködő Haas-csapat az Orosz Nagydíjnak új beszállító termékével vág neki.

F1: Túl kicsi a rajtszám? Nem indulhat az autó!

A Nemzetközi Automobil Szövetség megszigorította a rajtszámok és versenyzői nevek megjelenítésére vonatkozó előírásait, a Spanyol Nagydíjtól elvileg képesek lehetünk messzebbről azonosítani a pilótákat.

Alonso: A célba érés már nagy eredmény lenne

Fernando Alonso 2017-ben Forma-1-es versenyen még nem jutott el a kockás zászlóig, reméli, hogy a frissített Honda-motorral Szocsiban legalább a célba érés összejön végre.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.