Elhajtott haldokló lánya mellett az apa

Elvesztette szem elől, de nem aggódott

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.10.15. 12.00

Egész életében arra az autóra vágyott a lány, amelyben végül életét vesztette. Apja későn vette észre a tragédiát.

Amióta az eszét tudta, Jourdan Bradley odavolt a harmadik generációs Chevrolet Corvette sportkupéért. Megfogadta magának, hogy előbb vagy utóbb vesz egyet, és 24 éves korára össze is spórolta a veterán sportkocsira valót. 

A fiatal lány imádta régi-új autóját, vigyázott rá, soha nem hajtotta ész nélkül. Csomagtartója azonban kicsinek bizonyult ahhoz, hogy frissen vásárolt bőr kanapéját elszállítsa új otthonába, a Washington állambeli Everettbe, ezért múlt pénteken megkérte édesapját, segítsen neki. 
Jourdan ment elöl, apja mögötte a családi kisteherautóval. A férfi lemaradt, így csak megérkezéskor vette észre, hogy lánya nincs sehol. Rosszat sejtve visszafordult, és hamarosan meglátta az autópálya mellett a kék Corvette roncsait. 
Lánya eddigre már életét vesztette, 31 éves férfi utasa életveszélyes állapotban úton volt a legközelebbi kórházba. Mind kiderült, alighanem egy szabadidőjármű vezetője provokálhatta versenyzésre a lányt, aki bár mindig ellenállt az ilyen kihívásoknak, a jelek szerint most az egyszer belement a buliba. A szemtanúk legalábbis arról számoltak be, hogy a Corvette egy fehér színű szabadidőjármű mellett haladt igen nagy sebességgel, mielőtt lecsúszott az útról, és nekirohant egy fának. 
Az ütközés ereje akkora volt, hogy az autó kettészakadt, és az árokból is kék karosszériaelemekkel szórta meg az autópályát. 
Az édesapa utólag jött rá, hogy már odafelé látta ezt a kék színű törmeléket az úton, ám akkor nem tulajdonított nekik jelentőséget, pedig lánya akkor már az árokban haldokolt. 
Ami az állítólagos versenyzést illeti, Mark Bradley azt elképzelhetetlennek tartja. “A lányom nővér volt, soha nem kockáztatta volna mások vagy maga testi épségét. Mindig nevetve mondta, hogy úton-útfélen versenyezni akarnak vele, de ő soha nem adja be a derekát.” 
A szemtanúk azt is elmondták, hogy a fehér színű szabadidőjármű a balesetkor megállt, visszatolatott, majd távozott. Nem tudni, hogy a két autó összeütközött-e a tragédiát megelőzően. A rendőrség nagy erőkkel keresi a szabadidőjárművet és tulajdonosát. 

Szépséges rája


A Chevrolet 1967 és 1982 között gyártotta a harmadik generációs Corvette-et, amely Sting Ray (rája) néven vált legendássá. Minden idők egyik legszebb amerikai gépkocsijának vonalait a General Motors formatervezésért felelős alelnöke, az azóta a Corvette Dicsőségek Csarnokába beiktatott Bill Mitchell álmodta meg. 

Az autó a gyártás tizenöt éve során számtalan változáson ment át, tucatnyi különböző motorjának teljesítménye 167-től 456 lóerőig terjedt. A harmadik Corvette-ből összesen valamivel több mint 540 ezer példány készült. A cikkben is szereplő, itt is látható ’69-es modell volt az egyetlen, amelyhez extraként oldalt kivezetett kipufogót kínáltak.

A modern gépkocsik karosszériaszerkezete összehasonlíthatatlanul szilárdabb, mint az ötven évvel ezelőtti automobiloké. A biztonság azonban csak egy a Mazda CX-5 erényei közül – kattints a képre, és ismerd meg a többit. 

Kommentek

  • apu0062

    Kedves kommentelők, technikai hiba miatt az elmúlt időszakban a hozzászólások nem jelent meg tökéletesen.
    Köszönjük a türelmeteket, a hibát kijavítottuk. Továbbra is várjuk a véleményeteket!

  • apu0062

    Kedves kommentelők, technikai hiba miatt az elmúlt időszakban a hozzászólások nem jelent meg tökéletesen.
    Köszönjük a türelmeteket, a hibát kijavítottuk. Továbbra is várjuk a véleményeteket!

  • apu0062

    Kedves kommentelők, technikai hiba miatt az elmúlt időszakban a hozzászólások nem jelent meg tökéletesen.
    Köszönjük a türelmeteket, a hibát kijavítottuk. Továbbra is várjuk a véleményeteket!

  • apu0062

    Kedves kommentelők, technikai hiba miatt az elmúlt időszakban a hozzászólások nem jelent meg tökéletesen.
    Köszönjük a türelmeteket, a hibát kijavítottuk. Továbbra is várjuk a véleményeteket!

  • liil

    Kedves kommentelők, technikai hiba miatt az elmúlt időszakban a hozzászólások nem jelent meg tökéletesen.
    Köszönjük a türelmeteket, a hibát kijavítottuk. Továbbra is várjuk a véleményeteket!

  • KoboldInside

    Kedves kommentelők, technikai hiba miatt az elmúlt időszakban a hozzászólások nem jelent meg tökéletesen.
    Köszönjük a türelmeteket, a hibát kijavítottuk. Továbbra is várjuk a véleményeteket!

  • KoboldInside

    Kedves kommentelők, technikai hiba miatt az elmúlt időszakban a hozzászólások nem jelent meg tökéletesen.
    Köszönjük a türelmeteket, a hibát kijavítottuk. Továbbra is várjuk a véleményeteket!

  • KoboldInside

    Kedves kommentelők, technikai hiba miatt az elmúlt időszakban a hozzászólások nem jelent meg tökéletesen.
    Köszönjük a türelmeteket, a hibát kijavítottuk. Továbbra is várjuk a véleményeteket!

Így lopnak el pár perc alatt egy X5-ös BMW-t

Pár perc alatt lopnak nagy értékű autókat Angliában, a módszer végtelenül egyszerű.

Soha nem látott, kedves újítás a rendőrautókban

Játékmackókkal szereli fel az észt rendőrség a járőrautókat, hogy vigaszt nyújtsanak a kisgyerekeknek, akik balesetek vagy más, nagy traumát okozó helyzetek résztvevőivé válnak.

Tarlós bedurvult, ez lett a bírságkamera sorsa

Tarlós István főpolgármester leszereltette a Bécsi és Szépvölgyi út kereszteződésében felszerelt kamerát.

Negyed óra gyönyör Škoda-rajongóknak: videón a Karoq kompakt SUV

Tizenöt perces monstre filmmel örvendeztet a Škoda újdonsága, a még be sem mutatott Karoq. Popcorn, kóla és mehet!

F1: Vettel szerint kamuzik a Mercedes

Sebastian Vettel nem hiszi, hogy a Mercedes tényleg annyira lassú Szocsiban, mint péntek délután mutatták. A ferraris német szerint az időmérőre gyorsak lesznek Hamiltonék.

F1: Ecclestone átvágott minket!

A Maláj Nagydíj igazgatója, Razlan Razali kiosztotta Bernie Ecclestone-t és a Forma-1 új tulajdonosát is.

F1: Vettelék taroltak, a Merci nem bír a Ferrarival

Komoly munka vár a Mercedesre péntek este, ugyanis a Forma-1-es Orosz Nagydíj második szabadedzésén meg sem tudták szorítani az új szocsi körrekordot futó Ferrarit.

Ideje beszélnünk a felnik egyik legfontosabb jellemzőjéről

Gajdán Miklós autóbúvár szakkörének legújabb epizódjában a kerekek felé kalandozunk el. Vaskos téma, ezért az általános ismeretek ismétlése után főképp egy jellemzőre, az ET-számra koncentrálunk.

F1: Hamiltont felzaklatta a lábát elveszítő tini

Lewis Hamiltont nagyon megérintette Billy Monger doningtoni Forma-4-es balesete.

F1: Büntetések felé tart a Ferrari?

Gyanús, hogy a Ferrari nem fogja kihúzni a szezon végéig a szabályok által engedélyezett számú erőforrás-részegységgel.

Újabb adag magyar tűzoltóautó állt forgalomba

Ma 14 új, magyar gyártású tűzoltóautót adtak át a Katasztrófavédelemnek. A járművek értéke megközelíti a kétmilliárd forintot. 

F1: A bőröndjében vitte az alkatrészt a Red Bull-főnök

A Red Bull-főnök Christian Horner Szocsiban elárulta, hogy a saját bőröndjében volt kénytelen alkatrészt vinni Max Verstappen erőforrásához a hétvégére.

Tudod, miért hívják anyósülésnek?

Tudod, hogy az autóban a jobb első ülést miért hívják anyósülésnek? Van néhány teória.

F1: 15 helyes hátrasorolás a McLaren-újoncnak

Kezdődik: a McLarennél már az idény negyedik fordulóján jönnek a motorcserés hátrasorolások, Stoffel Vandoorne az Orosz Nagydíjra 15 pozíciós büntetést kapott.

F1: Alonso azért se bánja, hogy otthagyta a Ferrarit

Fernando Alonso unja már a kérdést, de újra elmondta, hogy akkor sem bánja a Ferraritól való távozást, ha idén bajnoki esélyes az olasz csapat. A McLarennél javult az életminősége.

F1: Räikkönen az élen, menet közben esett szét a Force India

A Forma-1-es Orosz Nagydíj első szabadedzésén a Ferrari Mercedesek előtt végzett, a leggyorsabb Kimi Räikkönen volt. A Force India látványos hibát produkált.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.