Elhajtott haldokló lánya mellett az apa

Elvesztette szem elől, de nem aggódott

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.10.15. 12.00

Egész életében arra az autóra vágyott a lány, amelyben végül életét vesztette. Apja későn vette észre a tragédiát.

Amióta az eszét tudta, Jourdan Bradley odavolt a harmadik generációs Chevrolet Corvette sportkupéért. Megfogadta magának, hogy előbb vagy utóbb vesz egyet, és 24 éves korára össze is spórolta a veterán sportkocsira valót. 

A fiatal lány imádta régi-új autóját, vigyázott rá, soha nem hajtotta ész nélkül. Csomagtartója azonban kicsinek bizonyult ahhoz, hogy frissen vásárolt bőr kanapéját elszállítsa új otthonába, a Washington állambeli Everettbe, ezért múlt pénteken megkérte édesapját, segítsen neki. 
Jourdan ment elöl, apja mögötte a családi kisteherautóval. A férfi lemaradt, így csak megérkezéskor vette észre, hogy lánya nincs sehol. Rosszat sejtve visszafordult, és hamarosan meglátta az autópálya mellett a kék Corvette roncsait. 
Lánya eddigre már életét vesztette, 31 éves férfi utasa életveszélyes állapotban úton volt a legközelebbi kórházba. Mind kiderült, alighanem egy szabadidőjármű vezetője provokálhatta versenyzésre a lányt, aki bár mindig ellenállt az ilyen kihívásoknak, a jelek szerint most az egyszer belement a buliba. A szemtanúk legalábbis arról számoltak be, hogy a Corvette egy fehér színű szabadidőjármű mellett haladt igen nagy sebességgel, mielőtt lecsúszott az útról, és nekirohant egy fának. 
Az ütközés ereje akkora volt, hogy az autó kettészakadt, és az árokból is kék karosszériaelemekkel szórta meg az autópályát. 
Az édesapa utólag jött rá, hogy már odafelé látta ezt a kék színű törmeléket az úton, ám akkor nem tulajdonított nekik jelentőséget, pedig lánya akkor már az árokban haldokolt. 
Ami az állítólagos versenyzést illeti, Mark Bradley azt elképzelhetetlennek tartja. “A lányom nővér volt, soha nem kockáztatta volna mások vagy maga testi épségét. Mindig nevetve mondta, hogy úton-útfélen versenyezni akarnak vele, de ő soha nem adja be a derekát.” 
A szemtanúk azt is elmondták, hogy a fehér színű szabadidőjármű a balesetkor megállt, visszatolatott, majd távozott. Nem tudni, hogy a két autó összeütközött-e a tragédiát megelőzően. A rendőrség nagy erőkkel keresi a szabadidőjárművet és tulajdonosát. 

Szépséges rája


A Chevrolet 1967 és 1982 között gyártotta a harmadik generációs Corvette-et, amely Sting Ray (rája) néven vált legendássá. Minden idők egyik legszebb amerikai gépkocsijának vonalait a General Motors formatervezésért felelős alelnöke, az azóta a Corvette Dicsőségek Csarnokába beiktatott Bill Mitchell álmodta meg. 

Az autó a gyártás tizenöt éve során számtalan változáson ment át, tucatnyi különböző motorjának teljesítménye 167-től 456 lóerőig terjedt. A harmadik Corvette-ből összesen valamivel több mint 540 ezer példány készült. A cikkben is szereplő, itt is látható ’69-es modell volt az egyetlen, amelyhez extraként oldalt kivezetett kipufogót kínáltak.

A modern gépkocsik karosszériaszerkezete összehasonlíthatatlanul szilárdabb, mint az ötven évvel ezelőtti automobiloké. A biztonság azonban csak egy a Mazda CX-5 erényei közül – kattints a képre, és ismerd meg a többit. 

Kommentek

  • apu0062

    Kedves kommentelők, technikai hiba miatt az elmúlt időszakban a hozzászólások nem jelent meg tökéletesen.
    Köszönjük a türelmeteket, a hibát kijavítottuk. Továbbra is várjuk a véleményeteket!

  • apu0062

    Kedves kommentelők, technikai hiba miatt az elmúlt időszakban a hozzászólások nem jelent meg tökéletesen.
    Köszönjük a türelmeteket, a hibát kijavítottuk. Továbbra is várjuk a véleményeteket!

  • apu0062

    Kedves kommentelők, technikai hiba miatt az elmúlt időszakban a hozzászólások nem jelent meg tökéletesen.
    Köszönjük a türelmeteket, a hibát kijavítottuk. Továbbra is várjuk a véleményeteket!

  • apu0062

    Kedves kommentelők, technikai hiba miatt az elmúlt időszakban a hozzászólások nem jelent meg tökéletesen.
    Köszönjük a türelmeteket, a hibát kijavítottuk. Továbbra is várjuk a véleményeteket!

  • liil

    Kedves kommentelők, technikai hiba miatt az elmúlt időszakban a hozzászólások nem jelent meg tökéletesen.
    Köszönjük a türelmeteket, a hibát kijavítottuk. Továbbra is várjuk a véleményeteket!

  • KoboldInside

    Kedves kommentelők, technikai hiba miatt az elmúlt időszakban a hozzászólások nem jelent meg tökéletesen.
    Köszönjük a türelmeteket, a hibát kijavítottuk. Továbbra is várjuk a véleményeteket!

  • KoboldInside

    Kedves kommentelők, technikai hiba miatt az elmúlt időszakban a hozzászólások nem jelent meg tökéletesen.
    Köszönjük a türelmeteket, a hibát kijavítottuk. Továbbra is várjuk a véleményeteket!

  • KoboldInside

    Kedves kommentelők, technikai hiba miatt az elmúlt időszakban a hozzászólások nem jelent meg tökéletesen.
    Köszönjük a türelmeteket, a hibát kijavítottuk. Továbbra is várjuk a véleményeteket!

F1: Az FIA üzent a csapatoknak, érik a botrány

A Nemzetközi Automobil Szövetség megüzente a Forma-1-es csapatoknak, hogy a vitatott futóműkonstrukciók megváltoztatására kényszerítheti őket.

Kipróbáltuk a világ legcsúnyább autóját

A csúnyaautó-válogatások örök dobogósa, legendás autóipari kudarc, túl hamar jött zseniális koncepció, tákolt borzalom, a világ leghíresebb kémiatanár-droggyárosának ikonikus járműve: hölgyeim és uraim, íme, egy igazi, ráadásul Magyarországon futó Pontiac Aztek!

F1: Videón, ahogy rögtön kicsúszott az újonc

Lance Strollt nem törte össze, hogy az első tesztnapján rögtön hibázott a Williamsszel. Elveszett egy egész nap.

Ha Ferrariba ülsz, soha ne indulj el így

Van, akiknek úgy hozta a sors, hogy egy Ferrari vezetőülésében találta magát, és van, akinek ez a feladat meghaladja a vezetői képességeit. Ha ez a két körülmény adott, akkor születnek ilyen videók.

Újabb női tesztpilóta a Forma-1-ben

A svájci Sauber-csapat a kolumbiai GP3-versenyzőnőt, Tatiana Calderont igazolta fejlesztőpilótaként.

F1: Nézd meg mozgásban az összes idei autót!

Hétfőn elkezdődött az előszezoni tesztelés Barcelonában, az összes F1 csapat 2017-es autója bemutatkozott már pályán.

F1: Folytatódik a McLaren vergődése

A második barcelonai tesztnap délelőttje is a Mercedesé volt, miközben több csapat autója is a garázsban vesztegelt. A McLarennél megint motort kellett cserélni.

F1: A Ferrari megtanult hallgatni, máris támadják miatta

Olaszországban nem vették jó néven, hogy a Ferrari az idei előszezonban hallgatásba burkolózik.

F1: 2025-ig marad az Orosz Nagydíj

Az Orosz Nagydíj szervezői szerződést hosszabbítottak, 2025-ig biztosan marad Szocsiban a Forma-1. Éjszakai futam is lehet.

Nagy változás jön egy Budapestet érintő viszonylaton

Másfél év után végleg kivonul a Lux Express busztársaság a közép-európai térségből. Csak a Varsót a Baltikummal összekötő járatok maradnak meg. Megszűnik a Budapest-Krakkó-Varsó buszjárat is.

F1: A Red Bull-főnök beszólt a McLarennek

A Red Bull csapatfőnökének nagyon nem tetszenek az idén újra megjelent cápauszonyok, mindent megtesz majd, hogy a jövő évre eltűnjenek. Valami más is bántja Christian Horner szemét.

Kompakt terepkupé a Mitsubishitől

Kompakt szabadidőjárművel erősíti kínálatát a Mitsubishi. Az ASX mellé, nem helyette érkezik a divatcentrikus crossover.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.