Akinek az alapkivitelű 911 Carrera túl kevés, az utcai versenyautó GT3 viszont túl sok, az pont optimálisnak találhatja a Carrera GTS szériát, amely a gyár immár hagyományos receptje szerint megnövelt teljesítményt és sportosabb felfüggesztést kínál, egy sor optikai és funkcionális módosítás mellett. 

A 3,8 literes hathengeres boxermotor teljesítményét 400-ról (Carrera S) 430 lóerőre emelték, alapáron kínálják a Sport Chrono csomagot, valamint az alacsonyabb hasmagasságot és adaptív lengéscsillapítást biztosító PASM csomagot: már ennyi elég ahhoz, hogy felgyorsuljon a 911-rajongók pulzusa, pedig az optikai változtatások még hátra vannak. 
Noha a GTS hátsó- és összkerékhajtással egyaránt rendelhető, a karosszéria minden esetben az utóbbitól származik: a szélesebb kerékívekhez és nagyobb nyomtávhoz 20 colos, központi anyás keréktárcsák tartoznak, exkluzív matt fekete kivitelben. Elöl egyedi dekorelemek és sötétített bixenon fényszórók, hátul egyedi légbeömlők és sötét krómozású kipufogó végcsövek segítenek azonosítani a GTS típusokat. 
A felszereltség szokás szerint bőséges: alapáras az adaptív bixenon fényszóró, a sportkipufogó, az exkluzív Alcantara belső kidolgozás és a bőr-Alcantara sportülések. 
A menetdinamika fém- vagy vászontetőtől, hátsó vagy összkerékhajtástól, kézi vagy duplakuplungos váltótól függően változik. Mindegyik 911 GTS végsebessége eléri vagy meghaladja a 300 km/órát, a legfürgébb típus 4,0 másodperc alatt gyorsul százra. 
A 911 GTS család novembertől rendelhető, a 911 Carrera S-hez viszonyított átlagos felár (legalábbis a német piacon) nem éri el a 10 százalékot.