40 millió a BMW szuperautója itthon

Itt az i8 és az i3 ára

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2014.10.08. 14.00

November 1-tők kezdi meg a BMW az elektromos modelljei forgalmazást Magyarországon, az árakat azonban már most közzé tették. Kapaszkodjatok meg!

A Vezess.hu tesztje után néhány héttel, a tegnapi napon (2014.10.07) bejelentette a BMW hazai képviselte, hogy elektromos modelljeinek forgalmazását 2014.november.1-én kezdi meg Magyarországon, és a kiskereskedelmi árak is hivatalossá váltak.
A hétköznapibb közlekedésre tervezett, városi kisautó, az i3 kétféle verzióban lesz elérhető: a teljesen elektromos, egy feltöltéssel akár 130-160 kilométer hatótávra képes BMW i3 alapára 11 830 000 forint. A hatótáv-növelő megoldással szerelt modell egy 34 lóerő teljesítményű, kéthengeres benzinmotor segítségével menet közben mindvégig állandó szinten tartja az akkumulátor töltöttségi állapotát, így a hatótáv akár a 300 kilométert is elérheti, állítja a bajor vállalat. Ez a változat 13 470 000 forintról indul.
A hálózatról tölthető BMW i8 – amit a Vezess.hu munkatársai már szintén próbáltak -, a 2+2 üléses sportautó már húzósabb tétel, összesen 362 lóerős maximális teljesítményével álló helyzetből 4,4 másodperc alatt gyorsul 100 km/órás sebességre, a gyártó által meghatározott átlagfogyasztása 2,1 l/100 km, károsanyag-kibocsátása pedig mindössze 49 g/km.  A hibridhajtású sportautó alapára 40 775 000 forint.
A BMW elektromos modelljeinek versenytársai Listaár, forint 
NISSAN Leaf 8 774 500
OPEL Ampera 11 990 000
Volkswagen e-Golf kb. 10 770 000
Audi A3 E-tron kb. 11 300 000
Itt azonban nem állunk meg, belekukkantottunk az extra felszereltségek listájába is, ahol találtunk egy-két érdekességet. Az i3 “professional navigációs rendszeréért” (20 GB-os háttértárral, érintésérzékeny 10 colos kijelzővel) 655 700 forintot kell kiperkálni, telefonos USB/Bluetooth kapcsolódási lehetőség 164 800 forint, elektromos üvegtető 322 900 forint. 
Ha azt szeretnék, hogy kék színű biztonsági öv feszüljön a testünkre az i8-ban, akkor 131 800 magyar kreditet vonnak le a bankkártyáról, a lézer-technológiás világításért pedig – most kapaszkodjatok meg -, 3 129 900 forintot kellene fizetnünk, de a kulcs nélküli bejutás (a vezető- és az első utasoldali ajtón át) is komoly tétel a listán, 313 000 forint.
Mindkét modellre 5 év vagy 60 ezer kilométerig vállalja a BMW a kötelező átvizsgálást és karbantartást (BMW Service Inclusive csomag), ami nulla forintos tétel a listán, ennek a szolgáltatásnak az árát egy ideje már beleszámolja az autói alapárába a gyártó. Az i3-nál ezt ki lehet bővíteni 5 év/100 ezer kilométerre 14 100 forintért, vagy meg lehet rendelni az Inclusive Plus csomagot: 60 ezer kilométernél 309 000, illetve 100 ezer kilométeres intervallumnál 485 000 forintért. Ez már a kopó alkatrészek cseréjét és karbantartását is tartalmazza.
De ha nem szeretnénk a “BMW Service Inclusive” szolgáltatást igénybe venni, akkor az i8 esetében 139 200, míg az i3-nál 75 200 forinttal kevesebbet kell fizetnünk az autóért. Ez azon ügyfelek esetében lehet opció, akik tudják, hogy nagyon keveset fogják használni elektromos autójukat, és inkább a kötelezőszerviz alkalmával, a helyszínen csengetik ki a karbantartás összegét.

Kommentek

  • Norbi50

    Attól, hogy valami modern, miért kell rondának is lennie? Gondolok itt speciel erre az I3-ra, Amperára, Leafra, illetve tegnap a Toyotának is megjelent egy hidrogén hajtású modellel.
    Nem értem na…

  • Kempelen

    Majd megszokja a szemed. Szokatlan formák, ahogy a hajtásláncok is azok. Nézzed sokat. Képen, mert másra úgysincs pénzünk. :-DDD

  • menőmanó

    40 milliós BMW 5 év vagy 60.000km garanciával. A hülyének is megéri. Biztos lesznek egy páran. :D
    Igazi német technikai bravúr. Szánalom a köbön!

  • somebody

    menőmanó –
    Ne zavarjon, hogy az egy szervizcsomag, ami az ingyenes karbantartást foglalja magában, szó sincs garanciáról. Az a szánalmas, hogy felnőtt emberként funkcionális analfabéta vagy.

  • Kempelen

    :-DDD
    A talicskamenedzser!

  • menőmanó

    somebody

    Látom figyelsz. :)
    Később én is észre vettem és sejtettem, hogy valamelyik “nagytudású” kijavítja.
    Nem is tévedtem.
    Alteregódra sem kellett sokat várni.
    Jaj istenem, mennyire kiszámítható(ak) vagy(tok). :D

  • Kempelen

    De rossz duma talicskamenedzser.

  • Sturmge

    Talicskamenedzser…. ez jó.. illik rá.

Megépítette, amit a BMW nem mert

A tökéletes családi autót építette meg magának, amihez fogott egy BMW 540i Touringot és mindent belepréselt az M5-ösből. Megszületett a 400 lóerős kombi, aminek apa örülhet a legjobban.

Első helytől lökték el Micheliszt

A harmadik körben már az első helyért küzdött Michelisz Norbert a WTCC monzai futamán, Bennani azonban ráhúzta az autót, így mindketten feladták a versenyt.

Ezt a BMW reklámot betiltották Angliában

Az angolok szerint veszélyes közúti huligánkodásra buzdít a BMW plakátja, ezért gyorsan be is tiltották.

Ismét csökkent az üzemanyagok ára

A benzin literenkénti árát 4 forinttal, a gázolajét pedig 3 forinttal csökkentette a Mol.

F1: Hamilton ezen a hétvégén csak statisztált

Lewis Hamilton a tavalyi bakui szerepléséhez hasonlította idei szocsi teljesítményét, a Mercedes angolja a 4. helynek is örülhetett az Orosz Nagydíj végén.

F1: Alonso szeretne legalább a rajtig jutni

Továbbra is vergődik a McLaren-Honda, az Orosz Nagydíjon a Fernando Alonso alatt már a futam előtt megállt az autó.

F1: A kocsmából gratuláltak Bottasnak

A kétszeres világbajnok Mika Häkkinen egy kocsmából küldött üzenetet immár futamgyőztes honfitársának, Valtteri Bottasnak.

F1: Vettel a középső ujjával üzent Massának – videó

Sebastian Vettelnek a legkevésbé sem tetszett, hogy az utolsó körön Felipe Massa feltartása miatt nem volt lehetősége, hogy megpróbálkozzon a végül az első helyen beérő Valtteri Bottas megelőzésével.

F1: A Ferrari-főnök nem volt csalódott, csak pisilnie kellett

Vicces közjáték zajlott a brit Sky Sports riportere és a Ferrari csapatfőnöke között az Orosz Nagydíj leintése után.

Bottas: Elképesztő érzés az első Forma-1-es győzelem!

Valtteri Bottas lett a nap versenyzője, miután megszerezte élete első F1-es futamgyőzelmét az Orosz Nagydíjon. Mögötte Sebastian Vettel és Kimi Räikkönen állhatott a dobogóra. Futam utáni interjúk Szocsiból.

F1: Szocsiban Bottas a nagyok közé került

A mercedeses Valtteri Bottas óriási rajt után magabiztos vezetéssel szerezte meg első Forma-1-es futamgyőzelmét az Orosz Nagydíjon. A Ferrarinak be kellett érnie a 2-3. hellyel Szocsiban.

Spéci pótkocsikat vásárol a Waberer’s

100 darab spéci pótkocsival bővíti flottáját az egyik legnagyobb magyar fuvarozótársaság, a Waberer’s.

F1: Bottas nyerte az Orosz Nagydíjat

Behúzza Sebastian Vettel az idei harmadik futamgyőzelmét? Nyerhet Kimi Räikkönen? Mire lesz képes Lewis Hamilton a 4. helyről rajtolva? Élő szöveges közvetítés a Forma-1-es Orosz Nagydíjról.

F1: Mégsem lesz éjszakai futam Szocsiban

Az Orosz Nagydíj szervezői meggondolták magukat, Szocsiban nem szeretnének villanyfényes Forma-1-es versenyt.

Meglépett az autóval a kisfiú, kecskét is vitt magával

Ennek a fiúnak az apja szerint a vezetést nem lehet elég korán elkezdeni. A csomagtartóban utazó kecske ennek tükrében már nem is olyan meglepő.

F1: A Red Bullnál röhögnek az FIA-n

A Red Bullnál komolytalannak tartják a Nemzetközi Automobil Szövetség állítását, miszerint a Mercedes-, a Ferrari- és a Renault-motor háromtized másodpercen belülre került idén.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.