Akár 250 lóerős is lehet az az autó, amellyel a Hyundai útjára bocsátaná régen beharangozott sportprogramját, az ‘N’ szériát

Az átalakított i20 orrában a konszern 1,6 literes turbómotorja kapna helyet, komoly, 25 százalékos erősítő kúrát követően. 
A tervekről a Hyundai Motor Europe motorfejlesztésért felelős igazgatója beszélt újságíróknak az új i20 premierje kapcsán. Az egyelőre nem egyértelmű, hogy az ötajtós modellből, vagy a még csak vázlat szintjén létező, ám ígéretes háromajtósból (fent) készítenék-e el az i20 WRC (lent) utcai párjának szánt modellt. 
A 220 lóerős VW Polo WRC ellenfeleként színre lépő i20 N a nagyobb motor mellett módosított futóművet, megnövelt teljesítményű fékrendszert, nagyobb kerekeket és látványos kiegészítő karosszériaelemeket kaphat.