Amikor Sergio Marchionne, a Fiat Chrsysler Automobiles elnöke átvette az uralmat a Ferrarinál, sokan kondították meg a vészharangot. Most azonban kiderült, feleslegesen aggódtunk (vagy reménykedtünk, vérmérsékletünk szerint). 

Azt még az előző elnök, a márkát közel negyed évszázadon át vezető Luca di Montezemolo erősítette meg, hogy a márka első és egyetlen prioritása a kétajtós sportkupék gyártása. Nem terveznek tehát szedánokat, kombikat, szabadidőjárműveket, de még motorkerékpárokat sem. A Ferrari nem vesz részt tehát abban a versenyben, amelyben a szabadidőjárművek piacán is összecsapnak a luxusgyártók.
Szintén eloszlatták a márka exkluzivitásával kapcsolatos kételyeket: az új főnök, Marchionne személyesen cáfolta azokat a híreszteléseket, miszerint a jelenlegi, nagyjából hétezres darabszám közel másfélszeresére, tízezer darabra szeretné növelni a termelést. 
Ami a Fiat-Chrysler csoport egyéb márkái és a Ferrari közötti, jelenleg szinte nem létező kapcsolatok szorosabbra fűzését illeti, az Marchionne szerint “mindkét fél számára végzetes következményekkel járna”, ezért minden áron elkerülendő. 
Nem cáfolták ellenben a Ferrari Forma-1-es szereplésével kapcsolatos híreket: Marchionne szerint nem képezi vita tárgyát, hogy a márkának ismét az F1 élmezőnyébe kell kerülnie. 
Ennek a törekvésnek fontos eleme lehet Sebastian Vettel négyszeres világbajnok állítólagos leigazolása. A fejleményekhez kattints a képre. (frissítve)