Szól a hópehely, hogy mikor cserélj gumit

Goodyear UltraGrip 9

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2014.10.03. 13.00

Az idei szezonban kilencedik generációs téli abroncsával lép piacra a Goodyear. A futófelület hópehelymintáinak elkopása jelzi, mikor kell cserélni a gumit.

Az UltraGrip 9 abroncs 33 különböző méretben, 14-16 colos kiszerelésben kapható, a kis és közepes méretű autók tulajdonosait célozva. Az abroncs előző generációját az elmúlt három évben több mint hétmillió járműre szerelték fel.

Az új gumiabroncs futófelületi mintázatának mikro-mintaárkait és peremeit úgy alakították ki, hogy megegyezzenek az abroncs talajjal érintkező felületének mintáival, függetlenül a végrehajtott manőver fajtájától, ezzel biztosítva az abroncs megbízható reakcióját vezetés, kanyarodás, fékezés és gyorsítás közben.

A havas utak jobb kezelését a peremek számának növelése és a vállblokk lamelláinál a mintaárkok sűrűsége biztosítja. A változó blokkgeometriának köszönhetően nagyobb a havas úton kifejtett húzóerő. Jeges úton az UltraGrip sűrű lamellázottsága, valamint a talajjal érintkező futófelület szögletesebb kialakítása jobb teljesítményt tesz lehetővé.

Érdekesség, hogy mérettől függően két különböző mintázattal készül az új abroncs, így biztosítva a lehető legjobb teljesítményt.  További különlegesség, hogy a télen is megfelelően tapadjon, lágyítószer és növényi olaj speciális keverékét alkalmazzák.

A Goodyear mérnökei két évig fejlesztették az abroncsot.

Kommentek

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

F1: Hamilton aggódik az előzések miatt

Lewis Hamilton bízik benne, hogy a mérnökök tévednek, és az új szabályok nem nehezítik meg az előzéseket.

F1: Pályán a Mercedes új autója

A Forma-1-es címvédő Mercedes AMG csütörtök délelőtt pályára küldte 2017-es modelljét, a W08-ast Silverstone-ban.

F1: Soha nem látott lépést tett előre a Mercedes

A riválisok számára rossz hír, hogy a Force India szerint akkora lépést tett előre a motorjával a Mercedes, mint még soha.

F1: Az első videó az új Mercedesről

Magyar idő szerint 13.10-kor kezdődik a Mercedes 2017-es autójának bemutatója, de a csapat már kitett egy videót a Twitterre.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.