Sportautót faragna felső kategóriás szedánjából a Lexus: a GS F a márka minden eddigi szériaautójánál erősebb lesz. Az 552 lóerős LF-A szintjét ugyan aligha éri el, de az RC F sportkupéban alkalmazott, 5,0 literes V8-s enyhén tuningolt kivitele, amit a nagyobb, nehezebb autó orrába sejtünk, vélhetően teljesíti, vagy legalábbis megközelíti az 500 lóerős szintet. 

Muszáj is neki, hiszen fő ellenfelei ennél egytől egyig izmosabbak: a BMW M5 és az Audi RS6 Avant 560, az E 63 AMG 557 lóerős. 
Hogy pontosan mennyit tud majd a Torsen differenciálművel és nyolcfokozatú automatával társuló nyolchengeres, az még a jövő zenéje. Az viszont már most is látható a szerényen adagolt álcázás mögött, hogy a GS F látványos változtatásokkal készül a megmérettetésre. Elöl szélesebb légbeömlők jelentek meg, a kerékíveket teljesen kitöltik a hatalmas keréktárcsák, a függőlegesen elrendezett ikerkipufogók pedig a Lexus F szériák védjegye. 
A képet módosított futómű teszi teljessé. A szériagyártású modell 2016-ban várható.