Bedrogozva állt rajthoz az elhunyt versenyző

Felmentették a gázoló bajnokot

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.09.27. 06.00

Az esküdtszék szerint Tony Stewart nem felelős a versenypályán rohangáló, húszéves Kevin Ward Jr. haláláért.

Minden vádpontban felmentették az esküdtek a többszörös bajnok autóversenyő Tony Stewartot, aki egy emlékezetes balesetben augusztus 9-én halálra gázolta verseny közben autója elé ugró ellenfelét. Stewart korábban három bajnoki címet szerzett a sprint carban,  de győzött az IndyCar és a stock car (NASCAR széria) sorozatokban. A versenyzés mellett van saját csapata a NASCAR-ban.

Az augusztusi futamon Stewart és Ward autója összeütközött, aminek következtében a fiatal versenyző kiesett a futamból. Ezt követően a húszéves Ward kipattant versenyautójából, és a következő körben dühösen integetve a sárga zászló alatt köröző Stewart felé rohant, aki elgázolta a fiatalembert. 
Ward családja Stewartot hibáztatta a halálos kimenetelű gázolásért, azt állítva, hogy a rutinos versenyző meg akarta leckéztetni gyermeküket, de elszámolta az ijesztésnél a távolságot. 
Az illetékes kerületi főügyész azonban a nyomozás végeredményéről tájékoztatva elmondta, hogy a hivatalos szakvélemény szerint Stewart sem szándékosan, sem véletlenül nem követett el hibát a verseny során, felelőtlen vezetésről szó sem volt. A videofelvételt elemezve sokan arra jutottak, hogy Ward megragadta a mellette elszáguldó autó egyik légterelő lapját, aminek következtében az autó megbillent, és maga alá rántotta a fiatalembert.
Meglepő fordulattal azonban az is kiderült, hogy az áldozat, Kevin Ward Jr. szervezetében elegendő mennyiségű marihuána volt halála estéjén ahhoz, hogy az befolyásolja józan ítélőképességét – magyarul az aznapi versenyen erősen bedrogozva állt rajthoz. 
Ezt követően az esküdtszék alig egy óra alatt határozott: véleményük szerint Tony Stewart nem tekinthető bűnösnek gondatlan emberölés vádjában. 
Az áldozat családja nem tekinti lezártnak az ügyet.

A tragikus történet után olvass valami vidámabbról. Itt egy kisautó, ami születésekor ugyanúgy korszakalkotó volt, mint mai utódja. Kattints a képre!

Bedrogozva állt rajthoz az elhunyt versenyző 1

Kommentek

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

F1: Hamilton aggódik az előzések miatt

Lewis Hamilton bízik benne, hogy a mérnökök tévednek, és az új szabályok nem nehezítik meg az előzéseket.

F1: Pályán a Mercedes új autója

A Forma-1-es címvédő Mercedes AMG csütörtök délelőtt pályára küldte 2017-es modelljét, a W08-ast Silverstone-ban.

F1: Soha nem látott lépést tett előre a Mercedes

A riválisok számára rossz hír, hogy a Force India szerint akkora lépést tett előre a motorjával a Mercedes, mint még soha.

F1: Az első videó az új Mercedesről

Magyar idő szerint 13.10-kor kezdődik a Mercedes 2017-es autójának bemutatója, de a csapat már kitett egy videót a Twitterre.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.