Konnektoros hibriddel bővít a C-Merci

Vezeték nélküli töltővel jöhet

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.09.21. 09.00

A jövő év elején érkezik a C350 PHEV, azaz a Mercedes új, konnektoros hibrid modellje. Három liter alatti fogyasztást ígér.

Miután bevezették az S500 hálózatról tölthető hibrid verzióját, újabb modellel, kisebb hajtáslánccal üti tovább a hibrid vasat a Mercedes. 

A C350 PHEV műszaki részletei még erősen hiányosak, ami nem csoda, hiszen több mint fél év van még hátra a modell premierjéig. Várhatóan egy kétliteres, 211 lóerős benzinmotor kap benne helyet, míg a 81 lóerős villanymotort a hétfokozatú automata sebességváltóba integrálják. 
Mindkét adag kellőképpen elmarad az S500 hibridétől: annak 3.0 V6 benzinmotorja 333, villanymotorja 116 lóerőt ad le. Ugyanaz lesz ellenben a két modell hatótávolsága: egy feltöltés nagyjából 30 kilométerre lesz elegendő. 
A második PHEV modellt továbbiak fogják követni: a Mercedes 2020-ra teljes kínálatának legalább 10 százalékát fogják kitenni a konnektorról tölthető modellek, amelyek között dízelmotoros, sőt, AMG kivitelek is szerepelnek majd. 
Nem véletlen, hogy a cég a töltési módozatok terén is előrelépéseket tervez. Még néhány apróság van hátra – ilyen a nagy hasmagasságú szabadidőjárművek adaptálása a rendszerhez -, de alapvetően biztonságos és jól működik az a vezeték nélküli technológia, amely kettő óra alatt képes teljesen feltölteni az S500 PHEV akkumulátorait.

Kommentek

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.