Ford S-Max: Új arc, új technika

Nagyon kényeztet

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.09.15. 13.00

Október első hetében rántják le a leplet a második generációs Ford S-Maxról. A nagy utazójármű modern technológiákkal lép színre

Mintha egy nagyra nőtt Fiestát látnánk: a Ford új egyen-arca jól áll az európai személyautó-kínálat legnagyobb tagjának. A trapéz alakú, krómozott hűtőmaszk és a látványos fényszórók egy egyszerű ráncfelvarrást sejtetnek, pedig az autó alapjaiban újul meg. 

Az új, negyedik generációs Mondeóval közös alapokra épülő S-Max olyan technológiákat hoz be a nagy egyterűek szegmensébe, mint a kategóriában első ízben alkalmazott, motorosan elfektethető második és harmadik sori ülések, vagy a Kugán bevezetett, lábfej-csóválásra nyíló csomagtérajtó. A további újdonságok sorában hátsó oldallégzsák, villanymotorral állítható kormányoszlop, valamint első masszázsfotelek szerepelnek. 
Egyelőre nincs hivatalos információ arról, hogy milyen motorokkal kínálják majd a jövő nyáron piacra lépő S-Maxot. Várakozásaink szerint a választékban marad a kétliteres dízelmotor 120 lóerős kivitele; a 150 és 180 lóerős variánsok akár duplakuplungos váltóval is kaphatók lesznek majd. Benzinmotorból a nagy újdonság a frissen bevezetett, másfél literes EcoBoost egység lesz, 160 lóerővel; a csúcson a 240 lovas 2.0 négyhengeres trónol majd. 
A Mustangból ismerős, 2,3 literes, 310 lóerős motor alkalmazásáról nincs hír, lesz viszont összkerékhajtású variáns az S-Maxból, ami eddig nem volt.

Kommentek

  • v_gabe

    “az európai személyautó-kínálat legnagyobb tagjának”

    A Galaxy után…

  • Levrone

    A Fiesta véleményem szerint valami iszonyat ronda. Ez az orr itt nagyban adja ki igazán, nem való kisautóra, itt viszont tényleg okés. Nyilván ez magánvélemény, de vannak formák, amik kicsiben egyszerűen elvesznek. Szerintem ez az orrkiképzés is ilyen jellegű.

Hamilton: Undorító, amit Ricciardo csinál

Lewis Hamilton azt mondja, kizárt, hogy Daniel Ricciardóhoz hasonlóan cipőből pezsgőzzön a dobogón.

Olasz fordítás

Egy legendás név, egy legendás roadster, 170 lóerős turbómotor, vászontető, és közvetlen kormányzás. Ugye milyen jól hangzik? Kipróbáltuk az MX-5 felpaprikázott olasz testvérét.

4 évig nem takarította ki az autót, ez volt benne

Csúnya látvány, ami főleg akkor fog szíven ütni, ha kedveled az autókat.

Megvennéd Niki Lauda BMW M1-esét?

Bőven több, mint 500 millió forintot érhet Niki Lauda egykori BMW M1-ese, ami légitársasága alapítása miatt adott el.

Furcsa platós Mazda MX-5 keresi új gazdáját

Megnyújtották a Mazda MX-5-ös tengelytávját, hogy platós hordárként üzemelhessen. Most pedig éppen eladó a szokatlan mű.

Így vágnak szét egy Porsche Panamerát a tűzoltók

A présgépbe dobás helyett inkább a tűzoltóknak adták az előszériás autót, hogy gyakorolják a mentést.

Egyre népszerűbb Oroszországban a Kamaz

Az orosz gyártó 2016-ban tovább növelte piaci részesedését. A legkeresettebb modellek között szinte csak Kamaz gyártmányokat találunk.

Hajmeresztő, mire képes 1 perc alatt az új Bugatti

Nem csak felgyorsul 400 km/órás sebességre a Bugatti Chiron, hanem meg is áll majd. Mindezt egy percen belül.

F1: Bottasnak megígérték, hogy mehet a Mercedeshez

A Williams főnöknője, Claire Williams elárulta, hogy fel sem merült, hogy Valtteri Bottast ne engedjék el a Mercedeshez, tavaly ugyanis ígéretet tettek neki, ha alkalom adódik, mehet egy nagycsapathoz.

Őrült hod rod lett a pusztulásra ítélt Porsche 911-esből

Alaposan átszabták amerikai mintára ezt a Porsche 911-est, a laposabb és hiányosabb kasztniba Chevrolet V8-as motor került.

Legendás francia filmet forgatott újra a Ford

40 éves filmet forgatott újra a Ford modern formában és egy piros Mustanggal a főszerepben.

Tekerd fel a hangerőt, mert itt az 5 legszebben szóló Porsche!

Ha valaki megkérdezné, hogy melyik az 5 legkirályabbul szóló Porsche, akkor már tudni fogod a választ.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.