Megépülhet a terepjáró Audi TT

Kupé vagy kombikupé formában

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.09.13. 09.00

Immár hivatalos: testvért kap a TT roadster és kupé. Hogy milyet, nem tudni, de majdnem biztos, hogy a TT Offroad Concept kel majd életre.

Már a megvalósulás végső fázisában jár az Audi TT harmadik változata, erősítette meg Ulrich Hackenberg, a márka fejlesztési igazgatója. Hogy ez milyen lesz, az titok, azt azonban elárulta a szakember, hogy “egy korábbi tanulmány sokat elárul arról, hogy hogyan képzeljük a TT család eljövendő, új tagját.” 

Az a korábbi tanulmány minden bizonnyal az áprilisban, Pekingben bemutatott Audi TT Offroad Concept. A 4,39 méteres autót két, 12 kWh kapacitású akkumulátorról táplált villanymotor és egy 292 lóerősre hangolt, kétliteres benzinmotor triója hajtotta, 650 Nm összesített nyomatékkal és 408 LE rendszerteljesítménnyel; a szériamodell, ha valóban erről van szó, vélhetően ennél egyszerűbb hajtáslánccal készül majd. 
Ugyanakkor nem kizárt, hogy Hackenberg nem erre, hanem a shooting brake kombikoncepcióra gondolt (ld. alább). 
Ennek tisztán termékpozicionálási megfontolásból több értelme volna, hiszen a közelgő Q1 megjelenésével nem igazán marad hely az Audi palettáján még egy SUV-nak, míg a sportos kombi igazi különlegesség lehetne (a gondolattal már egy évtizede is kacérkodott az Audi), de a szabadidőjárművek piaci szárnyalását látva nem hibáztatnánk az Audit, ha mégis ebbe az irányba mozdulna el.
Az Audi Allroad Shooting Brake tanulmány idén januárban lépett színre; először ebben láthattuk a később megvalósult, teljesen digitális műszeregységet.
Megépülhet a terepjáró Audi TT 1

Kommentek

F1: Teljes valójában itt az új Williams

A Williams-csapat másodszor is leleplezte 2017-es autóját, ezúttal számítógépes grafika helyett már a valódi autóról készült fotókat nézhetjük.

Pórázon tartott Tiguan

Megfontolta, kitalálta, elvetette, újra kitalálta, legyártotta. 22 évvel a RAV4 után egy komoly konkurenst állított a SEAT az Ateca modellel a kompakt SUV-oknak.

Ilyen munkát sem végeztettek még F1-es pilótával

A Renault felújítja enstone-i bázisát, és valószínűleg nem talált a munkára rendes melósokat.

F1: Hivatalos, a Ferraritól kölcsönöz pilótát a Sauber

A Sauber hivatalosan is megerősítette, hogy a sérült Pascal Wehrlein helyett a Ferrari tartalékosa, Antonio Giovinazzi vezet majd náluk a hétfőn kezdődő első barcelonai teszten.

Bajban van az Aston Martin

Jelentősen, 27 százalékkal nőtt az Aston Martin sportautógyártó tavalyi adózás előtti vesztesége, és ezzel már a hatodik egymást követő évet zárta mínuszban.

F1: Alonsót is felhívta a Mercedes

Fernando Alonso azt mondja, Nico Rosberg visszavonulása után nála is érdeklődött a Mercedes. A spanyol akkor le volt kötve, de szeptemberben átgondolja majd, marad-e a McLarennél tovább is.

Fotón, ahogy az új Ladák Budapestre érkeznek

Begurult az első két kamion. Rakományuk friss, ropogós Lada Vesta.

F1: A Mercedes szerint műbalhét csinált a sajtó

Valtteri Bottasnak nincs baja azzal, hogy adatokat kell megosztania új csapattársával, Lewis Hamiltonnal.

Prémium Peugeot? Már majdnem igen!

A legtöbb népautós gyártó két kézzel kapar a prémium jelzőért, az új 5008 GT kétharmada ki is érdemli.

Oldalszél-stabilizátort kapnak a Ford haszonjárművek

Alapáron szereli fel a Transit és Transit Custom haszonjárműveket oldalszél elleni elektronikus védelemmel a Ford.

F1: Alonso nem vár sokat az új McLarentől

Fernando Alonso szerint kár azt várni, hogy a McLaren hirtelen visszakerül az élre, a spanyolnak nincsenek túlzott elvárásai az idei szezonnal kapcsolatban.

F1: Kerülj egyet az új Mercivel – fedélzeti videó

Fedélzeti panorámavideó az új Mercedes és Lewis Hamilton első köréről.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.