“Ha túl hosszúra nő a várólista, az emberek belefásulnak, és elmennek máshová” – mondta Sergio Marchionne, a Fiat-Chrysler csoport feje (a képen balra), aki Luca di Montezemolo (jobbra) kényszerű távozásával átvette az irányítást a maranellói márka fölött. A szupersportkocsik piaca megnőtt, folytatta, ezért a Ferrari is kénytelen növelni a termelést. 

Hogy pontosan mennyivel, arról nem szólt a viharos csörteváltás után talpon maradt vezér; korábbi megjegyzéseiből arra lehet következtetni, hogy nem tartana irreálisnak évi tízezer darabos gyártást. 
Luca di Montezemolo alig másfél éve jelentette be, hogy a Ferrari tudatosan korlátozza a termelést, hogy szinten tartsa az érdeklődést típusai iránt. Hétezer autónál húzta meg a limitet, és a tavalyi számok azt mutatják, igaza volt: nagyságrendileg ugyanannyi autón többet kerestek, mint egy évvel korábban.