Észak-Amerikában, a Corvette eredeti és legfontosabb piacán már hosszú évek óta kering a pletyka, hogy a mindenkori következő generációs modell középmotoros elrendezést kap. Állítólag eredetileg már a mostani, hetedik kiadásnál is áttértek volna erre a konfigurációra, ám végül nem lett belőle semmi. A Camaro folyamatos erősödésével azonban kitúrja hagyományos helyéről a Corvette-et, amelynek így át kell sorolnia a szupersportkocsik közé – itt juthatna szerephez a középmotoros hajtáslánc. 

A GM globális termékfejlesztésért felelős alelnöke a nyáron megerősítette, hogy már dolgoznak a Corvette következő generációján, és bár messze még a piaci bevezetés, a megváltozott piaci körülmények radikális döntésekre kényszeríthetik a gyártót. Azt már korábban sem zárta ki Mark Reuss, hogy hibrid hajtásláncot kaphatna a Corvette, az amerikai sajtó azonban egyre biztosabban tudni véli, hogy a nyolcadik Corvette utasai a motor előtt, nem pedig mögötte fognak helyet foglalni. 
A modell állítólag minden paraméterében újszerű lesz – alumínium térvázról, kompozit anyagokról szólnak a beszámolók -, motorjáról eddig annyit sejteni, hogy megmarad a V8-as erőforrás. Mindez persze nem lesz olcsó: a Car and Driver szerint az autó akár 150 ezer dollárba, azaz a jelenlegi modell alapárának háromszorosába kerülhet. 
A Corvette hetedik generációjának jelenlegi legerősebb kiadása a képeinken látható, jövő év elején piacra lépő Z06-os, 650 lóerővel és 881 Nm nyomatékkal.