Dilisek ezek a japánok, de tényleg. Már az előző generációs Subaru Foresternél is eljátszották ezt a trükköt, most pedig a jelek szerint repetáznának: a napokban bemutatkozott a Forester STI tS koncepció, a családi szabadidőjárműbe oltott utcai versenyautó előtanulmánya. 

A látvány mindent elmond, ralikék fényezés, piros dekoráció, átdolgozott lökhárító, fekete hűtőmaszk és tükörház, és persze hogy ne legyen értelme az autónak: ültetett futómű. 
Noha a cég állítólag pusztán a visszajelzések felmérésére építette meg és állította ki az autót, reménykedésre ad okot, hogy az előző Forester STi-t nem csak megtervezték, de forgalmazták is, mégpedig azzal a 2,5 literes turbós benzinmotorral, amely az előző és a mostani WRX STI-t is hajtja. 
Ez a 300 lóerős, 407 Nm nyomatékú boxer 5,2 másodperc alatt gyorsítja százra a négyajtós szedánt. A Forester nagyobb tömege és homlokfelülete miatt alighanem valamivel lomhább volna, és a 255 km/óra végsebességből is alább kellene adnunk, de még így is rettentő jó mókának ígérkezne. 
Hogy ennek van-e valóságalapja, nem tudni, mert a Subaru nem közölt információkat a hajtásláncról. Az utastérben mindenesetre STI logós kormánykerék, pirossal varrott kárpitozás és szénszálas műszerfalbetét található.
Fotó: Carscoops