Lamborghini lángolt az M7-es autópályán

Valószínűleg nálunk tört össze az első Huracán

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2014.09.05. 16.00

Átszakította a szalagkorlátot, a vízelvezető árokba borult, majd kigyulladt a sportautó.

Csúnya balesetet szenvedett egy Lamborghini az M7-es autópályán Szegerdő magasságában, a jobb pályatesten Nagykanizsa irányába. Az elsődleges információk alapján a cseh rendszámú sportautó eddig tisztázatlan okból letért az útról, átszakította a szalagkorlátot és a vízelvezető árokba borult, majd kigyulladt. 
A balesetben egy férfi és egy nő megsérült, akiket mentőhelikopterrel kórházba szállítottak. A kiérkező tűzoltók azonnal megkezdték a jármű oltását, ami ennek ellenére is teljesen kiégett.  A baleseti helyszínelés és a műszaki mentés folyamatban van, a rendőrök az autópálya forgalmát a jobb pályatesten 14 óra 40 percig korlátozták, jelenleg a belső sávon engedik – adta hírül a Police.hu 2014. szeptember 5-én, pénteken.
Friss információk:
Egészen hihetetlen, de úgy tűnik, hogy az olasz gyártó legújabb modellje égett porrá, méghozzá a Gallardo utódja, egy zöld Lamborghini Huracán. Állítólag az autó országunk több területén is feltűnt a napokban, például az M3-as autópályán és Debrecenben is látták. De a történet még ennél is cifrább, ugyanis valószínűleg ez a legelső Huracán, amit összetörtek.
Lamborghini lángolt az M7-es autópályán 1
Ennyi maradt a 610 lóerős, V10-es szupersportautóból:
Lamborghini lángolt az M7-es autópályán 2
Lamborghini lángolt az M7-es autópályán 3
Lamborghini lángolt az M7-es autópályán 4
Lamborghini lángolt az M7-es autópályán 5
Lamborghini lángolt az M7-es autópályán 6
Lamborghini lángolt az M7-es autópályán 7
A Huracán vadonatúj padlólemeze alumínium-szénszálas hibrid szerkezet. A könnyű, de merev struktúra nagyban hozzájárul a csupán 1422 kilós száraz tömeghez: ez a 610 lóerő mellett 2,33 kg/LE teljesítmény/tömeg arányt jelent. 
Lamborghini lángolt az M7-es autópályán 8
Az 5,2 literes, tízhengeres motor egyszerre alkalmaz közvetlen és közvetett benzinbefecskendezést, így az erőforrás egyszerre tud nyomatékos, nagy teljesítményű és viszonylag takarékos lenni: az Euro 6-os emissziós normát teljesítő, start-stop rendszerrel felszerelt motor szabványos üzemanyag-fogyasztása 12,5 liter 100 kilométeren.


Kis ország vagyunk, de sportkocsik nálunk is hullanak.
Még 2007-ben történt, hogy durván 90 milliós érték lelte halálát az M1-M7-es autópályák közös bevezető szakaszán. Az egyik áldozat egy Lamborghini Murcielago volt, melynek hátuljában egy 6,0 literes V12 motor dolgozott. A másik egy Porsche Turbo a 997-es szériából, de nem egy “szimpla”, hanem egy a TechArt tuningcég által módosított változat. A 3,6-os boxermotor 580 lóerőt tudott, amellyel a 911-es 339 km/órás tempóra képes. Részletek!

Kommentek

  • epipapi

    Én nagyon vigyázok a Lamborghinimre!

  • kocogok

    Semmi, semmi, csak a szokásos: ész nélkül hajtott!

  • Gyuracell

    Időközben kiderült, egy Huracan volt az áldozat, a világon ez lett az első összetört példány a típusból.

  • Vorserie

    Hát ebből nem sok maradt.

  • Vorserie

    A féknyomokból ítélve ez az a szitu lehetett amikor 210km/h-nál bejön elé valaki 90-el a belső sávban? :)

  • kopasz0216

    220 felett, ész nélkül megyek…

  • kopasz0216

    Vorserie! A 130 egy lambónak is 130, nem 210… Ha gyorsan akar menni, bérelje ki a Hungaroringet, vagy menjen németországba…

  • pepenero

    Hm. Mióta van országunknak “több területe”?

  • Vérmacy

    Kigyullad egy Lambo és rögtön olasz lesz. Az már ilyenkor csak másodlagos, hogy kvazi Audi fejlesztés és meg talán ezt motort is Győrben szerelik… “szarolasz” fujjjjj
    Egy szupersportkocsival a 210 olyan, mint egy Szuttyogival a 90. A gond (bár Nagykanizsa mellett az M7-esen kevesbe) a forgalom és az ebből eredő sebessegkulonbseg meeg a sok Tino, akik nem tudják, hogy a tükör és a követési távolság mire való…

  • subi2

    Majd vesz helyette egy másikat…

  • Levrone

    Moltisanti: nem akarok védeni senkit, de 11 postból kettő volt fikázó. Ez annyira nem gáz szerintem, máshol sokkal rosszabb az arány.

  • Vorserie

    Moltisanti !

    Mert valaki házat épít az M7-es belső sávjában?
    Azért ahhoz nagy szerencse (vagy szerencsétlenség) kell,hogy pont egy Lambo akadjon fenn az autópálya belső sávján építkezési törmeléken.
    Se előtte,se utána senki.
    De még ha fenn is akad és megdobja 130 km/h-nál nem tudom,hogy csúszik e ekkorát egy ilyen auto ilyen gumikon száraz aszfalton.
    Persze minden lehetséges meg mindennek a fordítottja is.
    Csak jó lenne ha valaki konkrétan tudja ,hogy mi történt az alá is tudná támasztani némi bizonyítékkal a mondandóját.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.