Lamborghini lángolt az M7-es autópályán

Valószínűleg nálunk tört össze az első Huracán

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2014.09.05. 16.00

Átszakította a szalagkorlátot, a vízelvezető árokba borult, majd kigyulladt a sportautó.

Csúnya balesetet szenvedett egy Lamborghini az M7-es autópályán Szegerdő magasságában, a jobb pályatesten Nagykanizsa irányába. Az elsődleges információk alapján a cseh rendszámú sportautó eddig tisztázatlan okból letért az útról, átszakította a szalagkorlátot és a vízelvezető árokba borult, majd kigyulladt. 
A balesetben egy férfi és egy nő megsérült, akiket mentőhelikopterrel kórházba szállítottak. A kiérkező tűzoltók azonnal megkezdték a jármű oltását, ami ennek ellenére is teljesen kiégett.  A baleseti helyszínelés és a műszaki mentés folyamatban van, a rendőrök az autópálya forgalmát a jobb pályatesten 14 óra 40 percig korlátozták, jelenleg a belső sávon engedik – adta hírül a Police.hu 2014. szeptember 5-én, pénteken.
Friss információk:
Egészen hihetetlen, de úgy tűnik, hogy az olasz gyártó legújabb modellje égett porrá, méghozzá a Gallardo utódja, egy zöld Lamborghini Huracán. Állítólag az autó országunk több területén is feltűnt a napokban, például az M3-as autópályán és Debrecenben is látták. De a történet még ennél is cifrább, ugyanis valószínűleg ez a legelső Huracán, amit összetörtek.
Lamborghini lángolt az M7-es autópályán 1
Ennyi maradt a 610 lóerős, V10-es szupersportautóból:
Lamborghini lángolt az M7-es autópályán 2
Lamborghini lángolt az M7-es autópályán 3
Lamborghini lángolt az M7-es autópályán 4
Lamborghini lángolt az M7-es autópályán 5
Lamborghini lángolt az M7-es autópályán 6
Lamborghini lángolt az M7-es autópályán 7
A Huracán vadonatúj padlólemeze alumínium-szénszálas hibrid szerkezet. A könnyű, de merev struktúra nagyban hozzájárul a csupán 1422 kilós száraz tömeghez: ez a 610 lóerő mellett 2,33 kg/LE teljesítmény/tömeg arányt jelent. 
Lamborghini lángolt az M7-es autópályán 8
Az 5,2 literes, tízhengeres motor egyszerre alkalmaz közvetlen és közvetett benzinbefecskendezést, így az erőforrás egyszerre tud nyomatékos, nagy teljesítményű és viszonylag takarékos lenni: az Euro 6-os emissziós normát teljesítő, start-stop rendszerrel felszerelt motor szabványos üzemanyag-fogyasztása 12,5 liter 100 kilométeren.


Kis ország vagyunk, de sportkocsik nálunk is hullanak.
Még 2007-ben történt, hogy durván 90 milliós érték lelte halálát az M1-M7-es autópályák közös bevezető szakaszán. Az egyik áldozat egy Lamborghini Murcielago volt, melynek hátuljában egy 6,0 literes V12 motor dolgozott. A másik egy Porsche Turbo a 997-es szériából, de nem egy “szimpla”, hanem egy a TechArt tuningcég által módosított változat. A 3,6-os boxermotor 580 lóerőt tudott, amellyel a 911-es 339 km/órás tempóra képes. Részletek!

Kommentek

  • epipapi

    Én nagyon vigyázok a Lamborghinimre!

  • kocogok

    Semmi, semmi, csak a szokásos: ész nélkül hajtott!

  • Gyuracell

    Időközben kiderült, egy Huracan volt az áldozat, a világon ez lett az első összetört példány a típusból.

  • Vorserie

    Hát ebből nem sok maradt.

  • Vorserie

    A féknyomokból ítélve ez az a szitu lehetett amikor 210km/h-nál bejön elé valaki 90-el a belső sávban? :)

  • kopasz0216

    220 felett, ész nélkül megyek…

  • kopasz0216

    Vorserie! A 130 egy lambónak is 130, nem 210… Ha gyorsan akar menni, bérelje ki a Hungaroringet, vagy menjen németországba…

  • pepenero

    Hm. Mióta van országunknak “több területe”?

  • Vérmacy

    Kigyullad egy Lambo és rögtön olasz lesz. Az már ilyenkor csak másodlagos, hogy kvazi Audi fejlesztés és meg talán ezt motort is Győrben szerelik… “szarolasz” fujjjjj
    Egy szupersportkocsival a 210 olyan, mint egy Szuttyogival a 90. A gond (bár Nagykanizsa mellett az M7-esen kevesbe) a forgalom és az ebből eredő sebessegkulonbseg meeg a sok Tino, akik nem tudják, hogy a tükör és a követési távolság mire való…

  • subi2

    Majd vesz helyette egy másikat…

  • Levrone

    Moltisanti: nem akarok védeni senkit, de 11 postból kettő volt fikázó. Ez annyira nem gáz szerintem, máshol sokkal rosszabb az arány.

  • Vorserie

    Moltisanti !

    Mert valaki házat épít az M7-es belső sávjában?
    Azért ahhoz nagy szerencse (vagy szerencsétlenség) kell,hogy pont egy Lambo akadjon fenn az autópálya belső sávján építkezési törmeléken.
    Se előtte,se utána senki.
    De még ha fenn is akad és megdobja 130 km/h-nál nem tudom,hogy csúszik e ekkorát egy ilyen auto ilyen gumikon száraz aszfalton.
    Persze minden lehetséges meg mindennek a fordítottja is.
    Csak jó lenne ha valaki konkrétan tudja ,hogy mi történt az alá is tudná támasztani némi bizonyítékkal a mondandóját.

Halálos baleset a veteránautó-versenyen

Egy pilóta meghalt, utasa pedig életveszélyes sérüléseket szenvedett, amikor veterán Jaguarjuk fának ütközött egy amerikai túraralin.

Eladja a Ducatit az Audi?

A hírek szerint a Volkswagen-csoport megkezdte az olasz sportmotor-márka eladásának előkészítését. A Ducati Ferdinand Piëch szíve csücske volt.

Kémfelvételen a Škoda Yeti utódja

Karoq néven érkezik egy hónap múlva a második generációs kompakt Škoda SUV. Csehországban lefilmezték egy prototípusát.

Nem működik a Toyota stratégiája

A világ minden részén népszerűek a plug-in hibridek – mindenütt, kivéve Kínát. Az ázsiai ország miatt a Toyota kénytelen lesz újragondolni stratégiáját.

Mit ér a Lada, ha nem segíti nosztalgia?

Sokak szerint a Lada eddig fogadtatása a Kádár-kor iránt egyesekben élő nosztalgiából fakad. A Vesta azonban egy új korszak autója, amit olyan embereknek mutattunk meg, akiknek ez pont olyan modern kori autó, mint az összes többi.

Kipakol egy kamionsofőr, ezért hagyja ott a pályát

Egy férfi nemrég azzal kereste meg szerkesztőségünket, hogy elmondja miért hagyja abba a kamionvezetést. A hatóságok utaznak a teherautókra, az autósok pedig szidják a kamionsofőröket.

F1: Megmutatjuk Vettel kedvenc zenéit

Szokatlan playlisteket állítottak össze Sebastian Vettelel kapcsolatban, de a rádiós beszólásai alapján telitalálat a két lista.

F1: Torpedóval a fején indul az orosz pilóta

A hazai versenyére érdekes sisakfestést választott a Toro Rosso versenyzője, Danyiil Kvjat. A Vettel-balesettel viccel az orosz pilóta, torpedóval a fején versenyez majd.

Lengén öltözött hölgyek olasz autókra gerjednek

Az életet igenlő szenvedély, a nagy kanállal habzsolt élvezet minden valamire való olasz autóban megbújik, és az alábbi képek alapján nagyon úgy tűnik, hogy a hölgyek tisztában vannak ezzel a ténnyel. Hiába, egy Ferrari V8-as hörgése többet mond ezer szerelmes szónál.

Ezért változott a lámpaprogram a Nagykörúton

A Budapest Közút szerint a nagykörúti lámpaprogram módosítása a közlekedők érdekében történik, aminek a tömegközlekedéssel és a közúti közlekedéssel közlekedők is kedvezményezettjei lehetnek.

F1: Megosztottak a pilóták az új fejvédőről

A héten eldőlt, hogy a glóriának nevezett fejvédő rendszer végleg süllyesztőbe kerül, helyette a pajzs névre keresztelt eszközzel kezdenek kísérletezni.

Franciaországban magára hagytak egy Lada-kereskedést, tele autókkal

Úgy tűnik, Franciaországban tényleg a kutyának sem kellett a Lada, egy komplett kereskedés áll évek óta elhagyottan, autókkal együtt.

TOP10: Halott márkák örökéletű szépségei

Biztos lehet benne mindenki, nem az ő szépségükön múlt gyártójuk megszűnése. Halott autómárkák egykori csodálatos alkotásaiból következik szubjektív válogatás.

F1: Meglepő dolgot mondtak a Mercedes-motorról

Sergio Perez, a Force India pilótája szerint a Mercedes motorelőnye eltűnt, csak a Hondát előzik biztosan a németek.

F1: Egyéves problémát oldhat meg a Haas

A fékekkel a tavalyi bemutatkozás óta küszködő Haas-csapat az Orosz Nagydíjnak új beszállító termékével vág neki.

F1: Túl kicsi a rajtszám? Nem indulhat az autó!

A Nemzetközi Automobil Szövetség megszigorította a rajtszámok és versenyzői nevek megjelenítésére vonatkozó előírásait, a Spanyol Nagydíjtól elvileg képesek lehetünk messzebbről azonosítani a pilótákat.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.