Negyedszer is a legjobb lesz?

Mazda MX-5

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.09.04. 13.00

A mai napon bemutatta várva várt újdonságát a Mazda. Az MX-5 negyedik generációjának hatalmas elvárásoknak kell megfelelnie.

Az utóbbi modelleknél már szabványosított Kodo formanyelv és a sok kicsi sokra megy elvét valló Skyactiv technológiacsalád kettős pillérére épül fel minden idők legnépszerűbb roadsterének következő generációja. 

Negyedszer is a legjobb lesz? 1
Földes Attila kollégánk ezekben a percekben éppen Katalóniában nyüstöli az autót, így holnap részletes, személyes beszámolót olvashattok az MX-5 legújabb kiadásáról. De hogy addig se maradunk hírek nélkül, íme néhány alapvető információ a modellről. 
Az MX-5 a Skyactiv hajtáslánc-történelem első tagja, amely hátsókerékhajtással készült. Közvetlen elődjénél 100 kilogrammal könnyebb, azaz nagyjából annyit nyom, mint a legelső generációs ősmodell (sőt, az előzetes infók szerint méretében is visszalépett az eredeti léptékre!), tömegközéppontját pedig az ígéretek szerint minden eddiginél mélyebbre szorították le. 
Negyedszer is a legjobb lesz? 2
Mindez papíron azt jelenti, hogy az eddigi, etalonszámba menő közvetlen vezethetőség legalábbis megmarad a továbbra is a Jinba Ittai elvét valló modellnél.
Hogy a másfél és kétliteres motorok mennyit tudnak, hogy milyen a modell egyetlen Achilles-sarka, a helykínálat, és egyáltalán, hogy bele lehet-e szeretni a legújabb MX-5-be, holnap elmondjuk nektek. 
Negyedszer is a legjobb lesz? 3

Kommentek

  • KoboldInside

    Wow! Első blikkre kicsit fura, de az összkép az rendbe van! Még kicsit szoknom kell.
    Nagyon kíváncsi vagyok a tesztre!!!

  • Robire

    Az én szememnek a Mazda 3-as és a 6-os után kicsit csúnyácska, de talán majd idővel megszokjuk. Ha a technika olyan jó, mint ahogy azt eddig megszoktuk, akkor nem lesz vele gond.

  • Kempelen

    Z4 utánérzés, különösen a bal hátsó félprofilból nagyon hasonló a lemezeken megtörő fény látványa. Tetszik.

  • hova

    Elsőre pillantásra jól néz ki, azaz nekem is tetszik. Hozza azt a jellegzetes japánosan kellemes formavilágot.

Borsos áron eladó a Need For Speed egyik sztárja

A GTA Spano másolata igazi sztár. Nem csak a Need For Speed moziban tűnt fel, de a világ egyik legnépszerűbb előadójának klipjében is. Most bárki licitálhat rá.

F1: Itt van Vettel és Räikkönen új Ferrarija

A Ferrari is leleplezte 2017-es Forma-1-es modelljét, Sebastian Vettel és Kimi Räikkönen új járgánya az SF70H névre hallgat.

F1: Hamiltonnak nem hiányzik Rosberg

Lewis Hamilton azt mondja, kicsit furcsa lesz, hogy immár Valtteri Bottas dolgozik a garázs túlfelén, de nem igazán izgatja a dolog.

F1: Besült a Toro Rosso első futása

A Toro Rosso csütörtökön küldte pályára első ízben 2017-es modelljét, de motorhiba miatt nem jutott messzire az STR12-es.

Szavazz! Melyik legyen Az Év Autója?

Március 6-án kiderül, melyik típus nyeri a hét döntős közül Az Év Autója 2017 címet. Addig szavazzon Ön is!

Videóra vették, ahogy a rendőr beléjük rohan a Kálvárián

Kollégánk feleségének autójába rongyolt egy szirénázó rendőr a Kálvária téren, miközben gyermekük az első ülésen utazott, gyerekülésben.

A legerősebb Porsche… egy hibrid szedán!

680 lóerős rendszerteljesítmény, 310 km/óra végsebesség, 2,9 liter/100 km átlagfogyasztás: a Panamera új csúcsmodellje a Turbo S E-Hybrid.

Lopás miatt pereskedik a Google cég

Ipari kémkedés, ellopott találmányok: az autonóm mobilitási piac sem a tiszta lelkű Grál-lovagok játéktere.

Luxus-Passatot épít a Volkswagen

A Passat fölé pozicionált kupélimuzinnal kecsegtet a Volkswagen. Az Arteon prémium középkategóriás termék lesz, ha úgy tetszik, az Audi A5 Sportback házon belüli konkurense.

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

F1: Hamilton aggódik az előzések miatt

Lewis Hamilton bízik benne, hogy a mérnökök tévednek, és az új szabályok nem nehezítik meg az előzéseket.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.