Az utóbbi modelleknél már szabványosított Kodo formanyelv és a sok kicsi sokra megy elvét valló Skyactiv technológiacsalád kettős pillérére épül fel minden idők legnépszerűbb roadsterének következő generációja. 

Negyedszer is a legjobb lesz? 1
Földes Attila kollégánk ezekben a percekben éppen Katalóniában nyüstöli az autót, így holnap részletes, személyes beszámolót olvashattok az MX-5 legújabb kiadásáról. De hogy addig se maradunk hírek nélkül, íme néhány alapvető információ a modellről. 
Az MX-5 a Skyactiv hajtáslánc-történelem első tagja, amely hátsókerékhajtással készült. Közvetlen elődjénél 100 kilogrammal könnyebb, azaz nagyjából annyit nyom, mint a legelső generációs ősmodell (sőt, az előzetes infók szerint méretében is visszalépett az eredeti léptékre!), tömegközéppontját pedig az ígéretek szerint minden eddiginél mélyebbre szorították le. 
Negyedszer is a legjobb lesz? 2
Mindez papíron azt jelenti, hogy az eddigi, etalonszámba menő közvetlen vezethetőség legalábbis megmarad a továbbra is a Jinba Ittai elvét valló modellnél.
Hogy a másfél és kétliteres motorok mennyit tudnak, hogy milyen a modell egyetlen Achilles-sarka, a helykínálat, és egyáltalán, hogy bele lehet-e szeretni a legújabb MX-5-be, holnap elmondjuk nektek. 
Negyedszer is a legjobb lesz? 3