Amikor fél éve először láttuk álcagúnyájában, LED-es fényszórókat, hibrid hajtást fantáziáltunk bele az Audi A6 aktuális modellfrissítésébe. 

Most megérkezett a ráncfelvarráson átesett modell, és valóban: az opciós listán ott szerepel a fénykibocsátó diódákkal szerelt fényszóró, alap- és mátrix-kivitelében egyaránt – utóbbi ugyebár teljesen változó, átkonfigurálható fénypászmát vetít az útra, továbbá animált irányjelzővel teszi örömtelivé az életet. 
Az alábbi filmben ezt a világítás-technológiát egy Audi A8 fedélzetén tekinthetjük meg. A videóból egyébként az is kiderül, hogy az Audi szerint felesleges dolog a biztonsági öv.
Ha valaki nem rendeli meg ezt a világítástechnológiát, akkor is felismerhető lesz a megújult A6-os: módosították a hűtőmaszkot, a lökhárítókat, a küszöböket és a kipufogóvégeket. 
A hajtásláncok kínálata is megújult, de fájdalom, hibrid nem szerepel a listán. Mind a nyolc motor Euro6-os lett, megjelent egy új belépőmotor, az 1.8 TFSI (190 LE), 5,7 literes átlagfogyasztással. A legtakarékosabb motor egyébként a 150 lovas 2.0 TDI Ultra, 4,2 literrel; de ehhez a félelmetesen jó értékhez olyan költséges tömegcsökkentő megoldásokra volt szükség, mint az üvegszál-erősítésű polimerből készített rugók. 
A legerősebb dízelmotor 326 lóerős – a szokásos töltőnyomás-megemelő, nyomatéknövelő trükköt itt a teljesítmény fokozására használták, átmenetileg 346 lóerőre képes a háromliteres V6-os. Ez persze smafu az RS6 sportvariáns 560 lóerős 4.0 V8-ához képest…
Megújult az Audi A6 1