Peugeot 301, Škoda Rapid: ezeknek a kiskategóriás szedánoknak az Európában viszonylag ritkás babérjaira tör a Suzuki korábban csak kémfotón látott újdonsága. Az egy centi híján 4,5 méter hosszú, 1,485 méter magas, 1,73 centiméter szélességű limuzin tengelytávja 2,65 méter – a kategóriában tekintélyes méretekhez valamelyest szerényebb, de még így is bőséges, 510 literes csomagtartó társul. 

A projektoros fényszórójával, krómozott maszkjával komoly megjelenésű modell utastere még inkább ámulatba ejti a Suzukihoz szokott szemet: a csúcskiviteleken hátsó rostélyokkal szerelt, digitális klímaberendezés, tolatókamerát és navigációs rendszert is kiszolgáló, nagyméretű érintőképernyős infotainment-rendszer (USB-, SD-kártya- és Bluetooth-csatlakozással), igényes (hatású) felületek és anyagok teremtenek otthonos környezetet. 
A távol-keleti piacokon kétféle motorral forgalomba kerülő Suzuki könnyű jószág: az 1,4 literes, 93 lóerős benzinmotorral szerelt verzió tömege épp csak meghaladja az egy tonnát, ha a négyfokozatú automata helyett az ötfokozatú kézi váltóval rendelik meg, átlagos üzemanyag-fogyasztása 4,8 liter körül alakul. Hiába nehezebb egy mázsával a dízel modell, az olasz eredetű 1,3-as szokásához híven remekül elvan minimális gázolajjal; a 90 lovas, 200 Nm nyomatékú motor hivatalosan 3,8 liternyi üzemanyagot kér 100 kilométeren.