Önérzetes férfiaknak készül a VW divatszedánja

Volkswagen Lamando

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.09.01. 09.00

A Golf rugalmas padlólemezére épülő Lamando a fél éve bemutatott NMC kupélimuzin sorozatgyártású változata. A jól felszerelt autó csak Kínában kapható.

Amikor a Volkswagen idén áprilisban bemutatta a New Midsize Coupé tanulmányautót, nem nagyon értettük, mi van: miért korlátozza egy teljesen vállalható, értelmes és kívánatos autó forgalmazását egyetlen, nagyon messzi piacra a gyár? 

Persze hagyományosan az alsó-középkategóriás szedánoknak (ld. VW Jetta) nem volt igazán létjogosultsága Nyugat- Európában, csakhogy egyrészt a prémium szegmensben a Mercedes CLA és az Audi A3 Sedan megjelenésével oldódtak ezek a tabuk, másrészt a Passat példáján láthattuk, hogy a konszernen belüli nyomás elől éppen ide, felfelé menekül a VW. 
Választ még mindig nem tudunk adni, viszont időközben elkészült az NMC szériaváltozata, amelyet a hétvégén Kína egyik legjobban fejlődő városában, a szerény 14 milliós Csengtuban szervezett autókiállításon mutattak be. 
A Volkswagen CC-t idéző vonalvezetésű, kívánatos autóról nem sok információ áll rendelkezésünkre. Orrában 1,4 és 2,0 literes benzines turbómotorok dolgoznak, a sebességváltó hétfokozatú DSG, jól mutatva, hogy Kínában továbbra is (vagy egyre inkább) az igényes közép- és felső-középosztály határozza meg az autópiacot. 
Az autó novembertől kapható Kína VW-kereskedéseiben, a várható indulóár 180 ezer jüan (7 millió Ft) 
És hogy miért éppen Lamando a tetszetős autó neve? A lehetséges választ az alábbi reklámvideó utolsó képkockáin találjuk meg: a név összecseng a ‘Let a man do’, azaz ‘Hadd tegye a férfi (a dolgát)” kifejezéssel. Szép.
MQB

Kommentek

F1: Durva, mennyit változtak hátulról az autók

Remekül mutatja a 2017-es autók másmilyenségét két fotó.

Alfa Stelvio: SUV, ami sportkocsinak képzeli magát

Még a hivatalos menetpróba előtt vezethettük az Alfa új szabadidőautóját. Kapaszkodhat a konkurencia!

F1: A Force India visszaszólt a Renault-nak

Még el sem kezdődött a 2017-es szezon, de máris kialakult egy kisebb vita a Renault és a Force India között.

F1: Nézd meg Hamilton új sisakját!

A mercedeses Lewis Hamilton 2017-ben a szurkolóktól kért sisakfestési terveket, most pedig kihirdette a győztes művet. Ebben versenyez idén a háromszoros világbajnok.

F1: A Red Bull szerint több pénz jár a nagyoknak

A Red Bull sportigazgatója, Dr. Helmut Marko szerint a nagyobb csapatok több pénzt érdemelnek, mert többet is adnak a Forma-1-nek.

Hirdetőtáblát vett a hátára a legújabb Forma-1-es

Szerda délután a Silverstone-ban a Force India is lerántotta a leplet 2017-es Forma-1-es modelljéről. Szerencse, hogy a VJM10-es nem szépségversenyen indul.

Alternatív üzemanyagot talált fel egy pécsi férfi? Nem, csak bosszúra szomjazott

Egyszerű bosszú vezérelte a férfit, aki mosóport és vajat öntött a szomszéd autójába. Zavarta a gyerekek zajongása.

F1: Így ismerhetjük fel idén Ricciardót

Max Verstappen után a Red Bull másik pilótája, Daniel Ricciardo is megmutatta 2017-es sisakdizájnját.

F1: Bottas szigorú szabályokra számít

Valtteri Bottas úgy véli, a korábbi évek történései után a Mercedesnél szigorú szabályai lesznek a csapattársak közötti versenynek.

F1: Vettel még nem ábrándult ki a Ferrariból

Sebastian Vettel azt mondja, a tavalyi, nem túl fényes idény után is hisz még a Ferrariban – előbb-utóbb csak bajnokok lesznek együtt.

Kívül-belül megújult a Škoda Rapid

Friss formavilág, xenon fényszórók, fedélzeti wifi, modernizált kezelőszervek és új motor a Škoda köztes modellcsaládjában.

Off-road buszokon járhatnak iskolába a gyerekek

Az Iveco iskolabuszok eltérnek az amerikai változatoktól, ugyanakkor jól boldogulnak terepen és még mozgáskorlátozott gyerekek szállítására is alkalmasak.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.