Önérzetes férfiaknak készül a VW divatszedánja

Volkswagen Lamando

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.09.01. 09.00

A Golf rugalmas padlólemezére épülő Lamando a fél éve bemutatott NMC kupélimuzin sorozatgyártású változata. A jól felszerelt autó csak Kínában kapható.

Amikor a Volkswagen idén áprilisban bemutatta a New Midsize Coupé tanulmányautót, nem nagyon értettük, mi van: miért korlátozza egy teljesen vállalható, értelmes és kívánatos autó forgalmazását egyetlen, nagyon messzi piacra a gyár? 

Persze hagyományosan az alsó-középkategóriás szedánoknak (ld. VW Jetta) nem volt igazán létjogosultsága Nyugat- Európában, csakhogy egyrészt a prémium szegmensben a Mercedes CLA és az Audi A3 Sedan megjelenésével oldódtak ezek a tabuk, másrészt a Passat példáján láthattuk, hogy a konszernen belüli nyomás elől éppen ide, felfelé menekül a VW. 
Választ még mindig nem tudunk adni, viszont időközben elkészült az NMC szériaváltozata, amelyet a hétvégén Kína egyik legjobban fejlődő városában, a szerény 14 milliós Csengtuban szervezett autókiállításon mutattak be. 
A Volkswagen CC-t idéző vonalvezetésű, kívánatos autóról nem sok információ áll rendelkezésünkre. Orrában 1,4 és 2,0 literes benzines turbómotorok dolgoznak, a sebességváltó hétfokozatú DSG, jól mutatva, hogy Kínában továbbra is (vagy egyre inkább) az igényes közép- és felső-középosztály határozza meg az autópiacot. 
Az autó novembertől kapható Kína VW-kereskedéseiben, a várható indulóár 180 ezer jüan (7 millió Ft) 
És hogy miért éppen Lamando a tetszetős autó neve? A lehetséges választ az alábbi reklámvideó utolsó képkockáin találjuk meg: a név összecseng a ‘Let a man do’, azaz ‘Hadd tegye a férfi (a dolgát)” kifejezéssel. Szép.
MQB

Kommentek

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

Videón, ahogy egy kismama szétveri férje autóját

Megtudta, hogy megcsalta a férje, gyermeke apukája, erre nem gyöngén bepöccent a leendő anyuka.

F1: Ilyen, amikor Verstappen nagyon hülyén néz ki

A Red Bullnál Mikulás-napi rendezvény volt december 6-án, Max Verstappennek sikerült hülyét csinálnia magából.

F1: A pechvogel is jelentkezett a Mercinél – videó

A Forma-1 történetének egyik legmókásabb balesetét produkáló japán sereghajtó, Taki Inoue is bejelentkezett Nico Rosberg mercedeses üléséért.

F1: Ferrari-uralmat a Mercedesé helyett!

Monisha Kaltenborn, a Sauber csapatfőnöke szerint jobb lenne, ha a Ferrari, és nem a Mercedes lenne egyeduralkodó a Forma-1-ben.

Hamilton: Furcsa dolgok történtek a Mercedesnél

Lewis Hamilton nem áll le a célozgatásokkal, az angol szerint különös dolgok is történtek idén a Mercedesnél.

F1: Meglepetés volt a Francia Nagydíj feltámasztása

A Francia Nagydíj újjáélesztése még a Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone-t is meglepte egy kicsit, de úgy fest, a Paul Ricard pálya jó otthona lesz a versenynek.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.