Nehéz volna a formatervezésre vonatozó következtetéseket levonni az itt látható, városi környezetben készített képekről. A BMW komoly erőfeszítéseket tett, hogy a legkisebb részletet se árulja el a legkorábban a jövő év végén piacra lépő autóról; például idétlen szükséglámpával helyettesítette a hátsó helyzetjelzőket, de a hűtőmaszk és a fényszórók körvonalát is erős maszkolás rejti. Annyi azért kivehető, hogy mindkettő keskenyebb lesz.

Arányiban ismerős az autó: nagyon úgy tűnik, hogy főbb méreteiben nem vagy csak kis mértékben fog eltérni a jelenlegi modelltől a következő generáció. Keskenyebbnek tűnik a csomagtérfedél, csökkent a hátsó túlnyúlás és erőteljesebben esik a tetővonal. 
A hajtásláncok választékában a konnektoros hibrid lesz a nagy újdonság, ám ez csak a későbbiekben fog megjelenni; a hagyományos kínálat csúcsán megmarad a 12 hengeres motor. 
Aktív és passzív biztonsági rendszerek, fejlett infotainment megoldások és innovatív kényelmi extrák várhatók az autóhoz, amely valamikor 2015 végén lép majd színre.