Dögös a vadonatúj Lada!

Kiszivárgott fényképeken a Lada Vesta

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.08.27. 14.15

A mai nap megnyitott Moszkvai Autószalon nagy újdonsága a Lada Vesta szedán. A hivatalos premier még nem volt meg, de a fotók itt vannak.

Idén nem megy valami fényesen az AvtoVAZ-nak, ám a Vesta megfordíthatja az orosz autógyár szerencséjét: utoljára a kezdet kezdetén gyártottak ennyire modern, kívánatos, versenyképesnek ható modellt. 

Noha a pontos műszaki adatok még váratnak magukra, a korábban kémfotókon már meglesett Vesta pusztán esztétikailag instant siker lehet akár a nyugati piacokon is: szemrevaló fizimiskája; gondosan megrajzolt oldala, ízléses fara jó kezdet, amelyhez ha kedvező ár (8000 euróról, azaz 2,4 millió Ft-ról szólnak a híradások) és megfelelő minőség társul, a Dacia ütőképes ellenfeleként érhet el sikereket a Lada. 
Más kérdés, hogy akar-e a Daciával konkurálni az orosz márka, hiszen az anyavállalat a Renault-Nissan Szövetség kötelékébe tartozik. A szinergiák nem elméleti szintűek, a második generációs, sorozatérettnek tűnő X-Ray tanulmányautó például állítólag a Sanderóra épült. A 2016-tól kapható modellt később egy Duster-bázisú SUV követi majd. 

Nem tűnik prémium minőségűnek, de a kezelhetőség sokat javult az elődökhöz képest

A Priorát leváltó Vestának is vannak Renault-s kötődései: a 435 cm hosszú, 265 cm tengelytávú modell egyes komponensei a Mégane-tól származnak. Motorkínálatát állítólag teljes egészében Euro6-os motorok alkotják. Amint további részletek is napvilágot látnak, megosztjuk azokat veletek.

Lada X-Ray tanulmány

Kommentek

  • epipapi

    Tucat forma!

  • Norbi50

    Jobb forma, mint a Dákó Logan és nem román márka… orosz, talán egy fokkal jobb.

  • Kempelen

    Hát ez jól néz ki!

  • Motorov

    Norbi50: Renault csoport ez is, az is.

    Ladához képest modern megjelenés, bár azokat a sárvédő fölötti horpadásokat túlzónak találom.

F1: Teljes valójában itt az új Williams

A Williams-csapat másodszor is leleplezte 2017-es autóját, ezúttal számítógépes grafika helyett már a valódi autóról készült fotókat nézhetjük.

Pórázon tartott Tiguan

Megfontolta, kitalálta, elvetette, újra kitalálta, legyártotta. 22 évvel a RAV4 után egy komoly konkurenst állított a SEAT az Ateca modellel a kompakt SUV-oknak.

Ilyen munkát sem végeztettek még F1-es pilótával

A Renault felújítja enstone-i bázisát, és valószínűleg nem talált a munkára rendes melósokat.

F1: Hivatalos, a Ferraritól kölcsönöz pilótát a Sauber

A Sauber hivatalosan is megerősítette, hogy a sérült Pascal Wehrlein helyett a Ferrari tartalékosa, Antonio Giovinazzi vezet majd náluk a hétfőn kezdődő első barcelonai teszten.

Bajban van az Aston Martin

Jelentősen, 27 százalékkal nőtt az Aston Martin sportautógyártó tavalyi adózás előtti vesztesége, és ezzel már a hatodik egymást követő évet zárta mínuszban.

F1: Alonsót is felhívta a Mercedes

Fernando Alonso azt mondja, Nico Rosberg visszavonulása után nála is érdeklődött a Mercedes. A spanyol akkor le volt kötve, de szeptemberben átgondolja majd, marad-e a McLarennél tovább is.

Fotón, ahogy az új Ladák Budapestre érkeznek

Begurult az első két kamion. Rakományuk friss, ropogós Lada Vesta.

F1: A Mercedes szerint műbalhét csinált a sajtó

Valtteri Bottasnak nincs baja azzal, hogy adatokat kell megosztania új csapattársával, Lewis Hamiltonnal.

Prémium Peugeot? Már majdnem igen!

A legtöbb népautós gyártó két kézzel kapar a prémium jelzőért, az új 5008 GT kétharmada ki is érdemli.

Oldalszél-stabilizátort kapnak a Ford haszonjárművek

Alapáron szereli fel a Transit és Transit Custom haszonjárműveket oldalszél elleni elektronikus védelemmel a Ford.

F1: Alonso nem vár sokat az új McLarentől

Fernando Alonso szerint kár azt várni, hogy a McLaren hirtelen visszakerül az élre, a spanyolnak nincsenek túlzott elvárásai az idei szezonnal kapcsolatban.

F1: Kerülj egyet az új Mercivel – fedélzeti videó

Fedélzeti panorámavideó az új Mercedes és Lewis Hamilton első köréről.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.