A vezess.hu is beszámolt arról a minőségi váltásról, amire az alsó-középkategóriában készül a Lada: 2015 szeptemberében érkezik a Vesta, ez a vadonatúj padlólemezre épülő, kívül-belül nyugati színvonalat, modern kényelmi és biztonsági technológiákat ígérő, várhatóan Renault-motorokkal szerelt ferdehátú. 

A még csak részletfotón megmutatott Vesta a 2007-ben bemutatott, mára reménytelenül kiöregedett Priora helyébe lép, ám a Lada addig sem hagyja magára klasszikusát. A legújabb hírek szerint a hónap végén nyíló Moszkvai Autószalonon kiállítja a modellfrissítésen átesett Priorát. 
Módosult az autó orra: új hűtőmaszkot, friss lámpatesteket, átdolgozott lökhárítót kapott a kocsi. A tervezők érezhetően a Vesta hatása alatt dolgoztak; a ködlámpák házát a hűtőráccsal összekötő ív megegyezik a közelgő nagyágyú jellegzetes formai kialakításával. 
Moszkvában egyébként közvetlenül összehasonlíthatják a látogatók a két modellt, hiszen hivatalosan még a Vesta sem mutatkozott be (de a vezess.hu kémfotón már bemutatta!); a Lada jövőjét először az orosz fővárosban rendezett autókiállításon ismerhetjük meg teljes valójában. 
A Priora ráncfelvarrása során egyébként a tervezők beérték a külsőségekkel: továbbra is a 98 lóerős, 1,6 literes benzinmotor szolgál az autóban.

Amint arról beszámoltunk, a Ladánál komoly gondok vannak, zuhannak az eladások, ami a tervezett leépítéseken túlmutató intézkedéseket tett szükségessé. A Priora ráncfelvarrása talán felélénkítheti a modell iránti, csökkenő érdeklődést, bár csodákat botorság volna várni tőle: a modell ugyanis eleve nem több egy erős modellfrissítésnél, amiben az eredetileg 1995-ben bemutatott Lada 110 technikája él tovább.