Ha kevés az 520 lóerő…

2,9 mp alatt százra

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.08.21. 08.00

A Turbo S után a kisebbik Porsche 911 Turbo modellhez is elkészítette tuningcsomagját a Techart.

Plusz hatvan lóerő, mínusz három tized másodperc, 130 extra Newtonméter, 10 km/órával nagyobb végsebesség: dióhéjban ennyit tud a német Techart tuningműhely csomagja, amelyet az aktuális Porsche 911 Turbóhoz készítettek el. A változásokat pusztán elektronikus úton, módosított motorvezérlés alkalmazásával érték el, pont, ahogy néhány hónapja a Turbo S esetében.

A megnövelt teljesítmény előcsalogatásához itt is a középkonzolon elhelyezett Sport vagy Sport Plus gombot kell megnyomni. A teljesítmény ekkor 580 lóerőre nő, a forgatónyomatéki maximum túltöltés nélkül 790, túltöltéssel 840 Newtonméterre nő. 
Mindez kézzel fogható javulást hozott a menetdinamikában. A Turbo 2,9 másodperc alatt ugrik százra, a kétszázas tempót 9,8 másodperc alatt teljesíti – az alapmodell esetében 3,2, illetve 10,8 másodperc a vonatkozó szintidő.
Valamivel lomhább a kabrió: a 0-100 km/óra sprinten egy tizeddel marad el a kupé mögött, a gyári vászontetős 3,3 másodperce helyett 3,0 mp alatt gyorsul százra. Kétszázig ugyanúgy egy kerek másodperccel jobb a tuningolt kivitel, a 10,3 másodperces eredmény nem lebecsülendő. A végsebesség karosszériatípustól függetlenül 325 km/óra. 
A Techart állítja, hogy az új motorvezérlés sem a motor elektronikai végrendszereit, sem a diagnosztikai és szerviztevékenységeket nem akadályozza; a csomagokat két éves garanciával kínálják, amelyhez kiegészítő garancia társul, amely a motor vagy a sebességváltó meghatározott meghibásodásaira vonatkozik. 
A motortuning mellé egy sor kiegészítés is dukál: ilyen a kipufogórendszerbe épített szelep, amely automatikusan vagy gombnyomásra férfiasabb hangot kölcsönöz az autónak. Extraként ovális kipufogóvégek is rendelhetők, fényes vagy matt fekete krómozott kivitelben. Ha a kedves ügyfél tud szeptemberig várni, a Techart új, kovácsolt felnijeit is felszerelheti tuningolt Porschéjára: a 20 colos, öt duplaküllős tárcsák központi anyával záródnak, a Turbo modellek mellett egyébként a GT3-hoz is társíthatók.

Kommentek

Élőben barátságosabb a törtszemű Skoda Octavia

Menetrend szerint érkezett a harmadik generációs Skoda Octavia időközi ráncfelvarrása, ami leginkább két, alig pár centi hosszú lemezdarab miatt igazán érdekes a szokásos új színek, digitális funkciók, vezetéssegédek mellett.

Most minden kiderül egy F1-es kormány titkairól

A Haas versenyzője, Romain Grosjean ad egy kis eligazítást a Forma-1-es kormányok titkairól.

Százszámra gyártanák az elektromos buszokat a lengyelek

2025-től évente ezer buszt gyártanának Lengyelországban. Ennek alapjait most fektethetik le a lengyelek.

Hamilton: Az új Merci olyan, mint egy hajó

Lewis Hamilton elmondta, hogy mit gondol a Mercedes 2017-es autójáról, a W08-asról.

F1: Gyönyörű autót tervezett a Red Bull

Christian Horner csapatfőnök szerint a Red Bull 2017-es autója az egyik “legcsinosabb”, amit valaha tervezett a csapat.

Minden benne van az új Volkswagen Golfban

Kipróbáltuk a felfrissített Golfot! A jóból még jobb lett, a vezetői asszisztensek és a műszaki megoldások száma és fajtája luxusautókat idéz.

F1: A sztármérnök is kevesebb előzést jósol

A Red Bull sztártervezője, Adrian Newey szerint a 2017-es Forma-1-es szabályok továbbra is egészségtelen mértékben jutalmazzák majd a motorerőt, emellett az előzések számát is csökkentik.

A múltba megy előre a kínai szupersportkocsi 

Olasz formatervvel érkezik a kínai Techrules fantasztikus sportautója. A múltidéző vonalak mögött fejlett elektromos hajtáslánc-technológia rejlik.

F1: Hamilton magyarázkodni kényszerült

Lewis Hamilton hétfőn tisztázta a hétvégén a csapaton belüli adatmegosztással kapcsolatos nyilatkozatát. Nincs baja a Mercedesszel és Valtteri Botasszal.

F1: Minden ellenféltől fél a Mercedes

Hiába nyertek zsinórban három világbajnoki címet, a Mercedes csapatfőnöke azt mondja, a 2017-es idény előtt majdnem ugyanúgy tart minden riválistól, mint amikor először munkába állt.

Elegáns lett a legújabb Forma-1-es autó

A Sauber-csapat megmutatta 2017-es Forma-1-es modelljét, a C36-ost. A svájci alakulat jubileumi festéssel ünnepli 25. F1-es idényét.

A Lada nyugati hódításának nyomát fotózták Magyarországon

Ha ez a Zsiguli mesélni tudna! Biztos kalandos út vezetett a szovjet gyárból Angliába, majd valahogy a magyar utakra.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.