Plusz hatvan lóerő, mínusz három tized másodperc, 130 extra Newtonméter, 10 km/órával nagyobb végsebesség: dióhéjban ennyit tud a német Techart tuningműhely csomagja, amelyet az aktuális Porsche 911 Turbóhoz készítettek el. A változásokat pusztán elektronikus úton, módosított motorvezérlés alkalmazásával érték el, pont, ahogy néhány hónapja a Turbo S esetében.

A megnövelt teljesítmény előcsalogatásához itt is a középkonzolon elhelyezett Sport vagy Sport Plus gombot kell megnyomni. A teljesítmény ekkor 580 lóerőre nő, a forgatónyomatéki maximum túltöltés nélkül 790, túltöltéssel 840 Newtonméterre nő. 
Mindez kézzel fogható javulást hozott a menetdinamikában. A Turbo 2,9 másodperc alatt ugrik százra, a kétszázas tempót 9,8 másodperc alatt teljesíti – az alapmodell esetében 3,2, illetve 10,8 másodperc a vonatkozó szintidő.
Valamivel lomhább a kabrió: a 0-100 km/óra sprinten egy tizeddel marad el a kupé mögött, a gyári vászontetős 3,3 másodperce helyett 3,0 mp alatt gyorsul százra. Kétszázig ugyanúgy egy kerek másodperccel jobb a tuningolt kivitel, a 10,3 másodperces eredmény nem lebecsülendő. A végsebesség karosszériatípustól függetlenül 325 km/óra. 
A Techart állítja, hogy az új motorvezérlés sem a motor elektronikai végrendszereit, sem a diagnosztikai és szerviztevékenységeket nem akadályozza; a csomagokat két éves garanciával kínálják, amelyhez kiegészítő garancia társul, amely a motor vagy a sebességváltó meghatározott meghibásodásaira vonatkozik. 
A motortuning mellé egy sor kiegészítés is dukál: ilyen a kipufogórendszerbe épített szelep, amely automatikusan vagy gombnyomásra férfiasabb hangot kölcsönöz az autónak. Extraként ovális kipufogóvégek is rendelhetők, fényes vagy matt fekete krómozott kivitelben. Ha a kedves ügyfél tud szeptemberig várni, a Techart új, kovácsolt felnijeit is felszerelheti tuningolt Porschéjára: a 20 colos, öt duplaküllős tárcsák központi anyával záródnak, a Turbo modellek mellett egyébként a GT3-hoz is társíthatók.