Szuperhősöknek épített autót a Toyota

Visszatér az FT-1 tanulmány

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.08.15. 13.00

Komor sötétszürke szín, nyeregbőr kárpitozás: ilyen egy XXI. századi magányos cowboy autója, legalábbis a Toyota szerint.

Miután tavasszal bemutatták a tökéletes sportautóként aposztrofált FT-1 tanulmányt, a héten elkészítették annak extrém változatát (igaz, csak videojátékra), most pedig egy újabb variációval rukkoltak elő. 

A Toyota FT-1 ismételt jelenléte eléggé mondvacsinált: a tervezők állítólag azt képzelték el, milyen is lehetne egy filmbéli szuperhős sportautója. Ehhez képest nagyon nem erőltették meg magukat: a tűzpiros fényezést elegáns grafitszürkére cserélték, az utastérben pedig cserzett nyeregbőr kárpit borítja az üléseket, a középkonzolt, az ajtópaneleket és a műszerfalat. 
Hogy ez mennyire szuperhősös, azt nem tudjuk, de mindig öröm viszontlátni egy ilyen ígéretes tanulmányt. Ha ugyanis egy márka ennyit foglalkozik egy koncepciójárművel, az előbb vagy utóbb valóra válik – tudjuk persze egy ideje, hogy ez így lesz, hiszen a kecses sportkupé gyakorlatilag a Supra előtanulmánya, de minél hamarabb következik be a dicső vég, annál nagyobb lesz az örömünk.

Kommentek

  • bubibeka1.6

    Van benn egy kis Mazda, kis Alfa, de leginkább Lexus formavilág. Olyan mint egy modern kicsinyített LFA, ami egyébként gyönyörű, így nálam a formája 10/10. Remélem legalább V6-os motor lesz benne, alapmotornak lehetne sima V6 szívó, aztán kompresszoros vagy turbós V6, és csúcsmodellnek meg egy hybrid csomaggal megtámogatott Tesla ellenfél lehetne, persze nagyon borsos áron. De mivel csak 1 fajta motort kellene kifejleszteni, így a költségek sem szálnának el. Indulhatna 12-14 körül az alap, mint a Nissan 370 Z, és mehetne 20-25 millióig a csúcsmodell.

Melyik a legszebb 2017-es Forma-1-es autó? Szavazz!

Új idény, radikálisan új Forma-1-es autók – de melyik csapat volt a legügyesebb, már ami az esztétikát illeti?

F1: Ki vezeti először az új autókat?

Ma délelőtt Barcelonában megkezdődik a 2017-es Forma-1-es idény első hivatalos tesztje, 10 csapat küld pályára új autót. Itt a hét beosztása.

Chevy Camaro ZL1 1LE: csak véletlenül kap rendszámot

Egyedi komponensekkel és hangolással tette versenypálya-kompatibilissé a Camaro eleve legsportosabb kivitelét a Chevrolet.

Minden második autós kártérítést kap

500 millió forintból javítják ezekben a hetekben a kátyúkat országszerte, de a Magyar Közút szerint az általuk használt anyag csak ideig-óráig jó, a tartóssága változó. Akinek megsérült az autója, jelentkezzen, jár a pénz.

Megjött az utolsó új Forma-1-es

Az új modellhez új szín is jár: a Toro Rosso által leleplezett STR12-est nem lehet majd összekeverni az elődeivel.

F1: Szürke gyilkost mutatott be az amerikai csapat

A mezőnyből utolsó előttiként bemutatkozott az amerikai Haas-csapat új autója is, a VF-17-es.

Nem hitt a szemének a magyar szerelő, amikor a Skoda alá nézett

Facebookon kaptuk a fotókat Miklóstól, aki még nem nagyon találkozott ilyen gyári hibával pályafutása alatt.

F1: Itt a (bal)szerencsés új Red Bull – videó

A Red Bull Racing-csapat vasárnap 13 óra 13 perckor leleplezte 2017-es Forma-1-es autóját, az RB13-ast. Tesznek a babonákra.

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. A buherálók az állampolgárok egészségével szórakoznak.

F1: Pályán a McLaren és a Renault

Barcelonában a McLaren-Honda és a Renault is pályára küldte új Forma-1-es autóját.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.