3 literes fogyasztás az új Škoda Fabiában

Összel jön az új kisautó

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2014.08.12. 14.00

Új motorokkal mutatkozik be Párizsban az új Škoda Fabia, mindegyik teljesíti az Euro 6-os normát.

A Párizsi Autószalonon négy benzines és három dízelmotorral mutatkozik be az új Škoda Fabia. Mindegyik Euro 6-os, alapáras a start-stop és a fékenergia-visszanyerő rendszer. A háromhengeres 1.0 MPI feltöltő nélkül, míg az 1,2 literes négyhengeres turbóval (TSI) érkezik, a teljesítményskála 60-110 lóerő között lesz.


Az új közvetlen befecskendezéses, 1,4 literes dízel három teljesítményváltozata adja a gázolajos kínálatot. Csakúgy, mint a Fabia második generációjánál, 75 és 105 lóerő között alakul a motorok teljesítménye, de 1,6 literes lökettérfogat helyett most 1,4 literből hoztak ki ugyanennyit.

A legtakarékosabb Fabia GreenLine 2015 vége felé érkezik a kereskedésekbe, 3,1 literes átlagfogyasztással. Az új Fabia felszereltségtől függően akár 65 kilogrammal könnyebb és 17 százalékkal takarékosabb lehet elődjénél, az 1.0 MPI háromhengeres motorral szerelt alapváltozat vezető nélküli önsúlya 980 kilogramm.

Kíváncsi vagy hogy néz majd ki az új Škoda Fabia? A Vezess.hu már közölt róla kémfotókat. Ezeket megnézheti erre a linkre kattintva.

Kommentek

  • kopasz0216

    Persze, 3 liter… tesztpadon.

  • Vérmacy

    Egyik kollégám most vett egy használt, 1,2-es, első generációs fabiat. Király a mert, telitankos 4,5 literes atlagfogyadztas.
    Igaz, amikor késett a munkabil azt mondta, hogy azert elizesre nem Való…
    Én elhiszem a három litert, de a gyenge autó manapsag eleg veszélyes tud lenni.

  • Gianniz

    3 litert nyilván nem, de 4-4.5 reális lehet, tekintve, hogy a 10 éves 1.4PD-k is 4.X tetejét fogyasztják rövidváltóval.

  • titan36

    Vérmacy!
    Annyit már megtanulhattál volna a veszélyességet tekintve hogy ez esetben nincs gyenge vagy erős autó csupán normális vagy idióta vezető…:-)))
    Nekem is 1.2-es (12V) fábiám van hidd el lehet azzal is előzgetni ,ha annyira sürgős ügyed akad hogy neked nem elég a 90-100,csupán ismerni kell az autód határait.Mellesleg nagyon sok izomautó amely dagadt a lóerőktől lett már totálkáros azért mert előzgetett…:-))) Ennyi…

  • Vérmacy

    titán!
    Pont erről beszéltem. Vagánykodni a 4 lóerőddel, mert a 100-as tempó nem elég, egészen veszélyes. Egyébként Én tempomatolok (bár 188 lóerővel gazdálkodok) és kollégám is inkább 88-al megy, mint 92-vel. a Gond a kanyargós, “technikás” szakaszokon van, amikor 74,5-el tötymörgő F.O.S mögé beérsz. Ekkor nem mindegy a különbség a 64 és a közel 200 lóerő között, azaz a 4,5 liter és a ~6 literes fogyasztás között (dízel 200).
    Ki ismeri az autója határait? Esetleg aki részt vesz vezetéstechnikai tréningen.
    Sietni pedig a kisfossal is fognak és Nekem, szembejövőnek kell lefékeznem, mert nem fér be.
    Ezért gondolom, hogy a kis tücsökpöcs (ami megfizethető árkategória) veszélyes!

  • Vérmacy

    64 lóerőddel :o)

Ilyen munkát sem végeztettek még F1-es pilótával

A Renault felújítja enstone-i bázisát, és valószínűleg nem talált a munkára rendes melósokat.

F1: Hivatalos, a Ferraritól kölcsönöz pilótát a Sauber

A Sauber hivatalosan is megerősítette, hogy a sérült Pascal Wehrlein helyett a Ferrari tartalékosa, Antonio Giovinazzi vezet majd náluk a hétfőn kezdődő első barcelonai teszten.

F1: Alonsót is felhívta a Mercedes

Fernando Alonso azt mondja, Nico Rosberg visszavonulása után nála is érdeklődött a Mercedes. A spanyol akkor le volt kötve, de szeptemberben átgondolja majd, marad-e a McLarennél tovább is.

Fotón, ahogy az új Ladák Budapestre érkeznek

Begurult az első két kamion. Rakományuk friss, ropogós Lada Vesta.

F1: A Mercedes szerint műbalhét csinált a sajtó

Valtteri Bottasnak nincs baja azzal, hogy adatokat kell megosztania új csapattársával, Lewis Hamiltonnal.

Prémium Peugeot? Már majdnem igen!

A legtöbb népautós gyártó két kézzel kapar a prémium jelzőért, az új 5008 GT kétharmada ki is érdemli.

Oldalszél-stabilizátort kapnak a Ford haszonjárművek

Alapáron szereli fel a Transit és Transit Custom haszonjárműveket oldalszél elleni elektronikus védelemmel a Ford.

F1: Alonso nem vár sokat az új McLarentől

Fernando Alonso szerint kár azt várni, hogy a McLaren hirtelen visszakerül az élre, a spanyolnak nincsenek túlzott elvárásai az idei szezonnal kapcsolatban.

F1: Kerülj egyet az új Mercivel – fedélzeti videó

Fedélzeti panorámavideó az új Mercedes és Lewis Hamilton első köréről.

F1: Räikkönen kipróbálta az új Ferrarit – videó

A délelőtti leleplezés után a Ferrari azonnal pályára is küldte 2017-es Forma-1-es autóját. Kimi Räikkönen fordult vele elsőként.

F1: “Sereghajtót” leplezett le a McLaren

A McLaren pénteken délelőtt Wokingban és Tokióban leleplezte 2017-es Forma-1-es modelljét, az MCL32-est. Meglepő külsőt kapott az autó.

Erősen szennyezett a talaj az Óbudai Autóbuszgarázsban

Hamarosan megkezdődhet az Óbudai autóbuszgarázs területének kármentesítése. A talaj mellett a talajvíz is erősen szennyezett.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.