Hivatalos fotón a Kia új szabadidőjárműve

Tágasabb, sportosabb a Kia Sorento

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.08.11. 08.00

Határozottan elegánsabb, modernebb külsőt mutat a Kia harmadik generációs nagy szabadidőjárműve, a Sorento. Alacsonyabb, de hosszabb mint eddig.

A kifutó modell karakterét a márka legfrissebb arculati elemeivel javítja fel a Kia Sorento októberben debütáló, harmadik generációja. 

Hatalmas, krómozott hűtőmaszkjával sokkal inkább amerikai, mint európai hatást ébreszt a 4780 mm hosszú (előd: 4685 mm) autó, ami nem véletlen, hiszen a koreai központban megalkotott dizájnhoz jelentős inputtal szolgált a modell fő piacának számító Észak-Amerikában dolgozó formatervező csapat. 
Európának is volt ugyanakkor beleszólása a végső termékbe: az oldalfalon végigfutó törésvonalakon felfedezhető a Cee’d és a Sorento rokonsága. Szintén a márkaazonosságot erősítik az elülső pajzzsal összenőtt fényszórók, illetve a hátsó lámpatestek. 
A meredekebb, magasabbra felfutó orrhoz hosszabb motorházfedél, alacsonyabban (1700 helyett 1685 mm-en) futó tetővonal és feljebb húzott, markánsabb övvonal társul. A 80 mm-rel megnövelt, immár 2780 mm-es tengelytáv a helykínálat mellett a hétszemélyes autó kiállásán is sokat javít. 
A műszaki tartalomról egyelőre nem árulnak el részleteket, de az ígéret szerint javult a menetkomfort és a vezethetőség, valamint egy sor modern kényelmi és biztonsági felszerelés várja a vevőket. Hogy ezek micsodák, kiderül október másodikán, a Párizsi Autószalonon.

Kommentek

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

Videón, ahogy egy kismama szétveri férje autóját

Megtudta, hogy megcsalta a férje, gyermeke apukája, erre nem gyöngén bepöccent a leendő anyuka.

F1: Ilyen, amikor Verstappen nagyon hülyén néz ki

A Red Bullnál Mikulás-napi rendezvény volt december 6-án, Max Verstappennek sikerült hülyét csinálnia magából.

F1: A pechvogel is jelentkezett a Mercinél – videó

A Forma-1 történetének egyik legmókásabb balesetét produkáló japán sereghajtó, Taki Inoue is bejelentkezett Nico Rosberg mercedeses üléséért.

F1: Ferrari-uralmat a Mercedesé helyett!

Monisha Kaltenborn, a Sauber csapatfőnöke szerint jobb lenne, ha a Ferrari, és nem a Mercedes lenne egyeduralkodó a Forma-1-ben.

Hamilton: Furcsa dolgok történtek a Mercedesnél

Lewis Hamilton nem áll le a célozgatásokkal, az angol szerint különös dolgok is történtek idén a Mercedesnél.

F1: Meglepetés volt a Francia Nagydíj feltámasztása

A Francia Nagydíj újjáélesztése még a Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone-t is meglepte egy kicsit, de úgy fest, a Paul Ricard pálya jó otthona lesz a versenynek.

Top 10: puncimágnesek használtan

Jobb lenne egy új Volvo XC90, de nem mindenkinek telik rá, a nőknek mégis imponálni kell valamivel. Szoknyavadász hatással bíró autókat kerestünk, kétmillióig.

F1: Verstappennek önkritika kell

1997 világbajnoka, Jacques Villeneuve úgy véli, Max Verstappen kiemelkedően teljesített idén, de igazán jó Forma-1-es csak akkor lesz belőle, ha képes szembenézni a hibáival és fejlődni.

Tudod, hogy kell kereket cserélni? Dehogy tudod!

Ez a videó most lépésről-lépésre megmutatja a kerékcsere folyamatát. Hidd el, eddig mindent rosszul csináltál.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.