Célegyenesben az überluxus Mercedes

Ismét itt az S-osztály Maybach

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.08.11. 09.00

A Mercedes alighanem a kategória legsportosabbja címre tör: a leendő Maybach csúcs-luxuslimuzin prototípusát ismét a Nürburgringen tesztelték.

Gyors ütemben érkeznek a fényűző újdonságok a Mercedesnél. A napokban adtunk hírt az S-osztály kabriójáról, most pedig itt egy videó, amelyen a luxusautó egy másik verziója: a hatalmas és különösen fényűző Maybach látható. 

Májusban már láthattuk ugyanezt a prototípust, ám akkor határozottan urasabb tempóban körözött a Nürburgringen; az elmúlt három hónap fejlesztő munkája tehát nem múlt egy eredménytelenül, az autó szemmel láthatóan gyorsabb lett.
A felvételen jól látszik az autó legfőbb jellegzetessége, a hátsó oldalajtó mögötti háromszög-ablak. Ezt az extrém módon megnyújtott tengelytáv tette szükségessé: míg az eredetileg is kétféle méretben készülő S-osztály nagyobbik változata egymástól 3165 mm-re hordja első és hátsó tengelyét, az itt látható Maybach verzió állítólag további 50 centiméterrel nagyobb helyet hagy a hátsó utasok lábának. (És ez még semmi, hiszen ott a Pullman kivitel, amelyet a Brabus épít, és bár az ott leírt spekulációk némiképp ellent mondanak az itt idézet becsléseknek, annyi biztos, hogy nagyon nagy lesz.) 
A hírek szerint a Maybach mindössze kétféle motorral lesz kapható: S600-asként, 530 lóerővel és 830 Nm-rel, valamint S 65 AMG verzióban, 630 lóerővel és kereken ezer Newtonméterrel. 
A Maybachot várhatóan novemberben, a Kantoni Autószalonon, Kínában mutatja be a Mercedes. A helyszín választása szokatlannak tűnhet, de ne feledjük, hogy a kínaiak megőrülnek a hosszú tengelytávú autókért: kizárólag náluk és nekik gyártja példának okáért a Mercedes a C-osztály nyújtott kivitelét.

Kommentek

Videón, ahogy egy kismama szétveri férje autóját

Megtudta, hogy megcsalta a férje, gyermeke apukája, erre nem gyöngén bepöccent a leendő anyuka.

F1: Ilyen, amikor Verstappen nagyon hülyén néz ki

A Red Bullnál Mikulás-napi rendezvény volt december 6-án, Max Verstappennek sikerült hülyét csinálnia magából.

F1: A pechvogel is jelentkezett a Mercinél – videó

A Forma-1 történetének egyik legmókásabb balesetét produkáló japán sereghajtó, Taki Inoue is bejelentkezett Nico Rosberg mercedeses üléséért.

F1: Ferrari-uralmat a Mercedesé helyett!

Monisha Kaltenborn, a Sauber csapatfőnöke szerint jobb lenne, ha a Ferrari, és nem a Mercedes lenne egyeduralkodó a Forma-1-ben.

Hamilton: Furcsa dolgok történtek a Mercedesnél

Lewis Hamilton nem áll le a célozgatásokkal, az angol szerint különös dolgok is történtek idén a Mercedesnél.

F1: Meglepetés volt a Francia Nagydíj feltámasztása

A Francia Nagydíj újjáélesztése még a Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone-t is meglepte egy kicsit, de úgy fest, a Paul Ricard pálya jó otthona lesz a versenynek.

Top 10: puncimágnesek használtan

Jobb lenne egy új Volvo XC90, de nem mindenkinek telik rá, a nőknek mégis imponálni kell valamivel. Szoknyavadász hatással bíró autókat kerestünk, kétmillióig.

F1: Verstappennek önkritika kell

1997 világbajnoka, Jacques Villeneuve úgy véli, Max Verstappen kiemelkedően teljesített idén, de igazán jó Forma-1-es csak akkor lesz belőle, ha képes szembenézni a hibáival és fejlődni.

Tudod, hogy kell kereket cserélni? Dehogy tudod!

Ez a videó most lépésről-lépésre megmutatja a kerékcsere folyamatát. Hidd el, eddig mindent rosszul csináltál.

F1: Rosberg visszaszólt Laudának

Nico Rosberg nem érti, miért akadt ki annyira a Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda a visszavonulásán A világbajnok azt is elárulta, mennyit kivett belőle Lewis Hamilton megverése.

Megállás közben szippant fel áramot a svédek hibrid busza

Olyan dízel-elektromos buszt fejlesztett ki a svéd Scania, melynek akkumulátora a buszmegálló aszfaltjából feltölthető.

F1: Pilótaszavazást a fejvédőről?

A Toro Rossó-s Danyiil Kvjat szerint az őszi tesztek után a versenyzőknek kellene szavazniuk arról, bevezessék-e a Forma-1-ben 2018-ben a fejvédő gyűrűt.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.