Célegyenesben az überluxus Mercedes

Ismét itt az S-osztály Maybach

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.08.11. 09.00

A Mercedes alighanem a kategória legsportosabbja címre tör: a leendő Maybach csúcs-luxuslimuzin prototípusát ismét a Nürburgringen tesztelték.

Gyors ütemben érkeznek a fényűző újdonságok a Mercedesnél. A napokban adtunk hírt az S-osztály kabriójáról, most pedig itt egy videó, amelyen a luxusautó egy másik verziója: a hatalmas és különösen fényűző Maybach látható. 

Májusban már láthattuk ugyanezt a prototípust, ám akkor határozottan urasabb tempóban körözött a Nürburgringen; az elmúlt három hónap fejlesztő munkája tehát nem múlt egy eredménytelenül, az autó szemmel láthatóan gyorsabb lett.
A felvételen jól látszik az autó legfőbb jellegzetessége, a hátsó oldalajtó mögötti háromszög-ablak. Ezt az extrém módon megnyújtott tengelytáv tette szükségessé: míg az eredetileg is kétféle méretben készülő S-osztály nagyobbik változata egymástól 3165 mm-re hordja első és hátsó tengelyét, az itt látható Maybach verzió állítólag további 50 centiméterrel nagyobb helyet hagy a hátsó utasok lábának. (És ez még semmi, hiszen ott a Pullman kivitel, amelyet a Brabus épít, és bár az ott leírt spekulációk némiképp ellent mondanak az itt idézet becsléseknek, annyi biztos, hogy nagyon nagy lesz.) 
A hírek szerint a Maybach mindössze kétféle motorral lesz kapható: S600-asként, 530 lóerővel és 830 Nm-rel, valamint S 65 AMG verzióban, 630 lóerővel és kereken ezer Newtonméterrel. 
A Maybachot várhatóan novemberben, a Kantoni Autószalonon, Kínában mutatja be a Mercedes. A helyszín választása szokatlannak tűnhet, de ne feledjük, hogy a kínaiak megőrülnek a hosszú tengelytávú autókért: kizárólag náluk és nekik gyártja példának okáért a Mercedes a C-osztály nyújtott kivitelét.

Kommentek

F1: Hamilton nem akar nyílt lapokkal játszani

Lewis Hamilton azt kérte a Mercedestől, hogy hagyjanak fel a pilóták vezetési adatainak megosztásával, szeretné, ha megtarthatná a titkait.

Beelőzi a BMW M5-öt az Alpina B5!

Az új generációs BMW 5 sportverziója még távolról sincs kész, a márka legfőbb tunere, az Alpina azonban heteken belül bemutatja a maga M5-gyilkosát.

Ford egy BMW és egy Mercedes ellen

Három vadorzó turbómotorral, 500 Nm körüli nyomatékkal. BMW M2, Ford Focus RS, Mercedes A 45 AMG: melyik a leggyorsabb, a legszórakoztatóbb, vagy egyszerűen a legjobb?

Hamilton: Undorító, amit Ricciardo csinál

Lewis Hamilton azt mondja, kizárt, hogy Daniel Ricciardóhoz hasonlóan cipőből pezsgőzzön a dobogón.

Olasz fordítás

Egy legendás név, egy legendás roadster, 170 lóerős turbómotor, vászontető, és közvetlen kormányzás. Ugye milyen jól hangzik? Kipróbáltuk az MX-5 felpaprikázott olasz testvérét.

Karambollal végződött a robotautók első versenye

Mindössze két autó indult az új Roborace széria legelső futamán. Egyikük karambolozott és kiesett a versenyből, a másik gond nélkül teljesítette a távot.

4 évig nem takarította ki az autót, ez volt benne

Csúnya látvány, ami főleg akkor fog szíven ütni, ha kedveled az autókat.

Lotus 007: leghíresebb márkatársát köszönti az Evora különkiadása

Különleges kezelésnek vetette alá a fél éve bemutatott Evora Sport 410 modellt a Lotus. Az egyedi munka a világ talán leghíresebb Lotusa előtt tiszteleg.

Megvennéd Niki Lauda BMW M1-esét?

Bőven több, mint 500 millió forintot érhet Niki Lauda egykori BMW M1-ese, ami légitársasága alapítása miatt adott el.

Furcsa platós Mazda MX-5 keresi új gazdáját

Megnyújtották a Mazda MX-5-ös tengelytávját, hogy platós hordárként üzemelhessen. Most pedig éppen eladó a szokatlan mű.

Így vágnak szét egy Porsche Panamerát a tűzoltók

A présgépbe dobás helyett inkább a tűzoltóknak adták az előszériás autót, hogy gyakorolják a mentést.

Egyre népszerűbb Oroszországban a Kamaz

Az orosz gyártó 2016-ban tovább növelte piaci részesedését. A legkeresettebb modellek között szinte csak Kamaz gyártmányokat találunk.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.