Kamuképen támad a leghosszabb Mercedes

Mercedes-Benz S600 Pullman

Szerző: Horváth Zsolt levél küldés 
Dátum: 2014.08.06. 16.15

Valóságosnak tűnő képek jelentek a Mercedes legnagyobb autójáról, az új Pullamnról. Szerintünk kamu, ilyen modell ettől még lehet.

Az elmúlt napokban bejért a világsajtót egy fotósorozat, amelyen a leírások szerint az Mercedes-Benz S-osztály hamarosan érkező új Pullman kivitele látható. Sok-sok lap lehozta. A képek elvileg a szabadalomoltalmi eljáráshoz készültek és kiszivárogtak. Szerintünk azonban lehet, hogy nem több egy grafikus játékánál, aki most biztosan jól szórakozik, hogy mennyi embert átvert.

Megőrízte az S-osztály eleganciáját


Ügyes munka, hiszen a rajzolt Pullman jól követi az S-osztály stílusát, csakhogy szerintünk nem stimmel a hátsó ajtó. A korábban a Vezess.hu által is bemutatott – a valódi autót álcázva mutató – kémfotókon az látszik, hogy más a hátsó ajtó, mint a grafikus rajzain.

Míg az említett grafikus teljesen új hátsó részt álmodott meg a nyújtott S-osztálynak, addig a valóságban annyi történt, hogy a B-oszlopnál kap egy jelentős toldást a kocsi, vagyis az első és a hátsó ajtók is ugyanolyanok maradhatnak. Nem lenne ebben semmi meglepő, hiszen az előző két Pullmannál is ezt a megoldást követte a Mercedes.

A rajz és a kémfotó

Az S-osztály prototípusainak közúti próbáin számos olyan autót lehetett látni, ahol variáltak a hátsó ajtóval, de végül a szokott formával jelent meg a kocsi.

A kiszivárgott információk szerint az új Pullman 6,4 méter hosszúnak ígérkezik. A járművet nem házon belül gyártja a Mercedes, hanem a stuttgarti gyár modelljeit tuningoló Brabusra bízza. Az utastér 2+2+2 ülés kialakítást kap alapestben, a hátsó traktusban egymással szembefordított ülésekkel. A sofőr helyétől lesüllyeszthető fal választja el az utasteret, de térelválasztónak hatalmas képernyő is rendelhető, és számos elektronikai megoldás segít majd mozgó irodává varázsolni a kocsit.

Nem ez lesz azonban a legfényűzőbb S-osztály. A Pullman elsősorban a méretével hódíthat, a legnagyobb luxust a Maybach utónevet kapó változat kínálja majd, amely a korábban az ezen néven gyártott modellek helyébe lép a jövőben. Ez hosszúságban a S-osztály nyújtott változata és a Pullman közé kerül.

Ez is egy rajz, szerintünk ilyen lesz a legújabb Pullman

Készül majd páncélozott Pullman is, amit szintén a Brabus készíthet, állítólag 1 millió euró (kb. 310 millió forint) körül alakul majd az ára. Úgy hírlik, hogy a Pullman változat csak V12-es motorral (530, illetve 630 LE teljesítménnyel), csak összkerék-hajtással és természetesen légrugózással készül. Az autó ára nagyjából az S600 duplája, azaz 75-80 millió forint lehet, a Maybach pedig 110 millióba kerülhet.

Érdemes megnézni a korábbi szériák ajtómegoldását

Kommentek

  • v_Petya25

    Látszik hogy a kamukép megalkotója a lemaszkolt autó ajtókivágásait nem vette figyelembe. Saját dizánt gyártott.

Most minden kiderül egy F1-es kormány titkairól

A Haas versenyzője, Romain Grosjean ad egy kis eligazítást a Forma-1-es kormányok titkairól.

Százszámra gyártanák az elektromos buszokat a lengyelek

2025-től évente ezer buszt gyártanának Lengyelországban. Ennek alapjait most fektethetik le a lengyelek.

Hamilton: Az új Merci olyan, mint egy hajó

Lewis Hamilton elmondta, hogy mit gondol a Mercedes 2017-es autójáról, a W08-asról.

F1: Gyönyörű autót tervezett a Red Bull

Christian Horner csapatfőnök szerint a Red Bull 2017-es autója az egyik “legcsinosabb”, amit valaha tervezett a csapat.

Minden benne van az új Volkswagen Golfban

Kipróbáltuk a felfrissített Golfot! A jóból még jobb lett, a vezetői asszisztensek és a műszaki megoldások száma és fajtája luxusautókat idéz.

F1: A sztármérnök is kevesebb előzést jósol

A Red Bull sztártervezője, Adrian Newey szerint a 2017-es Forma-1-es szabályok továbbra is egészségtelen mértékben jutalmazzák majd a motorerőt, emellett az előzések számát is csökkentik.

A múltba megy előre a kínai szupersportkocsi 

Olasz formatervvel érkezik a kínai Techrules fantasztikus sportautója. A múltidéző vonalak mögött fejlett elektromos hajtáslánc-technológia rejlik.

F1: Hamilton magyarázkodni kényszerült

Lewis Hamilton hétfőn tisztázta a hétvégén a csapaton belüli adatmegosztással kapcsolatos nyilatkozatát. Nincs baja a Mercedesszel és Valtteri Botasszal.

F1: Minden ellenféltől fél a Mercedes

Hiába nyertek zsinórban három világbajnoki címet, a Mercedes csapatfőnöke azt mondja, a 2017-es idény előtt majdnem ugyanúgy tart minden riválistól, mint amikor először munkába állt.

Elegáns lett a legújabb Forma-1-es autó

A Sauber-csapat megmutatta 2017-es Forma-1-es modelljét, a C36-ost. A svájci alakulat jubileumi festéssel ünnepli 25. F1-es idényét.

A Lada nyugati hódításának nyomát fotózták Magyarországon

Ha ez a Zsiguli mesélni tudna! Biztos kalandos út vezetett a szovjet gyárból Angliába, majd valahogy a magyar utakra.

F1: 2020-ig maradnak a Mercedes-főnökök

A Mercedes-csapat két vezetője, az elnök Niki Lauda és a csapatfőnök Toto Wolff szerződést hosszabbított.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.