Több mint háromezren töltötték ki azt a kérdőívet, amelyet egy felnőtt játékszereket és erotikus fehérneműket forgalmazó, észak-amerikai internetes áruház állított össze. Az emberek nemi életét tüzetesen kielemző kérdéssor egy része az autós szexre koncentrált; mi is így teszünk. 

A legmeglepőbb eredmény, hogy a válaszadók 59 százaléka már szeretkezett autóban. Ez az arány jóval magasabb, mint amit korábbi, hasonló témájú kérdőívek kihoztak, ám ez aligha meglepő, hiszen itt a válaszadók egy szexbolt vásárlói közül kerültek ki, a nagy átlagnál eleve nyitottabbak és aktívabbak tehát a szex terén. 
Azok közül, akik már csinálták kocsiban, minden negyedik autóban nyert bevezetést a testi örömökbe: a válaszadók 28 százaléka gépkocsiban vesztette el a szüzességét. Ez többé-kevésbé egybevághat azzal az eredménnyel, hogy a megkérdezettek egyötöde (22%) azért döntött az autó mellett, mert nem volt hová mennie: egy tinédzser csak nem állíthat be szülei házába azzal, hogy sziasztok, kipróbálnánk valami felnőtteset. 
Pontosan ez: az újdonság, pontosabban a kockázatos újdonság varázsa motiválta az emberek 26 százalékát. Minden negyedik megkérdezettet tehát a kalandvágy hajtott bele az autós szexbe – még mondja valaki, hogy nem élünk unalmas életet. 
Ha viszont a megkérdezettek háromnegyede nem a kaland kedvéért csinálja, jobban is megválaszthatnák a helyszínt: a résztvevők 46 százaléka nyilvános parkolóban álló kocsiban szexelt, és csak 19 százalékuk választott privát autóbehajtón várakozó gépkocsit (a garázsban álló autó nem számít, ennyi erővel akár otthon is csinálhatná az ember.) 
A felmérés nagy meglepetése, hogy az autós szex általában megtervezett esemény: tíz emberből csupán hármat (31%) ért váratlanul partnere szexuális közeledése a volán mögött (vagy csapott le rájuk hirtelen a gerjedelem; a kezdeményező félre sajnos nem kérdezett rá a felmérés.) 
A kérdőív az autós szexelők kedvenc márkáit is felmérte. A válaszok tanúsága szerint a Pontiac a legalkalmasabb erre a célra, ami duplán rossz hír: egyrészt mert Európában soha nem forgalmazták hivatalosan a márkát, másrészt mert négy éve végleg lehúzta a rolót a General Motors kötelékébe tartozó, amúgy igen patinás (1926-ban alapított) márka. 
A Pontiachez a válaszadók 11 százalékához fűződik kellemes személyes emléke. A második helyen a Toyota végzett, 9 százalékos találati aránnyal, a harmadik legnépszerűbb légyott-járgány a Ford (7%), ezt követi a Chevrolet (6%) és a Honda (5%). Mindez persze már kevésbé izgalmas, hiszen a sorrend alighanem összecseng az USA járműállománynak márkák szerinti megoszlásával (kivéve a Pontiacet, ami kirívó és elgondolkodtató érték. Lehet, hogy venni kéne egy Firebirdöt?).

Forrás: AJC.com