Kiderült, miért szexelünk az autóban

Monstre felmérés az USA-ban

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2014.08.03. 07.00

Egy szexuális segédeszközöket forgalmazó cég intim kérdéssorozatot tett fel ügyfeleinek. Meglepően sokan válaszoltak.

Több mint háromezren töltötték ki azt a kérdőívet, amelyet egy felnőtt játékszereket és erotikus fehérneműket forgalmazó, észak-amerikai internetes áruház állított össze. Az emberek nemi életét tüzetesen kielemző kérdéssor egy része az autós szexre koncentrált; mi is így teszünk. 

A legmeglepőbb eredmény, hogy a válaszadók 59 százaléka már szeretkezett autóban. Ez az arány jóval magasabb, mint amit korábbi, hasonló témájú kérdőívek kihoztak, ám ez aligha meglepő, hiszen itt a válaszadók egy szexbolt vásárlói közül kerültek ki, a nagy átlagnál eleve nyitottabbak és aktívabbak tehát a szex terén. 
Azok közül, akik már csinálták kocsiban, minden negyedik autóban nyert bevezetést a testi örömökbe: a válaszadók 28 százaléka gépkocsiban vesztette el a szüzességét. Ez többé-kevésbé egybevághat azzal az eredménnyel, hogy a megkérdezettek egyötöde (22%) azért döntött az autó mellett, mert nem volt hová mennie: egy tinédzser csak nem állíthat be szülei házába azzal, hogy sziasztok, kipróbálnánk valami felnőtteset. 
Pontosan ez: az újdonság, pontosabban a kockázatos újdonság varázsa motiválta az emberek 26 százalékát. Minden negyedik megkérdezettet tehát a kalandvágy hajtott bele az autós szexbe – még mondja valaki, hogy nem élünk unalmas életet. 
Ha viszont a megkérdezettek háromnegyede nem a kaland kedvéért csinálja, jobban is megválaszthatnák a helyszínt: a résztvevők 46 százaléka nyilvános parkolóban álló kocsiban szexelt, és csak 19 százalékuk választott privát autóbehajtón várakozó gépkocsit (a garázsban álló autó nem számít, ennyi erővel akár otthon is csinálhatná az ember.) 
A felmérés nagy meglepetése, hogy az autós szex általában megtervezett esemény: tíz emberből csupán hármat (31%) ért váratlanul partnere szexuális közeledése a volán mögött (vagy csapott le rájuk hirtelen a gerjedelem; a kezdeményező félre sajnos nem kérdezett rá a felmérés.) 
A kérdőív az autós szexelők kedvenc márkáit is felmérte. A válaszok tanúsága szerint a Pontiac a legalkalmasabb erre a célra, ami duplán rossz hír: egyrészt mert Európában soha nem forgalmazták hivatalosan a márkát, másrészt mert négy éve végleg lehúzta a rolót a General Motors kötelékébe tartozó, amúgy igen patinás (1926-ban alapított) márka. 
A Pontiachez a válaszadók 11 százalékához fűződik kellemes személyes emléke. A második helyen a Toyota végzett, 9 százalékos találati aránnyal, a harmadik legnépszerűbb légyott-járgány a Ford (7%), ezt követi a Chevrolet (6%) és a Honda (5%). Mindez persze már kevésbé izgalmas, hiszen a sorrend alighanem összecseng az USA járműállománynak márkák szerinti megoszlásával (kivéve a Pontiacet, ami kirívó és elgondolkodtató érték. Lehet, hogy venni kéne egy Firebirdöt?).

Forrás: AJC.com

Kommentek

  • grobi74

    Miért ? Miért? Mert otthon nem lehet hát azért:-)

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

F1: Hamilton aggódik az előzések miatt

Lewis Hamilton bízik benne, hogy a mérnökök tévednek, és az új szabályok nem nehezítik meg az előzéseket.

F1: Pályán a Mercedes új autója

A Forma-1-es címvédő Mercedes AMG csütörtök délelőtt pályára küldte 2017-es modelljét, a W08-ast Silverstone-ban.

F1: Soha nem látott lépést tett előre a Mercedes

A riválisok számára rossz hír, hogy a Force India szerint akkora lépést tett előre a motorjával a Mercedes, mint még soha.

F1: Az első videó az új Mercedesről

Magyar idő szerint 13.10-kor kezdődik a Mercedes 2017-es autójának bemutatója, de a csapat már kitett egy videót a Twitterre.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.