Kiderült, miért szexelünk az autóban

Monstre felmérés az USA-ban

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2014.08.03. 07.00

Egy szexuális segédeszközöket forgalmazó cég intim kérdéssorozatot tett fel ügyfeleinek. Meglepően sokan válaszoltak.

Több mint háromezren töltötték ki azt a kérdőívet, amelyet egy felnőtt játékszereket és erotikus fehérneműket forgalmazó, észak-amerikai internetes áruház állított össze. Az emberek nemi életét tüzetesen kielemző kérdéssor egy része az autós szexre koncentrált; mi is így teszünk. 

A legmeglepőbb eredmény, hogy a válaszadók 59 százaléka már szeretkezett autóban. Ez az arány jóval magasabb, mint amit korábbi, hasonló témájú kérdőívek kihoztak, ám ez aligha meglepő, hiszen itt a válaszadók egy szexbolt vásárlói közül kerültek ki, a nagy átlagnál eleve nyitottabbak és aktívabbak tehát a szex terén. 
Azok közül, akik már csinálták kocsiban, minden negyedik autóban nyert bevezetést a testi örömökbe: a válaszadók 28 százaléka gépkocsiban vesztette el a szüzességét. Ez többé-kevésbé egybevághat azzal az eredménnyel, hogy a megkérdezettek egyötöde (22%) azért döntött az autó mellett, mert nem volt hová mennie: egy tinédzser csak nem állíthat be szülei házába azzal, hogy sziasztok, kipróbálnánk valami felnőtteset. 
Pontosan ez: az újdonság, pontosabban a kockázatos újdonság varázsa motiválta az emberek 26 százalékát. Minden negyedik megkérdezettet tehát a kalandvágy hajtott bele az autós szexbe – még mondja valaki, hogy nem élünk unalmas életet. 
Ha viszont a megkérdezettek háromnegyede nem a kaland kedvéért csinálja, jobban is megválaszthatnák a helyszínt: a résztvevők 46 százaléka nyilvános parkolóban álló kocsiban szexelt, és csak 19 százalékuk választott privát autóbehajtón várakozó gépkocsit (a garázsban álló autó nem számít, ennyi erővel akár otthon is csinálhatná az ember.) 
A felmérés nagy meglepetése, hogy az autós szex általában megtervezett esemény: tíz emberből csupán hármat (31%) ért váratlanul partnere szexuális közeledése a volán mögött (vagy csapott le rájuk hirtelen a gerjedelem; a kezdeményező félre sajnos nem kérdezett rá a felmérés.) 
A kérdőív az autós szexelők kedvenc márkáit is felmérte. A válaszok tanúsága szerint a Pontiac a legalkalmasabb erre a célra, ami duplán rossz hír: egyrészt mert Európában soha nem forgalmazták hivatalosan a márkát, másrészt mert négy éve végleg lehúzta a rolót a General Motors kötelékébe tartozó, amúgy igen patinás (1926-ban alapított) márka. 
A Pontiachez a válaszadók 11 százalékához fűződik kellemes személyes emléke. A második helyen a Toyota végzett, 9 százalékos találati aránnyal, a harmadik legnépszerűbb légyott-járgány a Ford (7%), ezt követi a Chevrolet (6%) és a Honda (5%). Mindez persze már kevésbé izgalmas, hiszen a sorrend alighanem összecseng az USA járműállománynak márkák szerinti megoszlásával (kivéve a Pontiacet, ami kirívó és elgondolkodtató érték. Lehet, hogy venni kéne egy Firebirdöt?).

Forrás: AJC.com

Kommentek

  • grobi74

    Miért ? Miért? Mert otthon nem lehet hát azért:-)

Új gumikat kaptak a koraszülöttmentők

Hét mentőautóra szerelték fel azokat a nyári gumikat, amelyeket az Abroncs Kereskedőház adományozott a Magyar Koraszülött és Újszülött Mentő Alapítvány számára.

Ismét csökken az üzemanyagok ára

A szerdai árcsökkentés után pénteken folytatódik az áresés a hazai benzinkutakon.

Soha nem látott új rendszer jöhet az autókba

A Continental egy olyan rendszer kifejlesztésén dolgozik, amely felismeri a különböző útviszonyokat.

16 ezer kilométeres túrára indul a Nissan Leaf

Egy e-mobilitási szervezet benevezett egy Nissan Leafet a barátságos, de kíméletlen Mongol-ralira. 16 ezer kilométert kell megtennie a villanyautónak.

Azért még az Ikarus az úr

Megannyi vadonatúj, luxus és kevésbé luxus kivitelű buszok között még mindig egy Ikarus a sztár. A zsámbéki Busexpón jártunk.

F1: Te jó ég, hát ezért olyan rossz a Honda-motor!

Így már minden világos, de ezzel a mindent megmagyarázó rajzzal hamarabb is elő lehetett volna állni!

Eszement adóra kényszerítenék a Forma-1-et

Az indiai legfelső bíróság úgy döntött, hogy a Forma-1-nek adót kell fizetnie a 2011-2013-ig rendezett három helyi futam után.

Vettel: A Ferrari tavaly alapozta meg az idei sikert

Sebastian Vettel szerint a Ferrari számára győzelem nélkül véget ért 2016-os idény alapozta meg az idei feltámadást.

Ez most a legjobb Suzuki!

Jó vezetni, alig eszik, igényes és komfortos belül, szép kívül. Ez most a legjobb Suzuki – pontosabban ez lehet, ha az ára is van olyan jó, mint a kocsi maga. De vajon van-e?

Vajon hány garázsban pihen még ilyen makulátlan veterán, mint ez a Volga?

A Volga M21-esből komoly mennyiséget, 639 000 darabot gyártottak, így nem meglepő, hogy a kitartó kutatók még mindig találnak egy-egy megkímélt példányt.

Zsír új BMW E30 M3-ast valaki?

Egészen hihetetlen, ahogy időről-időre előbukkannak olyan autók, amik évtizedeket töltöttek egy garázsban, miután megvásárolták őket.

F1: Brazília elvesztésével riogat Ecclestone

A Brazil Nagydíj szerződéshosszabbítási tárgyalásainak lebonyolításával megbízott Bernie Ecclestone nem túl bizakodó az interlagosi futam jövőjét illetően.

F1: Szocsitól mamuszban versenyez Vettel

Az Orosz Nagydíjtól Sebastian Vettel cipő helyett versenymamuszban ül a Ferrariba.

F1: Már jövőre jöhet a New Jersey-i futam?

Felpörögtek az események az USA-ban, három helyszínen is folyik a Forma-1-es futam előkészítése.

Egészen félelmetes, ahogy elalszik a volán mögött a kamionos

Végig azt várod majd, hogy melyik autós lesz a szerencsétlen áldozata az elbóbiskoló kamionosnak.

F1: Alonso jutalékot kér Buttontól

Fernando Alonso nyugodtan készül az Indy 500-ra, biztos benne, hogy a McLaren nélküle is meglesz Monacóban. Bár pontszerzési esélye lenne Monte-Carlo utcáin, Indianapolist nagyobb lehetőségnek látja.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.